حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

.سی فور تولید کننده انواع درب و پنجره در ایران هست، سی فور در واقع پروفیل های رنگی در و پنجره دوجداره می باشند. این پروفیل از روکشی با رنگ های متالیک مثل رنگ شامپاینی، مشکی، نقره ای و طرح چوب ساخته شده است. این پروفیل ها دارای مغزی به رنگ سفید هستند.پروفیل های سی فور برای اولین بار در دنیا  با استفاده از فناوری نانو و هات ملت تولید شده اند و تغییر رنگ نمی دهند.سی فور تولید کننده ی انواع در و پنجره می باشد و از بهترین نوع پروفیل های یو پی وی سی ایرانی به شمار می آید.

استعلام قیمت پنجره دوجداره

سی فور تولید کننده انواع درب و پنجره

پروفیل های رنگی سی فور نسبت به پروفیل های لمینیت چه برتری دارند؟

 

سی فور تولید کننده انواع درب و پنجره

سی فور تولید کننده ی انواع در و پنجره می باشد و پروفیل یو پی وی سی سی فور جزء پروفیل های درب و پنجره ی چهار حفره تولیدی با ارتفاع 6 سانتی متری است.در تولید پنجره ی دوجداره ی سی فور به کار رفته است. سی فور دارای استاندارد ملی ایران و همچنین دارای گواهینامه فنی از وزارت راه، مسکن وشهرسازی می باشد.

می توان گفت پروفیل سی فور تمام خوبی های یک پروفیل خوب برای درب و پنجره را دارد و دارای توان عایق زیاد در برابر حرارت، صوت و نفوذ ریزگردها هستند.

 

تاییدیه سازمان استاندارد در آزمون ثبات رنگ پروفیل سی فور

پروفیل های رنگی سی فور در تست ثبات رنگ تاییدیه ای معادل 60 سال ثبات رنگ را دریافت کرده اند.طبق آخرین نتیجه ی سازمان ملی استاندارد ایران، تیمی متخصص اقدام به ثبات رنگ پروفیل های سی فور بعد از هوازدگی و معادل 60 ماه در اقلیم سخت طبق استاندارد ملی کرده اند که نتایج معادل 60 سال ثبات رنگ می باشد.

سی فور تولید کننده انواع درب و پنجره

پروفیل سی فور به کار رفته در درب های بالکنی

طبق بررسی های انجام شده توسط بازرسان، در بعضی از موارد برای تولید درهای بالکنی بیرون باز شو به جای استفاده از پروفیل سش درب بیرون بازشو، از پروفیل های سش درب معمولی به صورت برعکس استفاده شده است. تکنولوژی نانوی پروفیل های سی فور به دلیل قیمت مناسب در سطح خارجی پروفیل ها اعمال شده و باعث عدم تغییر رنگ در دراز مدت می شود.

اگر پنجره غیر استاندارد تولید شود باعث لطمه خوردن به اعتبار برند سی فور می شود که در صورت مشاهده برخورد جدی صورت خواهد گرفت زیرا سی فور با تکنولوژی نانو به همراه تولید پنجره استاندارد توسط متخصصان دارای کیفیت و عملکرد بالایی می باشد.

 

سی فور تولید کننده انواع درب و پنجره و طراح پنجره های دوجداره 

طراحی پنجره های دو جداره برای خریداران نگرانی و مشکلات زیادی را ایجاد می کند .زیرا در صورت بروز خطایی هزینه های زیاد آن ها از بین می رود و بی فایده می باشد. با داشتن پنجره های دوجداره ی سی فور تا حدودی می توان این اشتباهات را جبران کرد. و حداقل از کیفیت آن اطمینان حاصل نمود.

 

نصب پنجره ی دوجداره

ضخامت دیواره ی پنجره ی دوجداره یکی از استاندارد های مهم در انتخاب پروفیل ها می باشد. که در این مورد استاندارد بین المللی 3 در نظر گرفته شده است.پروفیل سی فور در تولید درب و پنجره، نسل جدید تولید پروفیل ها هستند. و مثل پروفیل یو پی وی سی کیفیت و کارایی بالا و همچنین نصب آسان دارند.

 

خرید پنجره ی دوجداره 

با پیشرفت جمعیت، تکنولوژی و صنعت ساختمان سازی پنجره های دوجداره ی یو پی وی سی جایگزین پنجره های قدیمی شده اند. با گذشت زمان پنجره های دوجداره هم پیشرفت کردند. و در انواع مختلف طرح ها، کیفیت ها و قیمت تولید شدند. تا اینکه ما پیشنهاد می کنیم بهترین انتخاب در خرید پنجره های دوجداره ی یو پی وی سی، پنجره دوجداره سی فور باشد.

در هنگام خرید پنجره های دوجداره ی سی فور، تنها تفاوت قیمت را توجه کنید. زیرا درباره ی کیفیت و عملکرد سی فورها نباید نگرانی داشته باشید.امروزه نمایندگی های سی فور تولید کننده ی در و پنجره در سراسر ایران مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید:

پرومانوین نمایندگی عرضه پنجره سی فور در تهران

عرضه محصول جدید سی فور در پرومانوین

گالوانیزه پنجره های upvc چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *