حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

.مقایسه پنجره دوجداره کشویی و لولایی از لحاظ مختلف را قصد داریم بررسی کنیم،  تفاوت پنجره کشویی و لولایی چیست؟ آیا پنجره دوجداره بهتر است یا کشویی؟ کیفیت هر کدام از پنجره کشویی و لولایی چگونه است؟اگر شما هم قصد دارید برای خرید پنجره دوجداره اقدام کنید ولی نمی دانید بین پنجره دوجداره کشویی و لولایی کدام را انتخاب کنید. پس جهت مقایسه پنجره دو جداره کشویی و لولایی تا انتهای این متن با ما همراه باشید. همچنین برای استعلام قیمت پنجره یو پی وی سی اینجا کلیک کنید.

پنجره دو جداره کشویی و لولایی

یکی از مهم ترین بخش برای طراحی ساختمان˛ انتخاب پنجره دوجداره است˛ پنجره های دوجداره علاوه بر این که نمای بهتری از محیط اطراف را به ما نشان می دهند. باید با دیزاین داخل خانه هم هماهنگی داشته باشند.اگر بخواهیم از شکل ظاهری آن بگذریم˛یکی از مهم ترین تفاوت های موجود در پنجره upvcمدل باز شدن آن است.

دو دسته پرفروش از این نوع پنجره˛پنجره های دوجداره لولایی و کشویی هستند˛که یکی از سوالات متداول کاربران هنگام خرید پنجره این است که;کدام یک از این دو سبک از پنجره دوجداره به ساختمان مورد نظر سازگارتر است.البته به این نکته هم توجه کنیم .که پنجره های دوجداره لولایی به دلیل داشتن لاستیک epdm فیتینگ و عایق بندی بهتری نسبت به پنجره های کشویی دارند.

مقایسه پنجره دو جداره کشویی و لولایی

پنجره دوجداره کشویی بهتر است یا لولایی؟

پنجره های دوجداره  کشویی از بغل و به صورت ریلی باز و بسته میشوند.پروفیل موجود در این پنجره از نظر پهنایی دو برابر بیشتر از نوع پنجره لولایی است.به همین خاطر است شکل ظاهری پنجره دوجداره ریلی زمخت تر از پنجره لولایی است.

پنجره دوجداره لولایی میتواند هم از بغل و هم از بالا باز و بسته شود˛این نوع پنجره دارای دوسری از لاستیک درزگیر دارد. که در زمان بسته شدن پنجره به صورت کامل و بدون هیچ درزی کیپ میشود.

پنجره دوجداره لولایی شکل ظاهری ظریفی دارد و از استحکام بالایی برخوردار است .برای پاسخ به سوالی که در ذهن کاربر ایجاد میشود که کدام یک از این نوع پنجره (کشویی- لولایی) بهتر است؟

باید گفت: با توجه به توضیحات داده شده مزایای پنجره لولایی بیشتر از پنجره های کشویی هستند.به طور کل هر دو پنجره به صورت یکسان هستند از قاب شیشه و یراق آلات یکسانی تشکیل شده اند.هر دو پنجره گزینه های مناسبی برای خانه شما هستند و انتخاب هر کدام به سلیقه شما بستگی دارد.

مقایسه پنجره دو جداره کشویی و لولایی

تفاوت پنجره های دوجداره کشویی و لولایی در چیست؟

بنابراین در زمان بستن لنگه این نوع پنجره لاستیک های epdm که در بین لنگه و فریم قرار دارند .تحت فشار قرار میگیرند و مانع ورود هوا از فاصله لنگه و فریم میشوند و عایق بندی مناسبی صورت میگردد.

اما لنگه پنجره های کشویی در زمان بسته شدن فقط کنار فریم قرار میگیرد. و لنگه هیچ فشاری را در زمان بسته شدن به فریم نمیاورد. و جای لاستیک epdm پرزگیر و درزگیری بین لنگه و فریم قرار دارد که مانع ورود گرد و خاک و حشرات به داخل خانه میشود.

اما در پنجره های لولایی به خاطر این که از لولا استفاده میشود.اصطکاک موجود در بین لنگه و فریم در زمان بازوبسته شدن کم است. و این نوع پنجره نسبت به پنجره های کشویی راحت تر باز میشود.

کیفیت پنجره لولایی و کشویی چگونه است؟

برای مقایسه پنجره دو جداره کشویی و لولایی کیفیت پنجره های دوجداره˛ یراق آلات جز مهم ترین عامل برای انتخاب پنجره است.و در هنگام خرید هم حتما به کیفیت یراق آلات باید توجه کرد.

کیفیت پروفیل و قاب هم یکی دیگر از عواملی هستند،که در کیفیت پنجره ها تاثیر گذار هستند.˛ بنابراین در زمان خرید پنجره دوجداره کشویی و لولایی باید به این نکات توجه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *