حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

راهنمای خرید پنجره دو جداره شامل چه موارد است؟جهت خرید بهترین پنجره دوجداره چه باید کرد؟قیمت پنجره دوجداره چقدر است؟ هنگام خرید پنجره دوجداره باید به چه مواردی دقت کنیم؟

خرید بهترین در و پنجره دوجداره برای ساختمان

در و پنجره ­های دو جداره دارای سه ویژگی مهم هستند:

راهنمای خرید پنجره دو جداره
راهنمای خرید پنجره دو جداره

  عایق صدا

در شهرهای بزرگ و شلوغ برای جلوگیری از ورود سر و صدای بیرون به داخل خانه از درب و پنجره های دوجداره  می­توان استفاده کرد.در واقع این پنجره ها در مکان های پر سر و صدا و شلوغ بسیار پرکاربرد می باشند.

  عایق حرارت

وقتی صحبت از پنجره‌ای دو جداره است، اولین انتظارمان عایق حرارتی بودن آن است.این پنجره ها به دلیل استفاده از پروفیل در ساخت آنها، در کاهش اتلاف انرژی و هزینه نقش زیادی دارند.همچنین این پنجره ها عایق حرارتی و الکتریسیته بسیار بالایی هستند و به صورت چشمگیری از اتلاف انرژی جلوگیری می­کنند.

راهنمای خرید پنجره دو جداره
راهنمای خرید پنجره دو جداره

  جلوگیری از ورود آلودگی

پنجره های دوجداره به خاطر ساختار خاص خود، مانع از نفوذ گرد و غبار به خانه می‌شوند.بعلاوه از سایر مزیت­های پنجره دو جداره به مقاومت در برابر نیروهای باد، طوفان شدید و باران، همچنین نصب آسان آن و… می­توان اشاره کرد.همچنین این در و پنجره­ها دارای انواع ضد سرقت نیز هستند که امنیت خاطر را برای خریدار بدنبال دارد.با توجه به توضیحات بالا به این نتیجه می­رسیم که  این محصولات بهترین نوع در و پنجره برای خانه ها است.از معضلات پنجره ها در گذشته، شکستن، نفوذ سر و صداها به خانه و اتلاف انرژی بود، اما با پیشرفت صنعت شیشه و پدید آمدن انواع پنجره دوجداره در مدل­ها، کیفیت ها و قیمت های مختلف این مشکلات برطرف شد.

راهنمای خرید پنجره دو جداره
راهنمای خرید پنجره دو جداره

جدیدترین پنجره های دوجداره

پنجره دو جداره هم مانند دیگر کالاهای ساختمانی دارای انواع مختلفی هستند.امروزه استفاده از پروفیل‌های آهنی و آلومینیومی توجیه چندانی ندارد زیرا این پروفیل‌ها باعث اتلاف انرژی شده و مزایای چندانی برای استفاده ندارند.در عوض نسل جدید و بهینه پروفیل مثل UPVC از نظر کیفیت و کارایی جزو بهترین انتخاب­ها هستند.

UPVC یکی از انواع پنجره های دو جداره با محبوبیت بالای هستند که اصولاً هم کیفیت پنجره های UPVC از پنجره های دو جداره معمولی بالاتر می باشد.

پنجره دوجداره چه مارکی خوبه؟

یکی از سوالات رایج که هنگام خرید پنجره دوجداره مطرح می شود این است که کدام پنجره دوجداره بهتر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این انتخاب بستگی به شرایط ساختمان، محیط اطراف ساختمان، مدل و فرم پنجره، کاربرد فضای دارای پنجره و… دارد.امروزه در بازار انواع مدل­ها، کیفیت ها و قیمت پنجره دوجداره موجود است که در این بین انتخاب بهترین نوع، برای خرید پنجره دو جداره ساختمان حائز اهمیت است.

با پیشرفت در ساخت و تولید این پنجره ها، برندهایی که به تولید و نصب آنها می پردازد تنوع زیادی دارند که بدون دقت و تحقیق کافی در موردشان نمی توان خرید با کیفیتی داشت.برای اینکه بتوان پنجره دوجداره ارزان مناسب و با کیفیت خریداری کرد باید به سراغ متخصصین خبره در این زمینه رفت.

قیمت پنجره دو جداره

برای این پنجره ها نمی توان بازه قیمتی خاصی تعیین کرد، چون این بازه خیلی بزرگ بوده و عملاً کاربردی ندارد.پس اولین قدم برای درک نوسان­های قیمت پنجره های دو جداره، آشنا شدن با پارامترهایی هست که در قیمت نهایی پنجره موثر هستند.قیمت پنجره دوجداره از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنیم و برای محاسبه قیمت آنها باید به ملاک های مختلفی توجه کنیم.

قیمت پنجره های دوجداره را با توجه به موارد زیر می توان تعیین کرد:

بهتر است برای جلوگیری از خسارات و پشیمانی­های بعدی، طبق راهنمایی­های ارائه شده در متن، با آگاهی کامل بهترین انتخاب را داشته و خرید خود را از فروشگاه ­های معتبر در زمینه درب و پنجره انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *