حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

خدمات تعویض پنجره هافمن با هزینه مناسب؟جهت تعویض پنجره دو جداره هافمن چه باید کرد؟هنگام تعویض پنجره باید به چه مواردی توجه کنیم؟

خدمات تعویض پنجره هافمن ارزان

تعویض درب و پنجره اولین قدم در روند بازسازی خانه است؛ زیرا با هزینه مناسب و در کمترین زمان می توانید

درب و پنجره های قدیمی را با انواع درب و پنجره یو پی وی سی هافمن تعویض کنید و از مزایای شگفت انگیز

آن ها بهره مند شوید.

هزینه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های پی وی سی هافمن با هزینه نصب پنجره های پی وی سی در خانه جدید برابری نمی کند.در این مقاله دلایل این تفاوت قیمت و معیارهای موثر بر قیمت نهایی تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره UPVC را بیان می کنیم.

خدمات تعویض پنجره هافمن

نوع پروفیل

هزینه انواع پروفیل برای پروژه های تعویض و بازسازی بیشتر از هزینه پروفیل های جدید است، زیرا در فرآیند تعویض پنجره های قدیمی بدون آسیب با پروفیل های پی وی سی از پروفیل های خاصی به نام بازسازی استفاده می شود.

در طی این عملیات، قاب پنجره قدیمی سر جای خود باقی می ماند و پروفیل upvc بازسازی شده باید به آن قاب

پیچ شود و قاب زیرین را بپوشاند.

برای این منظور پروفیل های خاصی طراحی و ساخته شده است که در عایق کاری حتی از پروفیل های معمولی

کارایی بیشتری داردو همچنین قیمت پروفیل های بازسازی با قیمت پروفیل های نوسازی که در ساختمان های نوساز مورد استفاده قرارمی گیرند تفاوت چشمگیری دارد.

 

ابعاد در و پنجره

عرض، ارتفاع، نوع و تعداد بازشوی پنجره، کتیبه کاری یا نبودن آن ها بر تعداد پروفیل های استفاده شده تاثیر می گذارد. برای اینکه متوجه شوید چقدر باید برای درب و پنجره خود هزینه کنید،

پیشنهاد می کنیم ابتدا با مشاوران و متخصصان شرکت پروما نوین مشورت کنید. از سایت نصب و راه اندازی خانه و پنجره شما بازدید می کنند و شما را با انواع پنجره های ارائه شده و مزایای نصب آنها آشنا می کنند.

اگر می خواهید قبل از مشاوره، کمی در مورد هزینه تعویض پنجره بدانید، این راهنما را دنبال کنید:

ابتدا با اطلاع از نوع و قیمت پروفیل مورد علاقه خود، ابعاد آن را بر حسب میلی متر از قسمت گچ و قاب پنجره

محاسبه کنید.در مرحله بعد، تعیین کنید که چه تعداد بازشو برای پنجره های خود می خواهید و میزان سخت افزار و لولاهای استفاده شده را به همان نسبت در نظر بگیرید.در نهایت، درصدی از کل هزینه نصب تخمین زده شده را در نظر بگیرید.

خدمات تعویض پنجره هافمن

یراق به کار رفته در درب و پنجره

یراق آلات در پنجره، در لولاها، دستگیره ها و اطراف قاب استفاده می شود. اتصالات بی کیفیت با عملکرد ضعیف باعث اختلال در عملکرد کل پنجره می شود.

پس در انتخاب یراق آلات با کیفیت از برندهای معتبر نهایت دقت را داشته باشید. شاید فکر کنید که داشتن یراق آلات باکیفیت تاثیری بر عملکرد و کیفیت نهایی پنجره نخواهد داشت و برای کاهش هزینه ها ترجیح می دهید یراق آلات متفاوت و ارزان تری را برای در و پنجره انتخاب کنید،

اما اگر می دانید که خرید یراق آلات بی کیفیت ممکن است پنجره اگر خوب بسته نشود و انرژی همچنان از طریق پنجره ها هدر رود چه؟ نقش یراق آلات با کیفیت در آب بندی کامل پنجره بسیار مهم است و بی توجهی به این موضوع به نتیجه ای که از پنجره های دوجداره برای منزل شما انتظار دارید نمی رسد.

 

پروفیل گالوانیزه یک پروفیل U شکل است که به خوبی در داخل پروفیل PVC-U قرار می گیرد. این پروفیل باعث افزایش استحکام، استحکام و عدم تغییر شکل پروفیل پی وی سی می شود و همچنین اجازه می دهد پروفیل در برابر نیروهای وارد شده به آن مقاومت کند.

از این پروفیل برای پیچ کردن لولاهای پنجره و اتصالات به پروفیل های یو پی وی سی نیز استفاده می شود. جنس پروفیل گالوانیزه و کیفیت آن نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

 

زمانی که بهترین متریال، پروفیل ها، یراق آلات و شیشه های مناسب و باکیفیت را با مهارت انتخاب کردید و سفارش ساخت درب و پنجره را دادید، نوبت به نصب می رسد.

این مرحله نیز یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین مراحل است، زیرا اگر درب و پنجره با کیفیتی که سفارش دادید با همان کیفیت نصب نشود و مراحل نصب شلخته و پر خطا باشد، تمام تلاش و هزینه های شما را به همراه خواهد داشت. هدر رفته اند و دوباره می توانید با آلودگی صوتی، ورود آلاینده ها و اتلاف انرژی مبارزه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *