حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

انواع توری پنجره کدام اند؟ توری های پنجره چند نوع هستند؟ قیمت توری پنجره چقدر است؟

انواع توری پنجره

با شروع فصول گرم سال افراد تمایل دارند که پنجره های محیط کار و یا خانه را برای بهره مندی از هوای خنک باز نگه دارند.علاوه بر آن برای تهویه ی هوای داخل ساختمان ها باز نگه داشتن پنجره ها به مدت چند ساعت در روز توصیه می شود.حال بسیاری از افراد از این موضوع گله مند هستند که باز گذاشتن پنجره ها باعث ورود گرد و خاک و نیز انواع حشرات به داخل ساختمان می گردد.برای رفع این مشکل خرید و نصب توری های مختلف بر روی پنجره پیشنهاد می گردد.

این توری ها متناسب با انواع پنجره ها نظیر پنجره های معمولی و دوجداره، طراحی و در بازار عرضه شده اند.حال این سوال پیش می آید که انواع توری پنجره کدام اند؟ در ادامه به این سوال پاسخ داده خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: استعلام آنلاین قیمت پنجره دوجداره

انواع توری پنجره کدام اند؟

 

انواع توری پنجره بر اساس کاربرد

برای پاسخ دهی به سوال انواع توری پنجره دو جداره کدام اند؟ در یک طبقه بندی انواع توری ها را می توان به دو دسته ی زیر تقسیم کرد:

جنس بدنه ی این توری ها نیز متنوع است. کاربران بسته به سلیقه ی خود می توانند بدنه ی چوبی، فلزی، یو پی وی سی، آلومینیومی و … را برای خرید انتخاب نمایند.

انواع توری پنجره بر اساس تنوع

در طراحی و ساخت این نوع از توری ها از رشته های فایبر گلس استفاده شده است. موارد کاربرد این نوع از توری ها عموما برای پنجره های دوجداره توصیه شده است‌.نقاط قوت این توری ها ممانعت از ورود گرو و خاک به محیط داخلی ساختمان بدون اثرات بازدارندگی روی ورود نور خورشید به محل است.هم چنین شایان به ذکر است که کیفیت و دوام بسیار بالایی را در مقابل تابش نور خورشید دارند.

این توری ها در طرح های مختلف طراحی شده اند که به صورت زیر است:

انواع توری پنجره کدام اند؟

این نوع از توری ها جهت ممانعت از ورود نور خورشید به داخل ساختمان برای خنک نگه داشتن محیط داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند) عموما در مناطقی که تحت تابش شدید خورشید قرار دارند).

 

این مدل از توری ها در انواع ثابت و متحرک( ریلی و لولایی) طراحی و تولید می گردند.

 

به علت ساخته شدن از گالوانیزه دارای طول عمر بالایی هستند. این نوع از توری ها غالبا در مکان هایی که نوسانات شدید دما را دارند، استفاده می شوند.

 

جنس تورز و بدنه در این مدل دارای استحکام بسیار بالایی است. عموما بدنه ی این توری ها از جنس استیل ضد زنگ طراحی می شود.مقاومت بالا در برابر ضربات مکانیکی و حوادثی مانند طوفان از مزیت های این نوع از توری ها است.

 

طریقه ی نصب و تمیز کردن توری های پنجره

پس از پاسخ به سوال انواع توری پنجره کدام اند؟ حال مواردی را در رابطه با نصب و تمیز کردن این توری ها به اگای می رسانیم.

بیشتر بخوانید:

۳مدل توری مناسب پنجره upvc

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *