حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

تبدیل پنجره دو جداره به سه جداره امکان پذیر است؟آیا میتوان پنجره دوجداره را به سه جداره تبدیل کرد؟پنجره های دوجداره و سه جداره چه مزیت هایی دارند؟تعویض پنجره دوجداره را با بدون تخریب با پرو مانوین تجربه کنید.و در سریع ترین زمان تبدیل پنجره دو جداره به سه جداره را انجام دهید.

کاربرد پنجره های دوجداره وسه جداره

هدف از نصب پنجره های دوجداره یا سه جداره در ساختمان ها ،به خاطر جلوگیری از ورود گردو غبار  و آلودگی های محیطی و صوتی به درون محیط خانه ،کارگاه ، اتاق های اداری ، شرکت ها و بیمارستانها و محیط های آموزشی مثل مدارس و دانشگاهها است.

در شهرهای شلوغ علاوه بر آلودگی هوای متاثر از گرد و غبار و سرو صدا های زیاد،دود حاصل از فرایند سوخت ماشینها و کارخانجات نیز محیط های مسکونی را تهدید کرده و عملا امکان تنفس سالم را با مشکل مواجه می کند .

ورود و خروج و نیاز به حفظ سرما و گرما در فصول مختلف سال نیز یکی از علل اصلی نصب پنجره های دو جداره یا سه جداره است.

 

طرز کار و ویژگی های پنجره های دو یا سه جداره

پنجره های دو یا سه جداره، ترکیبی از پروفایل، یراق آلات ، لاستیک و شیشه مخصوص با ضخامت مشخص اند که بعد از نصب، گاز آرگون بین جداره شیشه ها تزریق می گردد .

برای جلوگیری از تغییر رنگ  و حفظ زیبایی  پنجره ها ، از پروفایل های upvc با کیفیت بالا استفاده می شود.

از لاستیک ویراق آلات نیز برای نصب و اتصال پروفایل ها به یکدیگر استفاده می شود. تا علاوه بر استحکام این پنجره ها ، امنیت کافی نیز حاصل شود.

آیا تبدیل پنجره های دو جداره به سه جداره امکان پذیر است؟

سوالی که بسیاری از افراد برایشان ممکن است پیش بیاید این است که:

آیا می توان برای بالا بردن کیفیت بازدهی و امنیت بیشتر و عایق کردن پنجره های دوجداره در مقابل صدا ها و عوامل  محیطی، پنجره های دوجداره را به پنجره های سه جداره تبدیل کنیم؟

جواب این است که: خیر به هیچ وجه امکان ارتقای پنجره های دوجداره به سه جداره میسر نیست.بنابراین بهترین راه تبدیل پنجره های دوجداره به سه جداره تعویض آنهاست . باید از همان اول نصب پنجره بر اساس نیاز و شرایط محیطی صورت پذیرد.

تبدیل پنجره دو جداره به سه جداره

چرا امکان تبدیل پنجره های دوجداره به سه جداره وجود ندارد؟

پروفایل هایی که در پنجره های دوجداره به کار میرود، با توجه به نوع و ضخامت شیشه ها و یراق آلات آن طراحی شده است و توان نگهداری شیشه های با ضخامت و وزن بیشتر را ندارد .

برش ها و اتصالات پنجره های دوجداره که برای نصب و نگهداری شیشه ها و یراق آلات و لاستیک ایجاد شده است نیز با سه جداره متفاوت است و موقع نصب همخوانی ندارد .

همچنین نوع وزن و اندازه یراق آلات و لاستیک های پنجره های دو جداره با سه جداره متفاوت است و عملا امکان تعویض با یکدیگر را ندارند .

مواردی که موقع نصب پنجره های دوجداره وسه جداره باید توجه کرد

با توجه به وزن سنگین پنجره های سه جداره ،قبل از نصب، دیوار مکان نصب پنجره از نظر استحکام بایدمورد بررسی قرار گیرد . زیرا عدم توانایی دیوارها بعد از نصب پنجره ، ممکن است باعث بروز حادثه شود.نوع دوجداره یا سه جداره بودن پنجره خود را براساس شرایط محیطی مثل آلودگی هوا و آلودگی صوتی ومیزان سردی و گرمی هوا انتخاب نمایید.اگر در شرایط معمولی و محیطی همراه با اعتدال هوا زندگی می کنید. نصب پنجره دوجداره برای ساختمان شما کفایت می کند. و نیازی به نصب پنجره های سه جداره نیست.

وقتی در شرایط و محیط غیر معمولی قرار دارید. که میزان آلودگی هوا و سر وصدای زیاد وهوای گرم و یا سرد قرار دارید توصیه می شود. از پنجره های سه جداره استفاده نمایید.شرایطی مثل واقع شدن ساختمان شما در کنار جاده های بزرگ، محیط شلوغ و پر رفت و آمد و یا واقع شده اند ،در نزدیکی کارخانجات از جمله دلایلی است ;که باعث نصب پنجره های سه جداره در ساختمان شما می شود.

تبدیل پنجره دو جداره به سه جداره
تبدیل پنجره دو جداره به سه جداره

نمونه هایی از پنجره های upvc دو یا سه جداره

پنجره های دویا سه جداره مدل های مختلفی بر اساس کاربرد و نوع استفاده دارند. که بر اساس سلیقه و صلاح دید

معمار بنا یا صاحبخانه  بکار گرفته می شوند .

چند نمونه ازین پنجره ها را به شما معرفی می نماییم :

برای بالا بردن امنیت ساختمان و جلوگیری از نفوذ سارقان به محیط ساختمان خود میتوانید از این نوع پنجره استفاده نمایید.

اگر احتیاج به بازو بسته شدن پنجره در محیط زندگی خود دارید می توانید از این پنجره استفاده نمایید.

باز شدن حالت عمودی وافقی این پنجره ،امکان استفاده در محیط هایی که فضای باز و بسته شدن مسدود است را فراهم میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *