حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

قیمت پنجره وین تک در غرب تهران به موارد خاصی بستگس دارد که در ادامه متن به بررسی کلی پنجره وین تک و مزیت های این محصول خواهیم پرداخت.حتما نام وین تک را شنیده اید. این پروفیل از زوایای مختلف مورد بررسی کارشناسان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است.

از نظر عدم مشکل، تغییر شکل و رنگ یکی از برترین پروفیل ها در ایران می باشد. پنجره دوجداره وین تک با ساخت استاندارد کیفیت و عمر مفید بالایی دارد.

 

قیمت پنجره وین تک در غرب تهران چقدر است؟

 

قیمت پنجره وین تک در غرب تهران بالاتر از پنجره هافمن و کمتر از پنجره ویستا است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت پنجره وین تک در غرب تهران تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

 

قیمت پنجره وین تک در غرب تهران
قیمت پنجره وین تک در غرب تهران

 

 

تفاوت پروفیل معمولی با لمینت

 

 

پروفیل های پی وی سی معمولا سفید هستند، اما بسته به نمای ساختمان خود امکان دارد، به رنگ متفاوتی نیاز داشته باشید. برای رفع این نیاز پروفیل لمینت به بازار عرضه شده است. پنجره‌های دوجداره لمینت وین تک سفید گران‌تر هستند. این روکش ها که به پروفیل Upvc چسبانده شده اند تا 20 تا 40 درصد مبلغ نهایی را افزایش می دهند.

 

 

پنجره وین تک طرح چوب

 

 

رنگ اصلی و پایه پروفیل سفید است و این روزها بسته به نوع طراحی نما در رنگ های دیگری نیز موجود است. طرح چوبی پنجره وین تک این امکان را به ما می دهد که از رنگ های مختلف پنجره های وین تک استفاده کنیم.

همچنین لمینت که نوعی روکش فویل است، موجب افزایش طول عمر پروفیل های پنجره های تک طرح چوبی و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید می شود.

همچنین با طرح چوب WinTech پروفیل شما زیباتر و ماندگارتر می شود. توجه داشته باشید که 6 تا 10 درصد هزینه طرح چوب پنجره وین تک در غرب تهران بیشتر از پروفیل معمولی است. برای اطلاع از قیمت پنجره وین تک در غرب تهران از نوع طرح چوب می توانید با شماره 02144856812 تماس بگیرید.

 

قیمت پنجره وین تک در غرب تهران
 
قیمت پنجره وین تک در غرب تهران

 

قیمت پنجره سه جداره وین تک در غرب تهران

 

 

پنجره های سه جداره Wintech برای مناطق سردسیر یا مناطق نزدیک به خیابان های شلوغ و مدارس ایده آل هستند. پنجره‌های Wintech 3 یکی از کامل‌ترین فرمت‌های مختلف برای رفع این مشکل را دارند.

قیمت پنجره سه جداره WinTech نیز 50 درصد به قیمت شیشه دوجداره شما می افزاید.

این نوع پنجره دارای معروف ترین سیستم سه جداره یعنی سیستم 4-8-6-10-4 می باشد. این سیستم شامل 4 ضخامت شیشه اول، 8 اسپیسر و فاصله بین آنها، 6 ضخامت شیشه، 10 اسپیسر و 4 ضخامت شیشه آخر است.

 

 

گارانتی وین تک شامل چه مواردی می شود؟

 

 

WinTech برای خریداران خدمات پس از فروش بسیار مناسبی دارد. پس از نصب، گارانتی WinTech به صورت کتبی به شما داده خواهد شد. وین‌تک تنها پروفیل بین‌المللی در ایران است، این پروفیل به بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیای شرقی و آمریکای لاتین صادر می‌شود.

با سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در سال‌های اخیر، پروفیل‌های وین‌تک در ایران و شهر آذربایجان علاوه بر آن یکی از باکیفیت‌ترین و مناسب ترین پروفیل‌ها می‌باشد. پرفروش ترین در جهان، به همین دلیل خدمات پس از فروش WinTech یا گارانتی WinTech یکی از استانداردترین ها در جهان است.

لطفاً توجه داشته باشید که فقط نمایندگان رسمی پنجره وین‌تک می‌توانند ضمانت‌نامه و گارانتی پس از فروش  وین‌تک را ارائه دهند، همچنین برای استعلام قیمت پنجره دوجداره وین تک در غرب تهران، تنها به مراکز معتبر اطمینان کنید.

 

 

انواع پنجره وین تک

 

 

پروفیل های ساخته شده یا انواع پنجره WinTech شامل چهار دسته کلی w700، w640، w260، pp640 می باشد. پروفیل W640 یکی از پرفروش ترین انواع پنجره وین تک با عرض 60 میلی متر است و طراحی آن شامل 4 محفظه عایق است.

پروفیل دارای لاستیک و خود آب بندی است. w700سنگین تر از 640 است، دارای عرض 700 میلی متر و شامل 5 محفظه طراحی شده برای عایق بندی است.

 

 

قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک در غرب تهران

 

 

پنجره های کشویی یکی از محبوب ترین انواع پنجره، در آلومینیوم عایق و UPVC است. پنجره های کشویی دوجداره WinTech نیز قیمت بالاتری نسبت به پنجره های تک جداره دارند.

پروفیل های سری W260 برای ساخت پنجره های کشویی دوجداره WinTech استفاده می شود.پروفیل در 2 نوع 107 مونوریل و محفظه تقویت شده و جفت ریل 85 میلی متری موجود می باشد. این پروفیل ها همچنین دارای لاستیک آب بندی هستند.

پنجره های کشویی دوجداره WinTech به شما این امکان را می دهد که به راحتی پنجره ها را باز کنید و از تهویه طبیعی برای خانه خود استفاده کنید. و استفاده از طبیعت را در خارج از منزل و خارج از منزل آسان می کند. پنجره های کشویی به دلیل نوع آب بندی، عایق بندی ضعیفی دارند.

 

 

سخن پایانی در ارتباط با قیمت پنجره وین تک در غرب تهران

 

 

پروفیل وین تک یکی از پروفیل های قدیمی پنجره یو پی وی سی دوجداره در ایران می باشد. این پروفیل کیفیت خوبی دارد و قیمت آن کمی بالاتر از قیمت پنجره هافمن می باشد.این نوع پروفیل ها معمولاً دارای رنگ سفید هستند، اما می توانید پروفیل های WinTech را در رنگ های دیگری که مناسب دیوارها و ساختمان های خارجی خود هستند، تهیه کنید.

این پروفایل دارای گواهی اصالت آلمان است که نشان دهنده کیفیت و قدرت بالای این برند معتبر است. در این مقاله سعی کردیم تمام ویژگی های پنجره وین تک را شرح دادیم.

برای اطلاع از قیمت پنجره وین تک در غرب تهران می توانید به اینجا و یا برای مشاوره با شماره 02144856812 تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *