حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پروفیل پنجره دوجداره ویستابست به‌عنوان یک نام معتبر و پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی، جایگاه ویژه‌ای دارد. پنجره ویستابست با تأکید بر کیفیت ماندگار، استحکام فوق‌العاده و طول عمر بالا، به‌عنوان یک گزینه ایده‌آل برای ساختمان‌ها محسوب می‌شود.

این پروفیل‌ها از مواد مرغوب تولید شده‌اند و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، به‌عنوان یک راهکار کامل و بی‌نقص برای نیازهای ساختمانی به شمار می‌روند. این پروفیل‌ها به‌طور گسترده در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و حتی دکوراسیون داخلی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت ویستابست از سال 82 در کشورمان به ثبت رسید و از سال 86 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمود. این شرکت در طی سه سال توانست به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع مارک پنجره پی وی سی تبدیل شود به طوری که رقابت تنگانگی را با دیگر تولیدکنندگان به وجود آورد.

با توجه به اینکه شرکت های بسیار زیادی تولید کننده پنجره دوجداره ویستابست هستند، تفاوت قیمت پنجره دوجداره ویستابست در بین تولید کنندگان و نمایندگان آن بسیار زیاد است. در ادامه دلیل اختلاف در بین تولید کنندگان و نمایندگان آن را برای شما خوانندگان عزیز توضیح خواهیم داد.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

قیمت پنجره ویستابست با توجه به نکات مختلفی بررسی می‌شود. تقریباً می‌شود گفت که پروفیل ویستابست در ایران از انواع گران پروفیل به‌حساب می‌آید. البته قیمت گران پنجره ویستابست بی‌دلیل نیست، استفاده از مواد اولیه باکیفیت مطمئناً روی بالا بودن قیمت پنجره دوجداره ویستابست تأثیر بسزایی داشته است.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

در محاسبه نهایی قیمت محصولات ویستابست عواملی زیادی درگیر است که می‌تواند در بالا بردن یا کاهش قیمت پایانی نقش داشته باشد. با توجه به اینکه محصول برای چه مکانی استفاده می‌شود و شرایط محیط چگونه است، اقدام به انتخاب نوع مناسب، متناسب باسلیقه و نیاز بگیرید.

ازجمله موارد تأثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره ویستابست عبارت‌اند از:

پنجره دوجداره ویستابست در انواع مختلفی تولید می‌شود که در هریک با توجه به نوع پنجره که در تعداد لنگه‌ها یا تعداد بازشو بودن و همچنین تعداد یراق‌آلات تفاوت ایجاد می‌کند و به‌صورت مستقیم کم و یا زیادشدن هر یک از این موارد روی قیمت نهایی تأثیر می‌گذارد.

اصلی‌ترین مورد در تعیین قیمت پنجره دوجداره ویستا بست مربوط به کیفیت مواد اولیه است. مسلماً هرچقدر از مواد باکیفیت بالاتر استفاده شود، قیمت نیز بالاتر می‌رود و اگرچه در این مواقع بسیاری از افراد به دنبال جنس ارزان هستند، اما شرکت ویستابست کیفیت را قربانی قیمت ارزان‌تر و فروش بیشتر نکرده است و همچنان به‌عنوان یکی از بهترین تولیدکننده‌ها در صنعت ساخت پروفیل یو پی‌وی‌سی به شمار می‌رود.

ضخامت گالوانیزه داخل پروفیل، که جهت استحکام بخشیدن به پروفیل UPVC و محل نصب پیج یراق آلات نیز می باشد، نباید کمتر از ۱/۲۵ میلی متر باشد و لاستیک ها همه از نوع EPDM باشد و نه PVC.

یک تولید کننده ممکن است از گالوانیزه ۱ در داخل پروفیل ها استفاده کند و لاستیک آب بندی غیر EPDM، که همین امر باعث کاهش هر متر طول تا میزان ۲۰۰۰ تومان تا ۴۰۰۰ تومان می گردد. اما پنجره دوجداره تولیدی از استاندارد کافی برخوردار نمی باشد. حتی در بعضی از مواقع از گالوانیزه های نامرغوب با درصد آهن زیاد جهت پایین آوردن قیمت استفاده می شود که باعث زنگ زدگی در داخل پروفیل UPVC می گردد.

استفاده از پروفیل‌ها با توجه به مکانی که قرار است مورد استفاده بگیرد، متفاوت است. به‌طور مثال پروفیلی که قرار است در مناطق گرم استفاده شود با پروفیلی که قرار است در مناطق مرطوب یا سرد استفاده شود متفاوت است.

و به دلیل تنوع در کاربرد و استفاده در انواع متفاوتی طراحی‌شده و تولید می‌شوند که دلیل اصلی تفاوت در قیمت همین نوع تنوع در پروفیل است. درنتیجه نوع پروفیل در تعیین قیمت نقش مهمی ‌دارد.

در قیمت پنجره دوجداره ویستابست نوع یراق آلات و اندازه آن ها بسیار اهمیت دارد. بهتر است از یراق آلات ROTO آلمان و WORNE ترکیه در این پنجره دوجداره استفاده شود.

سایز یراق آلات بسیار مهم است برای مثال یراق تک حالته یک پنجره ۲ متری و یک پنجره ۱/۵ متری از ارتفاع و قیمت یکسانی برخوردار نمی باشد و اگر یراق با ارتفاع ۱/۵ متری جهت پنجره با ارتفاع ۲متری استفاده شود پنجره دوجداره تولید شده هرگز عایق نمی باشد.

شیشه دوجداره برای پنجره دوجداره ویستابست حتما باید به صورت استاندارد تولید شده باشد. اگر اختلاف قیمت در پیش فاکتورتان در مورد شیشه دوجداره دیدید بدانید که قیمت پایین مربوط به شیشه دوجداره غیر استانداد می باشد.

با توجه به اینکه پروفیل شما ویستابست می باشد و یراق شما از نوع ROTO آلمان، پیشنهاد می گردد جهت پنجره خود حتما از شیشه دوجداره عایق و استاندارد استفاده کنید زیرا ۷۰ درصد مساحت پنجره شما را شیشه دوجداره تشکیل داده است.

اگرچه هزینه حمل‌ونقل اکثراً به‌صورت ثابت حساب می‌شود اما به‌طورکلی در مواردی که مسافت زیاد است در این صورت هزینه حمل‌ونقل هم می‌تواند روی قیمت پنجره دوجداره ویستابست تأثیرگذار باشد.

قیمت پنجره تک لنگه ویستابست
پنجره ثابت بدون بازشو
پروفیل ویستابست
گالوانیزه 1.25 میلی متری
شیشه ساده 4میل و 6میل
قیمت 1،090،000 تومان
پنجره یک لنگه تک حالته
پروفیل ویستابست
گالوانیزه 1.25 میلی متری
شیشه ساده 4میل و 6میل
قیمت 1،950،000 تومان
پنجره یک لنگه دو حالته
پروفیل ویستابست
گالوانیزه 1.25 میلی متری
شیشه ساده 4میل و 6میل
قیمت 2،200،000 تومان
قیمت پنجره دولنگه ویستابست
پنجره تک حالته تک کتیبه
پروفیل ویستابست
عرض و ارتفاع 1400*1400
شیشه ساده 4میل و 6میل
قیمت 3،400،000 تومان
پنجره دولنگه تک حالته
پروفیل ویستابست
عرض و ارتفاع 1400*1400
شیشه ساده 4میل و 6میل
قیمت 2،800،000 تومان
پنجره دولنگه دو حالته
پروفیل ویستابست
عرض و ارتفاع 1400*1400
شیشه ساده 4میل و 6میل
قیمت 3،100،000 تومان
قیمت پنجره سه لنگه ویستابست
پنجره سه لنگه تک حالته
پروفیل ویستابست
گالوانیزه 1.5 میلی متری
شیشه ساده 4میل و 6میل
قیمت 3،550،000 تومان
پنجره سه لنگه دو حالته
پروفیل ویستابست
گالوانیزه 1.5 میلی متری
شیشه ساده 4میل و 6میل
قیمت 3،800،000 تومان
پنجره سه لنگه تک حالته با کتیبه
پروفیل ویستابست
گالوانیزه 1.5 میلی متری
شیشه ساده 4میل و 6میل
قیمت 4،100،000 تومان

انواع پنجره دوجداره ویستابست بر اساس باز و بسته شدن عبارت‌اند از:

از ساده‌ترین و ارزان‌ترین نوع پنجره به شمار می‌رود چراکه این مدل پنجره‌ها باز و بسته نمی‌شوند و فقط یک قاب و شیشه هستند و درنتیجه یراق‌آلات مصرفی کمی هم دارند.

در پنجره‌های تک‌حالته جهت باز و بسته شدن پنجره روی محور افقی صورت می‌گیرد و مانند پنجره‌های معمولی پیچیدگی خاصی ندارند.

پنجره‌های دوحالته کمی پیچیده‌تر از پنجره‌های تک‌حالته هستند و علاوه در جهت افقی، در جهت عمودی نیز باز و بسته می‌شوند.

پنجره‌های کشویی در دو نوع تک لنگه و دولنگه تولید می‌شوند و به پنجره‌های ریلی نیز معروف هستند. برای باز یا بسته کردن درب، کافی است لنگه را روی ریل حرکت دهید و ویژگی این نوع پنجره در گرفتن فضای کم و به‌نوعی، اجازه به استفاده از فضای کاربردی منزل است.

پنجره‌های خلیجی سبک جدید از طراحی هستند و از این مدل بیشتر در پذیرایی‌ها استفاده می‌شود که به‌طورکلی خارج از فضای منزل قرار می‌گیرند و باعث بزرگ جلوه دادن فضای خانه می‌شوند.

از جدیدترین مدل‌های مدرن می‌توان به پنجره‌های کمانی اشاره کرد. که تک لنگه هستند و در جهت افق باز و بسته می‌شوند و قسمت بالای پنجره، شیشه به‌صورت قوسی است.

شاید به‌ندرت این مدل پنجره را دیده باشید چراکه به دلیل حالت گردی که دارد و باعث سختی در نصب، کمتر از آن استفاده می‌شود. درب پنجره دایره‌ای به‌صورت افقی و در محور قطری باز و بسته می‌شود و قابلیت باز شدن تا 180 درجه را دارد.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست
پنجره دوجداره ویستابست

به دلیل تنوع در انواع پنجره‌های دوجداره ، از پروفیل با تعداد محفظه‌های متفاوتی استفاده می‌شود که هر کدام متناسب با نوع پنجره و تعداد لنگه‌های آن متغیر است. انواع پروفیل ویستابست عبارت‌اند از:

شرکت ویستابست تاکنون بیش از 25 پروفیل سه محفظه‌ای با عرض 60 میلی متر برای مشتریان خود در نظر گرفته است. تمامی استانداردهای مربوط از جمله رعایت ضخامت 3 میلی متری برای این نوع پروفیل‌ها حساب شده تا مشتریان با خیال راحتی به خرید خود بپردازند.

پروفیل های سه محفظه ای به پنج مدل تقسیم می شوند:

از جمله قابلیت‌های پروفیل‌های سه محفظه‌ای، می‌توان به امکان تعویض درب و پنجره‌های قدیمی با آن‌ها با کمترین مشکل اشاره کرد. این نوع پروفیل‌ها در مناطق مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نوع دیگر پروفیل‌های ویستابست پنج محفظه‌ای است. بیش از 14 پروفیل پنج محفظه‌ای با عرض 70 میلی متری در اختیار مشتریان این شرکت قرار گرفته که بیشتر در مناطق سرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که این مناطق به گرمای بیشتری در منزل یا محیط کار خود نیاز دارند.

این نوع پروفیل‌ها عملکردی بدون نقص در حفظ انرژی و دمای محیط دارند. علاوه بر موارد مذکور، پروفیل پنج محفظه‌ای در ساختمان‌های چند طبقه که بار فشار زیادی را تحمل می‌کنند هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پروفیل های سه محفظه ای به پنج مدل تقسیم می شوند:

با توجه به ابعاد این محصولات، پروفیل‌های پنج محفظه‌ای استقامت بسیار بالایی دارند و می‌توانند تا مدت‌ها پاسخ‌گوی نیاز مشتریان خود باشند.

ویستابست با ساخت 4 پروفیل خاص کشویی امکان باز و بسته کردن درب و پنجره‌ها به صورت کشویی را فراهم آورده است. این پروفیل معمولا در مکان‌هایی که فضای نسبتا کمی دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا در این نوع اماکن، امکان استفاده از پروفیل‌های لایه‌ای نیست و پروفیل‌های کشویی ویستابست گزینه‌ی مناسب‌تری هستند. امکان اتصال پروفیل‌های کشویی به برخی از پروفیل‌های سه و پنج محفظه‌ای هم میسر شده است.

پروفیل‌های لمینت ویستابست نیز یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد این شرکت محسوب می‌شوند. در واقع، شما می‌توانید بعد از انتخاب پروفیل مصرفی، نوع و طرح به همراه رنگ آن را نیز انتخاب کنید. با این کار، درب و پنجره شما دیگر نیازی به رنگ شدن نخواهد داشت. علاوه بر این، پروفیل‌های لمینت می‌توانند در درازمدت کیفیت رنگ خود را نگه دارند و هیچ گونه رنگ پریدگی بر روی آن‌ شاهد نخواهید بود.

چرا باید از پنجره ویستابست بخریم؟

در این بخش به بررسی دلایل انتخاب پروفیل پنجره دوجداره ویستابست و ویژگی‌های انحصاری آن می‌پردازیم.

مهم‌ترین عامل در کیفیت پروفیل، مرغوبیت مواد اولیه استفاده‌شده هست که خوشبختانه پروفیل ویستابست با فنّاوری شرکت کمسون (Chemson) اتریش، جهت ساخت و تأمین مواد اولیه باکیفیت در شرایط آب‌وهوایی متغیر، توانسته است لقب بهترین را از آنِ خود کند.

مواد اولیه استفاده‌شده در پروفیل ویستابست عبارت‌اند از:

ماده اولیه در ساخت پروفیل، پودر پی‌وی‌سی است که در شرکت‌های پتروشیمی  با فرمولاسیون خاصی تولید می‌شوند. پودر پی‌ وی ‌سی ماده‌ی پایه‌ای پروفیل است و اهمیت ویژه‌ای در کیفیت نهایی کالا دارد و با افزودن مواد دیگر، کیفیت و مقاومت پروفیل ارتقا می‌یابد.

از دیگر افزودنی‌ها که نقش اصلی در ساخت پروفیل دارند، پایدارکننده‌ها هستند. نقش اصلی این محصول در تبدیل ماده پلیمری به پروفیل است و باعث بالا رفتن طول عمر محصولات و ماندگاری در شرایط آب‌وهوایی مختلف است؛ خصوصاً در آب‌وهوای سرد و گرم.

نقش اصلاح‌کننده‌ها بالا بردن استحکام و مقاومت مکانیکی و خاصیت ضربه‌پذیری است. اصلاح‌کننده‌های معمول در ساخت پی‌وی‌سی عبارت‌اند از:

در ساخت پنجره دوجداره ویستابست از اصلاح‌کننده آکریلیک استفاده‌شده است که مقاومت محصول را بالا می‌برد و درنتیجه طول عمر محصول افزایش پیدا می‌کند.

نقش اصلی دی‌اکسید تیتانیوم در محصولات سفیدرنگ، ثابت نگه‌داشتن رنگ محصولات و جلوگیری از تغییرات رنگی به هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه ماورا بنفش است. این محصول در درجات مختلفی تولید می‌شود. سختی در تولید این محصول از نوع گرید A است که باعث شده تولیدکنندگان مشهور کمی و همچنین قیمت بالایی داشته باشد. و افتخار شرکت ویستابست استفاده از تولیدات بهترین برندها در ساخت پروفیل پنجره دوجداره ویستابست است.

پرکننده‌ها یا فیلرها نوعی دیگر از افزودنی‌های پی‌وی‌سی هستند که از دانه‌های ریز و میکرونی ساخته‌شده‌اند که فضای خالی بین پودر پی‌وی‌سی و دیگر افزودنی‌ها را پر می‌کند و باعث تسریع تبدیل مواد پلیمری به پروفیل می‌شود. ناگفته نمانده که استفاده بیش از مقدار معینی باعث کاهش کیفیت و عمر محصول می‌شود. شرکت ویستابست معروف به استفاده از نوع مرغوب این محصول است که همواره کیفیت پروفیل را در بهترین شکل خود نگه می‌دارد.

شرکت ویستابست برای ارائه محصولات باکیفیت عالی و جلب رضایت مشتری، هدف تهیه بهترین محصولات با بالاترین استاندارد جهانی را دارد که بتواند به‌راحتی از عهده‌ی شرایط آب‌وهوایی مختلف و سخت بربیاید. شرکت گراینر که درزمینهٔ تولید قالب پی‌وی‌سی بسیار شناخته‌شده است و از تکنولوژی به‌روز دنیا برای تولید محصولات استفاده می‌کند و به خاطر کیفیت کالا اولین انتخاب شرکت ویستابست جهت استفاده از قالب‌های PVC است.

شرکت ویستابست تمام گواهینامه‌های لازم جهت جلب رضایت و اعتماد مشتریان را دارد. این گواهینامه‌ها عبارت‌اند از:

گواهینامه های پروفیل ویستا بست

نظارت بر کنترل کیفیت محصولات به‌صورت روزانه و مستمر از ویژگی‌های بارز پنجره دوجداره ویستابست است که برای اطمینان از بهبود کالا و نبود هیچ‌گونه مشکلی خود را موظف به انجام آزمایش‌های منظم می‌کند.

کادر کنترل کیفی شرکت ویستا بست که وظیفه کنترل کیفیت نهایی محصولات را بر اساس گواهینامه‌های استانداردی ISIRI 12291  و RAL GZ 716 را دارد، به‌صورت مرتب اقدام به آزمایش می‌کند تا از کیفیت محصولات مطمئن باشد.

موارد بسیاری در هنگام نظارت کنترل کیفیت محصول پی‌وی‌سی بررسی می‌شود که به‌صورت خلاصه عبارت‌اند از:

vista best

برای تصمیم راحت تر هنگام خرید پنجره دوجدار ویستابست، شاید بد نباشد نگاهی به قابلیت‌ها و مزیت های این نوع پروفیل بیندازید.

درب و پنجره‌ دوجداره ویستابست کیفیت قابل قبولی را در عایق صدا ارائه می‌دهند. در واقع، فضای خلا ایجاد شده در میان دو شیشه که معمولا با گاز آرگون پر می‌شود، و باعث شده تا صدای ورودی به محیط به میزان چشم گیری کاهش یابد. البته این مورد به میزان ضخامت شیشه‌ها و فاصله‌ی میان دو شیشه هم ارتباط مستقیم دارد. هر چه قدر میزان ضخامت و فاصله‌ی میان دو شیشه بیشتر باشد، میزان عایق بودن پنجره نیز بیشتر می‌شود و صدای کمتری وارد محیط می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های درب و پنجره دوجداره ویستابست، حفظ دمای محیط است. در واقع، در فصول مختلف سال دمای داخل محیط کار یا منزل شما از محیط خارج نمی‌شود. این مورد نه تنها باعث میزان آسایش اعضای خانواده و کارکنان شما می‌شود،‌ بلکه تا حد زیادی در هزینه‌های مصرفی شما نیز صرفه جویی ایجاد می‌کند.

پنجره‌های دوجداره ویستابست با بالاترین کیفیت تولید می شوند. یکی از نشانه‌های کیفیت بالای این محصولات، عدم ورود گرد و غبار به داخل منزل است. در واقع، اگر درب و پنجره‌ها به طرز صحیحی نصب شوند، کمترین میزان گردوخاک را در منزل شاهد خواهید بود.

در صورتی که نیاز دارید پنجره‌ی خود را در فصول گرم سال باز کنید، می‌توانید از توری پلیسه استفاده کنید. به عنوان مثال، توری پلیسه مگنتی قابلیت فوق‌العاده‌ای در عدم ورود گرد و غبار به منزل دارد. البته این بدان معنا نیست که هیچ گونه گرد و غباری وارد محیط شما نخواهد شد،‌بلکه توری پلیسه می‌تواند تا حد زیادی از به وجود آمدن گرد و غبار جلوگیری کند.

تمام پنجره‌های دوجداره تقریباً مزیت‌های مشابهی دارند و تنها تفاوت در میزان شدت این ویژگی‌ها است. و میزان کاهش و افزایش مزایای پنجره‌های دوجداره به کیفیت متریال استفاده‌شده و موارد دیگر بستگی دارد. شرکت ویستابست معروف به استفاده از بهترین مواد و یراق‌آلات است.

ازجمله مزایای پنجره دوجداره ویستابست عبارت‌اند از:

پنجره دوجداره ویستابست از اجزا مختلفی تشکیل شده است که شرکت ویستابست فقط نقش تامین کننده پروفیل را دارد که تاثیر مستقیمی روی قیمت پنجره دوجداره ویستابست می گذارد.

یکی از مزیت های شرکت ویستابست نظارت بر روی نمایندگان تولید پنجره دوجداره ویستابست می باشد. به صورتی که یک پنجره ساز باید از یک سری استاندارد هایی در کارخانه خود برخوردار باشد تا بتواند از ویستابست خرید کند و تولید نیز باید مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست صورت پذیرد. بهترین روش و ایمن ترین روش برای داشتن یک پنجره دوجداره ویستابست با قیمت مناسب  و مطمئن، خرید از نمایندگان ویستابست با کد نمایندگی می باشد.

نصب اصولی در کیفیت نهایی کار بسیار تاثیرگذار است. یک پنجره ساز، نصب را فقط با پیچ سرمته انجام می دهد و خبری از فوم و چسب سیلیکون نیست ولی تولید کننده دیگر در نصب خود از پیچ بولدکس و چسب سیلیکون و فوم پلی ارتان استفاده می نماید.

یک شرکت عهده دار حمل و تخلیه و بالا بردن پنجره ها می شود و شرکت دیگری آن را برعهده خریدار می اندازد که در اینصورت امکان آسیب پنجره بسیار بالا می شود. کیفیت تولید نیز از عوامل بسیار مهم می باشد؛ در یک کارخانه، تولید توسط استاد کاران حرفه ای و با تجربه با ماشین آلات پیشرفته صورت می گیرد که این تولید از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به یک کارگاه زیر پله با حداقل امکانات ، برخوردار است.

درب و پنجره‌های دوجداره امروزه نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می‌کنند. این نوع محصولات توانسته‌اند با کیفیت بالای خود نمره‌ی قبولی را از بسیاری از مالکان کسب کنند. با این حال، به علت تنوع زیاد در این محصولات خرید درب و پنجره دوجداره کار سختی به شمار می‌رود.

یکی از برندهای معتبر تولید کننده پروفیل UPVC، ویستابست است که قابلیت‌ها و ویژگی‌های این برند را به طور کامل برای شما توضیح دادیم. داشتن پروفیل‌های متنوع، کیفیتی بالا و قیمتی مناسب از جمله ویژگی‌های پنجره دوجداره ویستابست به شمار می‌رود.

پنجره دوجداره ویستابست با داشتن ویژگی‌های برتر و متنوع، به‌عنوان یک گزینه محبوب در صنعت ساختمان شناخته می‌شود. به دلیل کاربردهای گسترده و ویژگی‌های عالی، این پروفیل‌ها توانسته‌اند به یکی از مهم‌ترین ابزارها در اجرای پروژه‌های ساختمانی تبدیل شوند.

  • پنجره دوجداره رفلکس + شیشه رفلکس

    پنجره دوجداره رفلکس + شیشه رفلکس

    فهرست مطالب با اینکه شیشه رفلکس یا  پنجره دوجداره رفلکس از نظر ظاهری، بسیار زیبا و مدرن است، و همچنین از مزایای بی شماری نیز برخوردار است. این نوع پنجره با دو لایه شیشه که می‌توانند به صورت شفاف یا مات باشند و قابلیت تنظیم میزان رفلکس شدن نور و حرارت را دارد و به…


  • قیمت پنجره دوجداره وین تک wintech

    قیمت پنجره دوجداره وین تک wintech

    فهرست مطالب قیمت پنجره دوجداره وین تک اگرچه شاید درمیان انواع مارک پنجره های پی وی سی نسبت به بعضی برندها بیشتر باشد اما یقینا قیمت بالاتر آن نسبت مستقیمی به کیفیت و کارایی آن دارد. پنجره وین تک در طول سالیان دراز با صداقتی که در تولید و کیفیت نشان داده است توانسته است…


  • قیمت پنجره دوجداره آتاتک + شناخت پروفیل اتاتک

    قیمت پنجره دوجداره آتاتک + شناخت پروفیل اتاتک

    فهرست مطالب پنجره دوجداره آتاتک ، یکی از انواع مارک پنجره پی وی سی و فناوری‌های مدرن که در زمینه ساختمان‌های مسکونی و تجاری به کار گرفته می‌شود، توانسته است خود را به به عنوان یک برند مطرح در صنعت درب و پنجره دوجداره معرفی کند  و با پیشرفت فناوری و افزایش فرهنگ ساخت و…


  • قیمت پنجره دوجداره ایده آل

    قیمت پنجره دوجداره ایده آل

    فهرست مطالب پنجره دوجداره‌ ایده آل ، در دنیای امروزی که پیشرفت فناوری و افزایش آگاهی‌های مردم از مسائل محیط زیست بیشتر از گذشته است، یکی از انتخاب‌های برتر در طراحی و ساختمان‌های مدرن است. این نوع پنجره با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به عنوان ایده‌آل‌ترین گزینه برای بهبود راحتی و کیفیت زندگی ساکنان…


  • قیمت پنجره دوجداره اورتا AVERTA و انواع پروفیل آورتا

    قیمت پنجره دوجداره اورتا AVERTA و انواع پروفیل آورتا

    در دو دهه گذشته با ورود انواع پنجره دوجداره اورتا به دنیای معماری و ساختمان سازی، نقش ساده پنجره ها کمی تغییر کرده و به شکل پیچیده تری درآمده است. امروزه از مهم ترین عوامل در زیبایی، بهبود کارایی و امنیت ساختمان می توان به پنجره ها اشاره کرد. در این مقاله به بررسی پروفیل…


  • قیمت پنجره دوجداره هوم لند HOME LAND

    قیمت پنجره دوجداره هوم لند HOME LAND

    پنجره دوجداره هوم لند از تولیدات برند هوم لند یکی از برترین شرکت های تولیدکننده پروفیل UPVC به شما می‌رود و به‌عنوان معروف ترین مراکز طراحی داخلی و مهندسی معماری در سطح جهانی شناخته شده است. با تمرکز بر زیبایی و ابتکار  این پروفیل خود را به‌عنوان تجربه ای منحصر به فرد در زمینه ی…


  • قیمت پنجره دوجداره سی فور

    قیمت پنجره دوجداره سی فور

    قیمت پنجره دوجداره سی فور و یا پروفیل سی فور را میتوانید در ادامه این مقاله به صورت یک لیست جامع داشته باشید و همچنین جهت استعلام دقیق قیمت تنها کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.  ۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲ در دهه‌های اخیر، صنعت پروفیل UPVC شاهد تحولات چشمگیری بوده است، و در این میان، برند…


  • پنجره دوجداره طرح دار

    پنجره دوجداره طرح دار

    زیبایی، واژه ای که جایگاه خود را در هر صنعتی پیدا می کند و نقطه متمایز محصولات یکسان می شود. دراین میان، پنجره دوجداره طرح دار نیز در صنعت درب و پنجره دوجداره، مسیر خود را برای راضی کردن مشتاقان خود هموار می کند. به عنوان یک صاحب خانه، من همیشه مشتاق یافتن راه هایی…


  • آب بندی پنجره دوجداره در زمستان

    آب بندی پنجره دوجداره در زمستان

    آب بندی پنجره دوجداره یکی از اقدامات مهم به در هر خانه به شمار میرود. چرا که اگر درزگیری و آب بندی پنجره دوجداره شما به صورت صحیح صورت نپذیرد، سبب می شود تا خواص پنجره دوجداره از بین برود و آن خواص اولیه را نداشته باشد. در صورتی که نیاز به خدمات درزگیری و یا آب بندی پنجره…


  • خرید پنجره دوجداره در اصفهان

    خرید پنجره دوجداره در اصفهان

    خرید پنجره دوجداره در اصفهان، وقتی نوبت به ساختن یا بازسازی خانه می رسد، انتخاب مصالح مناسب بسیار مهم است. به ویژه، پنجره ها، نقش مهمی در جذابیت، زیبایی و عملکرد یک ساختمان دارند. با پیشرفت تکنولوژی، خرید پنجره دوجداره دست دوم و نو در اصفهان رواج بیشتری یافتند. در این مقاله، ما به دنیای…


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *