حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

عوامل بسار زیادی در تعیین قیمت روز پنجره دوجداره هافمن تاثیر می گذارد. پروفیل هافمن یکی از معروفترین برند ها در زمینه تولید در و پنجره دوجداره می باشد. این شرکت سالهاست که در زمینه تولید پروفیل فعالیت دارد و توانسته است که محبوبیت زیادی نیز پیدا کند.

کارخانه هافمن در شهر تبریز واقع شده است و دارای پرسنل زیادی می باشد. دستگاه های موجود در این کارخانه بر پایه ی تکنولوژی روز آلمان بوده و دارای جدیدترین دستگاه ها و متد های تولید پروفیل می باشد.

محصول تولیدی این کارخانه پروفیل مورد نیاز برای تولید در و پنجره های دو و سه جداره و انواع پروفیل های یوپی وی سی می باشد.

پنجره های هافمن ویژگی هایی دارند که باعث تمایز آن ها می شود: مانند تنوع رنگی بالای این پروفیل، دوام و کیفیت بالای آن ها در شرایط آب و هوایی مختلف و … اشاره کرد.

 

قیمت روز پنجره دوجداره هافمن
قیمت روز پنجره دوجداره هافمن

 

قیمت روز پنجره دوجداره هافمن:

 

برای اینکه بتوانید قیمت روز پنجره هافمن را به دست آورید می بایست برخی موارد را در نظر بگیرید. یعنی قیمت روز پنجره دوجداره هافمن به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد:

 

 

  1. مقدار پروفیل مصرفی: در هنگام محاسبه قیمت پنجره هافمن باید حتما به میزان پروفیل مصرف شده برای ساخت در و پنجره دو جداره توجه داشت. هرچه میزان بیشتری پروفیل مصرف شود قیمت طبیعتا بالاتر خواهد رفت.
  2.  نوع یراق آلات مصرفی: اگر از یراق آلات با کیفیت بالاتر استفاده شود قیمت تمام شده برای پنجره دوجداره نیز بالاتر خواهد رفت.
  3. تعداد بازشو های پنجره: مثلا اگر پنجره تک بازشو باشد مقدار یراق آلات مصرفی آن کمتر از پنجره دو باز شو می باشد.
  4. ابعاد پنجره: هرچه ابعاد پنجره بیشتر باشد پروفیل و شیشه بیشتری نیز مورد نیاز است . پس طبیعتا قیمت بالا می رود.
  5. دو یا سه جداره بودن شیشه: معمولا از شیشه های دوجداره برای ساخت پنجره های دو جداره استفاده می گردد.
 

همچنین در سایت پرومانوین قسمتی را طراحی کرده ایم که بتوانید قیمت روز پنجره دوجداره هافمن، وین تک، سی فور و … را نیز به صورت آنلاین به دست آورید.

قیمت های بدست آمده برای پنجره هافمن با پنجره وین تک و سایر پروفیل ها متفاوت است و دلیل آن تفاوت در قیمت این پروفیل هاست.

دلیل اختلاف در کیفیت این پروفیل ها می باشد مواردی همچون وزن پروفیل تولید شده، طول و عرض پروفیل ها، نوع قالب آنها،و همچنین حجم حفره های داخلی می باشد.

در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت های روز پروفیل هافمن و پروفیل وین تک و … می توانید با کارشناسان پرومانوین با شماره های 02144019787 تماس حاصل نمایید تا بتوانید انتخاب دقیق و درستی را برای در و پنجره های ساختمان خود داشته باشید.

 

 

قیمت روز پنجره دوجداره هافمن
قیمت روز پنجره دوجداره هافمن

 

ویژگی های پنجره هافمن

 

طبق تحقیقات به عمل آمده در زمینه پروفیل ها و در و پنجره های دو و سه جداره و همچنین طبق نظرسنجی به عمل آمده از مصرف کنندگان به این نتیجه رسیده ایم که:

 

افرادی که از پنجره های هافمن استفاده کرده اند از کیفیت این محصول رضایت کامل داشته اند و دلیل آن مواردی مانند:

 

  • عدم تغییر رنگ بر اثر تابش نور آفتاب و گذشت زمان
  • عدم تغییر شکل پروفیل
  • شفافیت پنجره ها
  • مقاوم بودن این پروفیل در برابر شرایط آب و هوایی مختلف
  • عدم ورود صدا از بیرون به داخل ساختمان و بالعکس
  • عدم ورود رطوبت و آب بر اثر بارش به داخل خانه
  • هزینه پایین و مقرون به صرفه بودن
 

و درکل کیفیت بالای پروفیل هافمن در مقایسه با سایر رقبای خود می باشد.

 

 

مزایای پنجره دوجداره هافمن HOFMANN

 

بر اثر گذشت زمان و افزایش تکنولوژی کم کم سازنده های ساختمان و افراد به این نتیجه رسیدند که استفاده از پنجره های هافمن به جای پنجره های قدیمی بسیار بهتر بوده و مزایای زیادی دارد.

 

  • با توجه به افزایش روز افزون جمعیت و به دنبال آن افزایش آلاینده ها و دود اتومبیل ها باید به فکر جایگزین خوبی برای پنجره ها و درهای منزل باشیم.
 

خوشبختانه پنجره های دوجداره هافمن تمامی موارد مورد نیاز و استانداردها را دارا می باشند و شکل ساختاری آن ها به گونه ای است که می توانند از ورود این غبار و ذرات و آلاینده ها به داخل منزل شما جلوگیری کنند.

 

  • گاهی بر اثر بارش شدید باران یا برف آب و رطوبت به راحتی می تواند از طریق در و پنجره های قدیمی به داخل خانه راه پیدا کند و برای شما دردسرساز باشد.
 

انواع پنجره هافمن

اگر از پنجره هافمن استفاده کنید این مشکل شما نیز به راحتی قابل حل می باشد.

 

  • پنجره هافمن همچنین از ورود حشرات موذی نیز به داخل خانه جلوگیری میکند زیرا ساختار آن ها به گونه ای است که به طور کامل بسته می شوند و راهی برای نفوذ حشرات، گرد و خاک و آلاینده ها به داخل ساختمان باقی نمی گذارد.
 

همچنین شیشه های دو یا سه جداره این نوع پنجره ها از ورود سروصدا به داخل خانه جلوگیری می کنند.

از دیگر مزایای استفاده از پنجره دوجداره هافمن ، این است که با وجود خیابان های شلوغ و پر رفت و آمد و سرو صدای ناشی از بوق ماشین ها استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره در پنجره های UPVC و استفاده از چندین درزگیر لاستیکی در ساختار پیچیده پروفیل؛

و وجود فضاهای خالی در میان پروفیلهای UPVC علاوه بر سبک تر کردن وزن پنجره ها باعث می گردد پروفیل پنجره عایق بهتری باشد و از ورود صداهای محیط خارج، مانند صدای اتومبیل ها به فضای داخلی جلوگیری شود.

 

 

موارد تاثیرگذار روی قیمت روز پنجره دوجداره هافمن:

 

مواردی در تعیین قیمت روز پنجره دوجداره هافمن تاثیر گذار است. مانند کیفیت مواد و متریال هایی که برای تولید پروفیل استفاده شده است.

استانداردهایی که باید این پروفیل ها داشته باشند و همچنین هزینه های مربوط به مواد اولیه در قیمت روز پنجره هافمن تاثیر بسزایی دارد.

ذکر این نکته نیز ضروروی است که قیمت روز پنجره دوجداره هافمن به ابعاد پنجره وابسته بوده و برحسب متر مربع محاسبه می گردد.

بنابراین ابتدا ابعاد در و پنجره ای که قرار است دوجداره شود را به طور دقیق اندازه بگیرید تا مقدار پروفیل و شیشه مصرفی مشخص شود.

بعد از آن تداد باز شو ها را نیز مشخص کنید تا میزان یراق آلات و پروفیل مورد نیاز و همچنین در صورت نیاز اندازه توری مورد نیاز هم مشخص گردد.

همچنین باید نوع شیشه را نیز در نظر بگیرید. اینکه از شیشه دوجداره قرار است استفاده کنید یا شیشه های سه جداره که این موضوع تا حد زیادی به شرایط آب و هوایی و همچنین میزان شلوغی مکانی که ساختمان در آن منطقه قرار دارد بستگی دارد.

قیمت روز پنجره هافمن
قیمت روز پنجره دوجداره هافمن

سپس در نظر بگیرید که از چه نوع یراق آلاتی می خواهید استفاده کنید؛ زیرا نوع و جنس یراق آلات نیز در قیمت پنجره تاثیرگذار می باشد.

بدون در نظر داشتن این چند مورد که به طور کامل توضیح داده شد نمیتوان قیمت روز پنجره دوجداره هافمن را مشخص کرد.

قیمت روز پنجره دوجداره هافمن، با توجه به کیفیت مواد و متریال های استفاده شده در آن برای تولید پنجره های دوجداره، استفاده از استانداردهای ضروری برای ساخت و همچنین روش ها و مراحل ساخت آن مشخص می گردد.

همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت پروفیل ها بر اساس متر طول و متر مربع مشخص می گردد.

 

 

سخن پایانی

 

بنابراین برای آگاهی از  قیمت نهایی پنجره های دوجداره ساخته شده با پروفیل های هافمن ، اول باید ابعاد درب و پنجره مورد نیاز خود را به طور دقیق اندازه گیری کنید،

زیرا بدون دانستن ابعاد دقیق، تعداد بازشوهای پنجره، نوع و تعداد یراق آلات مصرفی و … نمی توان قیمت روز پنجره دوجداره هافمن را مشخص کرد.

با این حال، شما می‌توانید در اینجا استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره را گرفته و در صورت نیاز با کارشناسان ما 02144856812 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *