حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

استعلام آنلاین درب و پنجره سی فور چگونه انجام می شود؟ هنگام استعلام قیمت پنجره دو جداره و محصولات سی فور به چه مواردی باید توجه کنیم؟

 

 

استعلام آنلاین درب و پنجره سی فور

استعلام آنلاین قیمت درب و پنجره سی فور

مجموعه ی بزرگ سی فور واقع در نجف آباد استان اصفهان است. با چند دهه سابقه ی کار و فعالیت در راستای تولید انواع درب و پنجره های دوجداره، به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کننده ی این محصولات در کشور شناخته می شود.این مجموعه بزرگ ترین خط اکستروژن کشور را در زمینه ی تولید لوازم و ادوات پلیمری برای ساختمان ها در اختیار دارد.

یکی از خدمات اصلی ارائه شده توسط این مجموعه امکان استعلام آنلاین درب و پنجره ی سی فور و قیمت آن ها در صفحات رسمی نمایندگی های مجاز فروش محصولات مجموعه در نظر گرفته می شود.در این مقاله شما را با نحوه ی استعلام آنلاین درب و پنجره سی فور در صفحات رسمی نمایندگی های فروش این شرکت و مزیت های استعلام آنلاین قیمت اشنا خواهیم کرد.

 

مزیت های استعلام آنلاین محصولات و قیمت آن ها چیست؟

امروزه با گسترش فناوری ها و ارتباطات از طریق دنیای اینترنتی و مجازی، افراد به راحتی می توانند کالاهای مد نظر خود و قیمت آن ها را جست و جو نمایند.اکثر فروشگاه های معتبر در صفحات اینترنتی و رسمی خود، اقدام به فعال سازی بخشی تحت عنوان محاسبه گر آنلاین نموده اند.

کاربر پس از ورود به صفحه ی وب سایت، ابتدا کالای مورد نطر خود را جست و جو می نماید.و اگر کالا موجود باشد،در قسمت محاسبه گر با مشخص سازی پارامتر هایی قیمت نهایی خرید را بدست می آورد.شرکت سی فور نیز این امکان را برای خریدان قطعات ساختمانی نطیر انواع؛ درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی، پی وی سی، آلومینیومی و … برای خریداران گرامی ایجاد کرده است.

استعلام آنلاین درب و پنجره سی فور

استعلام آنلاین درب و پنجره سی فور

مشتریان عزیز برای ثبت سفارش کالا می توانند به وب سایت نمایندگی های مجاز و رسمی مجموعه ی سی فور، نظیر فروشگاه پروما نوین مراجعه نمایند.پروما نوین نمایندگی مجموعه ی سی فور در استان تهران است. این مجموعه خوشبختانه در تمام استان های کشور نمایندگی های رسمی و معتبر دارد.

پس از ورود به سایت می توانید در قسمت جست و جو گر، به یافتن درب و پنجره ی مورد نظر خود برای سفارش کالا و تعیین قیمت آن بپردازید.پس از یافتن کالا ی مورد نطر، برای استعلام از قیمت آن به قسمت محاسبه گر صفحه مراجعه نمایید.پس از ورود به این بخش فیلد (جای خالی) برای شما نمایش داده می شود.

 

ذکر چه پارامترهایی برای استعلام قیمت محصولات ساختمانی سی فور مورد نیاز است؟

برای اینکه تخمین درستی از محصول مورد نظرتان بدست آورید. باید مشخصات مربوط به آن محصول را تکمیل نمایید.مهم ترین این مشخصات نوع پروفیل مصرفی در ساخت است.

همان گونه که پیشتر اشاره شد، شرکت سی فور انواع مختلف پروفیل های ویستابست و وین تک را با بالاترین سطح استاندارد تولید می کند.نوع پروفیل مورد نظر تاثیر گذار در قیمت محصول است.توجه داشته باشید که قیمت پروفیل های الومینیومی از پلیمری( pvc  و یو پی وی سی) بیشتر است.پس از نوع پروفیل، اندازه و متراژ درب و پنجره نیز از عوامل اثر گذار روی قیمت است.

نوع شیشه ی مصرفی( سکوریت، لامینه، مشجر، رفلکس، ساده ) در افزایش و کاهش قیمت نهایی اثر گذار است.نوع دستگیره ها، جنس یراق الات مصرفی و موارد دیگر از عوامل مهم روی قیمت هستند.پس از تعیین موارد مشخص شده در بخش محاسبه گر، سیستم قیمت تخمینی از محصول را به شما معرفی می کند.

 

چرا قیمت براورد شده از استعلام آنلاین مقدار واقعی قیمت نیست؟

در نظر داشته باشید که قیمت مشخص ده، در اصل قیمت محصول خروجی از کارخانه است.به عبارتی ارزش افزوده ی حمل و نصب محصول محاسبه نشده است.

در صورتی که قیمت مشخص شده مطابق با بودجه ی شما باشد، توصیه می شود. که سریعا نسبت به ثبت کالا اقدام نمایید.چرا که قیمت های اعلام شده با توجه به نوسانات بازار ارز به روز هستند. و ممکن در روزهای آتی قیمت اعلام شده افزایش یافته باشد.

هم چنین تماس با مشاوران و کارشناسان فروش نمایندگی های رسمی مجموعه ی سی فور در استان های مختلف نیز راهی برای براورد هزینه های نهایی خرید انواع درب و پنجره های دو جداره و سه جداره در نطر گرفته می شود‌.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *