حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

لیست قیمت فروش پنجره دو جداره از چه طریق قابل دسترسی است؟مزیت پنجره های دو جداره چیست؟بهترین نوع پنجره های دوجداره چیست؟پنجره های دو جداره دارای چند نوع هستند؟قیمت پنجره دوجداره چقدر است؟

لیست قیمت فروش پنجره دو جداره

پنجره دوجداره چیست؟

پنجره های دوجداره از جنس پروفیل های مختلفی ساخته شده اند. که عمده ترین آنها از جنس UPVC است. جنس دیگر پروفیل های پنجره دوجداره را در لیست زیر قرار داده ایم.

پنجر های دوجداره نزدیک به 5 دهی است که در ایران خط تولیدش را شروع کرده اند. ولی به مواردی که در طول زمان رخ داده است در دو دهه اخیر بیشترین تولید را داشته است.

مواد اولیه اصلی این پنجره ها از نفت خام و نمک است که با ترکیب کردن عناصر آنها ماده اصلی این پروفیل را تولید می کنند.

لیست قیمت فروش پنجره دو جداره
لیست قیمت فروش پنجره دو جداره

پنجره دوجداره چند نوع است؟

پنجره ها مدل های مختلفی دارند که در لیست زیر به آنها اشاره کردیم.

در ادامه به توضیح هر کدام از مدل ها خواهیم پرداخت:

این نوع پنجره ساده ترین و عادی ترین نوع پنجره است. که در تمامی خانه وجود دارد.

پنجره به صورت ریلی حرکت می کند و مناسب فضا های بسته است.

پنجره هم از طرف بالا و هم از طرف راست یا چپ باز می شود. که می توان گفت این نوع از پنجره بیشترین کاربرد را دارد.

این پنجره ها به صورت متحرک هستند و هیچ پایه ای مانند پنجره های دیگر در وسط پروفیل ندارد.

نحوه باز کردن این پنجره مانند ماشین فولکس واگن است. یعنی اول به سمت جلو و سپس در ریل باز و بسته شدن قرار می گیرد. که بیشترین کاربرد این پنجره در ویلا ها است.

پنجره مانند آکاردئون باز و بسته می شود و این گونه از پنجره هم مخصوص ویلا ها است.

این نوع از پنجره مخصوص دیوار های کمانی شکل که باید پنجره باشد. که این نوع پنجره یکی از جذاب ترین و جدید ترین نوع پنجره است.

این نوع از پنجره ها را بسیار کم می توانید ببینید. به علت اینکه ساخت این گونه بسیار دشوار و هزینه بسیار زیادی دارد. و همچنین باید این را هم در نظر بگیرید که این نوع از پنجره یکی از زیبا ترین پنجره های دو جداره است. که محوری شکل است که جذابیت بسیار زیاد به نمای خانه اضافه می کند.

معمولا در موقعیت هایی که نور بسیار کم است و امکان نصب پنجره به دیوار نیست از این پنجره استفاده می کنند که این نوع پنجره نور بسیار زیادی را به داخل ساختمان وارد می کند. که معمولا گرانترین نوع پنجره هم این نوع از پنجره است.

در هنگام خرید این نوع پنجره حتما به تعداد لایه ها و ضخامت شیشه پنجره دقت کنید. زیرا این نوع پنجره باید بیشتر مقاوم باشد زیرا احتمال شکستن شیشه در این نوع از پنجره بسیار بیشتر از پنجره های دیگر است.

مزایا و معایب پنجره دوجداره چیست؟

در لیست زیر به چند مورد از مزیت های پنجره های دوجداره اشاره شده است:

معایب پنجره دوجداره

تنها عیبی که می توان برای این پنجره ها گرفت این است که مواد اولیه پروفیل در طول عمر پنجره بسیار موثر است. به طوری که در صورت ساخت پروفیل با مواد بازیافتی طول عمر پنجره یک سوم می شود.

قیمت پنجره دوجداره چقدر است؟ |لیست قیمت فروش پنجره دو جداره

عوامل بسیاری هستند که در قیمت پنجره ,لیست قیمت فروش پنجره دو جداره  تاثیر می گذارد. در لیست زیر به تمامی مواردی که می تواند در قیمت پنجره تاثیر بگذارد قرار گرفته است.

یک نکته کلی برای لیست قیمتی پنجره ها: در پنجره هایی که شرکت ایرانی تولید کرده باشد تفاوت قیمت بسیار زیادی نیست و میزان تفاوت با یکدیگر کم است ولی در صورت مقایسه کردن پنجره های شرکت های خارج از کشور تفاوت بسیار زیادی در قیمت پایانی هست. ولی شرکت های ایرانی به علت داشتن خدمات پس از فروش خیلی بهتر از شرکت هایی خارجی هستند.

امیدوارم که توانستم به تمامی سوالاتی که در این زمینه پیش می آید جواب داده باشم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *