حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

هنگام خرید پنجره های دوجداره به دلیل تنوع زیادی که دارند شاید این سوال پیش می آید که واقعا کدام برند پنجره دوجداره  برای خریداران بهتر است؟ در ادامه با ما همراه باشید با معرفی بهترین برند درب و پنجره درسال 1402 در پرومانوین بهترین انتخاب را داشته باشید. جهت استعلام قیمت اینجا کلیک کنید.

 

بهترین برند درب و پنجره دوجداره در ایران کدام است؟

 

هر کشوری محصول خود را دارد که سرو می شود و در دنیا با نام این کشور شناخته می شود. به عنوان مثال در ساخت  پنجره دو جداره بهترین مارک پنجره دوجداره ساخت آلمان می باشد.زیرا آلمان اولین کشور در تولید پنجره upvc است.که در 40 سال گذشته موفق به تولید پنجره های دوجداره با عایق بالا شده است.

این کشور در مصالح ساختمانی نیز از تکنولوژی بالایی بهره می برد و یکی از بهترین ها در این زمینه است.حدود 15 سال است که پی وی سی در ساختمان سازی ایران مورد استفاده قرار می گیرد و ده سال از جایگزینی کامل پی وی سی با پنجره های آهنی و آلومینیومی در کشورمان می گذرد و می توان گفت که به تازگی جایگزین شده اند.

 

بهترین برند درب و پنجره
بهترین برند درب و پنجره

 

اجزای تشکیل دهنده یک پنجره دو جداره UPVC

 
  •     برندهای ویستابست و وین تک از بهترین پروفیل های مصرف کننده برای پنجره دوجداره در ایران هستند، در ایران وین تک رتبه دوم را دارد و ویستابست با دیوارهای ضخیم و متریال در رتبه اول بهترین برند درب و پنجره پروفیل در ایران است.
 
  •     بهترین برند درب و پنجره دوجداره Upvc و برند با کیفیت یراق آلات برند روتو آلمان بسیار گران قیمت و انتخاب سختی است. البته لوازم مصرفی درب و پنجره دوجداره برندهای بسیار و متنوعی وجود دارد. و برندهای وی اچ اس و آکادو که آرمیچر ترکیه هستند از جمله برندهایی هستند که به کیفیت و طول عمر خود معروف هستند.
 
  •     شیشه خامی که برای ساخت پنجره‌های دوجداره و سه جداره استفاده می‌شود، از ابر پارچه فلوت ساخت یزد یا قزوین است. البته عینک کشورهایی مانند چین و بلژیک نیز در این کشور موجود است اما هزینه آن بسیار بالاست.
 
  •     ضمناً اسپیسرها و چسب های استفاده شده باید ساخت ترکیه و برندهای ترک باشد.
 

پروفیل ویستابست و وین تک چه تفاوت های دارند؟

 

پروفیل وین تک نسبت به ویستابست سطح محکم تری دارد، اما قیمت پروفیل ویستابست بالاتر از وین تک است. همچنین دیوارهای بیرونی ویستابست سنگین تر و ضخیم تر از WinTech هستند.

 

موارد مهم بررسی بهترین برند درب و پنجره دوجداره UPVC

 
  • دقت به جزئیات ساخت:

کیفیت و ضخامت آهن گالوانیزه به کار رفته در مقاطع پروفیل ها و تسمه لولا از جزئیات تولید این پنجره ها می باشد. در انتخاب بهترین برند درب و پنجره دوجداره پی وی سی به این نکته توجه کنید.

  • راه و روش های ساخت:

برای تولید شیشه و پنجره عایق پی وی سی دو روش دستی و صنعتی وجود دارد .که در روش دستی توسط دست انسان شیشه پنجره ساخته می شود و روش صنعتی توسط دستگاه های آب بندی اتوماتیک و با تزریق چسب پلی سولفات تولید می شوند. و گاز آرگون تولید پنجره های دوجداره بر روی دستگاه های جوش اتوماتیک چهار سر انجام می شود.

همانطور که می توان فهمید، شیشه ها و پنجره های تولید شده توسط دستگاه های اتوماتیک منظم تر، با کیفیت تر و استاندارد تر خواهند بود.

  • متریال تشکیل دهنده:

این پنجره از سه قسمت تشکیل شده است، پروفیل UPVC، یراق آلات و شیشه های عایق توسط ماشین آلات صنعتی یا کارگران ماهر مونتاژ می شود. و بدین ترتیب پنجره دوجداره UPVC تولید می شود.

 

برندهای برتر درب و پنجره درسال 1402 چه ویژگی هایی دارد؟

 

عایق در برابر سرما، آب و رطوبت، نصب آسان و نسبتاً سبک است. عایق صدا و گرد و غبار قوی و دارای قفل ضد سرقت و مقاوم در برابر زلزله و سایر بلایا می باشد.این محصول در رنگ ها و اشکال مختلف موجود است. و حتی در شرایط آب و هوایی سخت نیز برای مدت طولانی دوام می آورد.

این به صرفه جویی در قبض برق و گاز کمک می کند و نگهداری و تمیز کردن آن آسان است. در نهایت باید انتخاب کنید که کدام برند پنجره با توجه به ویژگی ها، پروفیل ها و یراق آلات با کیفیت آنها بهتر است و به یاد داشته باشید که بهترین برند درب و پنجره درسال 1402  ساخت آلمان و بهترین برندهای پروفیل در ایران ویستابست و وین تک هستند.

بیش تر بخوانید:

برندهای در و پنجره دو جداره

۱۰در و پنجره دو جداره برتر در سال۲۰۲۱

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *