حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲


مزایای درب و پنجره دوجداره

 

مزایای درب و پنجره دوجداره آنقدر زیاد است که در سال های اخیر باعث استقبال بی نظیر مشتریان شده است. یکی از مهمترین دلایل این رشد عایق بودن این پنجره ها در مقابل سرما و گرما است. این پنجره ها دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند.

در مورد تعویض پنجره های قدیمی با این نوع هم میتوان ابراز خرسندی نمود که بدون احتیاج به تعویض قاب های آهنی میتوان این نوع پنجره را نصب نمود. می توانیم عایق صوت را یکی دیگر از دلایل محبوبیت پنجره دوجداره بدانیم. به طوری که در شهرهای شلوغ و پرسروصدا یکی از الزامات منزل یا حتی محل کار به شمار میرود. در زیر به تعدادی از مزایای درب و پنجره دوجداره می پردازیم.


استحکام بالا  


داشتن استحکام به دلیل استفاده از قوطی های گالوانیزه است. این استحکام بالا میتواند شما را به انتخاب بهتر و راحتتر این پنجره ها کمک کند. طول عمر این پنجره ها به بیش از چند دهه میرسد. 


ضد خط و خش 


مواد مصرفی در این پنجره ها باعث ضد خط و خش بودن این پنجره ها شده است و بسیار در طول عمر تاثیر گذار است.  


دارای رنگ بندی متنوع  


قاب ها در رنگ های مختلف با توجه به سلیقه مشتری قابل تغییر است. بیشترین رنگ مصرفی در ایران رنگ سفید است .یکی از دلایل آن نوع آب و هوای ایران می باشد.


ضد سرقت  


در انواع جدید پنجره ها، قفلهای ضد سرقت به کار برده شده است که میتواند اطمینان بیشتری برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. 


ظاهر زیبا  


داشتن نمای مناسب برای ساختمان بسیار مهم است. تنوع و به روز بودن ظاهر از خصوصیات و مزایای درب و پنجره دوجداره به شمار می رود. 


عایق صوتی


درب و پنجره دوجداره یک فضای خالی مابین شیشه دارد که در خاصیت عایق بودن پنجره بسیار کاربردی است. این فضای خالی که با گازهای خنثی پر شده است  کمک میکند هوای بیرون از  خانه و اتاق به درون نتواند نفوذ کند و از هدر رفتن انرژی پیشگیری می کند. 


عایق الکتریسیته  


چارچوب های این درب و پنجره ها عایق برق و الکتریسیته هستند . 


قابلیت بازیافت شوندگی  


یو پی وی سی نیز مانند بقیه مواد پلیمری می تواند بازیافت شود و در صنایع مشابه دیگر دوباره مورد استفاده قرار گیرد. همچنین دوست دار و حافظ محیط زیست شناخته شده اند.


وزن سبک  


استفاده از یو پی وی سی کمک به سبك شدن وزن این نوع درب و پنجره دوجداره شده است. وزن یکی دیگر از مزایای درب و پنجره دوجداره در مقایسه با انواع فلزی و یا حتی چوبی بسیار سبکتر است .بنابراین هزینه نصب و حمل و نقل نیز کمتر می‌شود.  


عایق گرد و خاک 


استفاده از درز گیرها و لاستیک های بین پنجره ها و درب های دوجداره کمک زیادی به نفوذ ناپذیری در مقابل گرد و خاک به منزل شما می کند. این خصوصیت بسیار مورد پسند خانم های خانه دار در مناطق آلوده و کوهستانی که مدام در معرض گرد و خاک و وزش باد هستند قرار می گیرد. 


دارای مدل های متنوع  


مدل های این درب و پنجره ها بسیار متنوع هستند . استفاده از یراق آلات متنوع باعث شده مدل های بسیار متنوعی را دارا باشد. به طور مثال مایل کشویی تک حالته دو حالته چرخشی فولکس واگنی ترکیبی نام برد. این خصوصیت بسیار مورد توجه طراحان قرار میگیرد. 


ضد اشتعال 


یو پی وی سی به کار برده شده کمک می کند به اینکه اگر ساختمان دچار آتش سوزی شود کمک به اشتعال بیشتر نکند. در نتیجه ضد اشتعال بودن یکی دیگر از مزایای درب و پنجره دوجداره به شمار می رود. دمای ذوب شدن یو پی وی سی ۳۸۰ درجه، و بالاتر از دمای اشتعال چوب که 260 درجه است میباشد.


مزایای درب و پنجره دوجداره
مزایای درب و پنجره دوجداره


امکان نصب بعد از تکمیل همه مراحل ساخت  


در مورد استفاده در ساختمان ها ی نو ساز این نکته قابل تامل است . شما می توانید درب و پنجره دوجداره سفارشی مناسب منزل خود را حتی بعد از اتمام کل پروژه نصب کنید بدون هیچ گونه کثیف کاری در محیط منزل شما. شما میتوانید یا خیال راحت بعد از اتمام رنگ آمیزی درون ساختمان درب و پنجره خود را نصب کنید . 

 

امکان نصب پرده و توری های مناسب  


شما به راحتی می توانید توری های باز شونده و کشویی را به این درب و پنجره اضافه کنید و با خیال راحت از ورود حشرات به درون منزل و محیط کار خود جلوگیری کنید. 

 

قیمت مناسب و مقرون به صرفه  


یکی از بارزترین مزایای درب و پنجره دوجداره خاصیت عایق بودن کمک شایانی به مقرون به صرفه بودن این درب و پنجره ها می کند، اما چطور؟ در هنگام استفاده دمای محیط شما به دلیل نفوذ ناپذیری شیشه ها همچنین فضای خالی بین شیشه ها که عامل عایق است به بیرون نفوذ نمی کند در نتیجه در زمستان و تابستان شما دمای هوای مطلوب خود را بسیار راحتتر و سریعتر نسبت به زمانی که از این نوع درب و پنجره استفاده نمی کردید به دست می آورید، بنابراین هزینه  قبض های مصرفی شما تا ۴۵ درصد کاهش پیدا میکند. این مهم بسیار در کاهش هزینه ها کمک میکند. 


پاک کردن آسان آلودگی ها  


تمیز نگه داشتن پنجره ها از اهمیت بالای برخوردار است، شما به راحتی با استفاده از آب و محلول های شستشوی ساده خانگی میتوانید این پنجره ها را تمیز کنید بدون مصرف از محلول های صنعتی. به اضافه این چارچوب ها ضد خش و خوردگی هستند و تقریبا همیشه در مناطق کمتر آلوده تمیز هستند. 


ضد اشعه یو وی 


مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش آفتاب و شرایط آب و هوایی، پروفیل یو پی وی سی در برابر عوامل خارجی مانند: تغییرات شدید دما دچار تغییر رنگ، فساد شیمیایی، پوسیدگی و ساییدگی نمی شود.


مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی 


در مقابل بسیاری از اسیدها و بازها مقاوم است و خورده یا پوسیده نمی شود و در طولانی مدت البته همراه با نگهداری درست، کارایی و عملکرد خود را حفظ می کند.


سخن پایانی در ارتباط با مزایای درب و پنجره دوجداره


در توضیحات بالا سعی در بهتر شناخته شدن پنجره های دوجداره و مزایای درب و پنجره دوجداره برای مصارف بیشتر در ساختمان های اداری و منازل مسکونی داشتیم. در ازتباط با ویزگی های ضد عایق بودن، ضد اشتعال بودن و خیلی موارد دیگر توضیح دادیم.

در صورت تمایل برای خرید و یا استعلام قیمت می توانید به صورت انلاین یا با مشاوران پرومانوین 02144856812 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *