حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

حتما نیاز نیست که یک مادر بود تا نگرانی های او را متوجه شد. میدانیم که نگهداری از کودکان سخت است و این روزها با وجود ساختمان های بلند و زندگی های شلوغ شهری، بیشتر از قبل اهمیت ایمنی کودک یاداوری می شود. خوشبختانه در طول زمان روش های متعددی  برای حل این احساس ناامنی، پشنهاد شده است، از جمله: استفاده از قفل کودک پنجره دوجداره.


در ادامه این مطلب:

 

  • ابتدا درباره اینکه قفل کودک پنجره دوجداره چیست؟
  • سپس انواع قفل کودک پنجره و همچنین طریق نصب آن
  • و در انتها سایر روش های افزایش امنیت قفل اتاق کودک و نتیجه گیری را عنوان می کنیم.
 

قفل کودک پنجره دوجداره UPVC چیست ؟

 

قفل پنجره ایمنی کودکقفل‌های ایمنی کودک از باز شدن کامل پنجره جلوگیری کرده و مانع از خارج شدن فرزند شما از پنجره خواهد شد. این قفل‌ها سبب می‌شوند که پنجره تا حد خاصی باز شود و شما با خیال راحت می‌توانید 

قفل کودک یا قفل امنیتی پنجره، قفلی است که به روی پنجره قرار می گیرد، دور از دسترس بچه هاست و با تنظیم آن مانع می شویم که پنجره از یک حدی بیشتر باز شود؛ درنتیجه هنگامی که در اتاق نیستید یا کودک در معرض دید شما نیست، لازم نیست نگران باشید چرا که می دانید قفل کودک باعث امنیت کودک شماست.


قفل ایمنی پنجره

 

ضرورت استفاده از قفل ایمنی کودک 

 

با یک سرچ کوتاه در اینترنت متوجه خواهید شد که این موضوع چقدر جدی، خطرناک و دلخراش است. سقوط کودکان 5 ماهه تا 5 ساله و یا حتی بیشتر که می توانستند زنده باشند ولی…

اهمیت و ضرورت استفاده از قفل کودک با شدت گرفتن این حادثه ها افزایش یافت. این در حالی است که پنجره های دوجداره به راحتی قابلیت افزایش قفل کودک را دارند و امنیت خانه را افزایش می دهند.

قفل های اختصاصی از سقوط ناخواسته کودکان جلوگیری می کند و بدون اینکه پنجره را بسته نگه دارید و یا در زمان نشستن کودک در کنار پنجره نگرانی داشته باشید می توانید به زندگی روزمره بپردازید.

در صورتی که فرزند کوچک دارید حتما از پنجره های حفاظ دار استفاده کنید و درصورتی که پنجره ها حفاظ ندارند، حتما اقدام به نصب حفاظ پنجره کنید.

اما اگر فعلا امکان نصب حفاظ را ندارید می توانید برای امنیت بیشتر کودکتان از قفل کودک پنجره دوجداره استفاده کنید.


انواع پنجره برای نصب قفل کودک

 

مهم نیست جنس پنجره چیست، چه پنجره ها از جنس چوبی، UPVC، آلومینیومی و یا فولادی باشند می توان از انواع قفل های کودک روی آنها استفاده کرد.

قفل کودک پنجره انواع بسیاری دارد مثل:

 

پنجره های کلید دار

  • پنجره یک قفل دارد که با کلید باز و بسته می شود. می توانید برای اطمینان بیشتر پس از قفل کردن پنجره، کلید را از روی آن بردارید.
 

پنجره های کلید دار

 

چفت پنجره 

  • چفت پنجره دولنگه پنجره را به هم می چسباند و مانع باز شدن آن می شود اما بازم قفلی نیست که قابلیت اطمینان صددرصدی را داشته باشد.

 

قفل مخصوص پنجره کودک

  • این قفل ها دقیقا به همین منظور ساخته شده اند. از باز شدن پنجره ها از یک حد خاص جلوگیری می کنند و همچنین دور از دسترس کودکان هستند.
 

برای ایمنی کودکان خود می توانید از قفل های کودک استفاده نمایید که از خطر سقوط کودکان جلوگیری می کند. استفاده از قفل کودک پنجره دوجداره برای طبقات بالا مناسب است.


نصب قفل کودک پنجره دوجداره
نصب قفل کودک پنجره دوجداره

 

طریقه نصب قفل کودک پنجره دوجداره

 

برای انتخاب نوع قفل کودک پنجره دوجداره می توانید به شرکت پرومانوین مراجعه نمایید. پنجره های دوجداره دارای یک دسته قفل شونده و همراه یک کلید و دکمه بوده که از باز شدن آن جلوگیری می نماید و امنیت کودکان را افزایش می دهد.


شیشه نشکن پنجره دوجداره

 

شیشه های نشکن گزینه ای بسیار مناسب برای اتاق کودتان هستند. این پنجره ها عایق صدا و حرارت بوده و مقاومت شیشه ها را افزایش می دهد. اگر کودک شما با به وسیله اجسام سخت و سنگین به پنجره ضربه بزنند، دیگر نگران شکستگی و سقوط کودکان نباشید.

شیشه های نشکن مقاومت بسیار بالایی داشته و با ورود ضربه کودکان به هیچ عنوان نمی شکند. استفاده از شیشه های نشکن اختیاری است. می توانید از آن در کنار قفل کودک پنجره دوجداره استفاده نمایید.


طراحی پنجره دوجداره کودکان و افزایش ایمنی

 

با توجه به اینکه کودکان همیشه در حال فعالیت هستند، امکان باز و بسته کردن پنجره وجود دارد. برای حفظ امنیت کودکان از آسیب های بزرگ تر می توان دستگیره پنجره را طوری قرار دهید که از دسترس کودکان به دور باشد. همچنین قفل کودک نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.

برای مشورت بیشتر و مشاوره خریده پنجره دوجداره اتاق کودکان و قفل کودک پنجره دوجداره، می توانید با سایت پرومانوین همراه باشید. کارشناسان سایت در اسرع وقت پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

در نظر داشته باشید امروزه پنجره اتاق های کودکان را در ارتفاع می سازند. که دسترسی کودکان به پنجره به حداقل برسد.در صورت نیاز به تعویض پنجره دوجداره با ما در ارتباط باشید.


قفل کودک پنجره دوجداره UPVC چیست ؟

 

سایر روش های افزایش ایمنی پنجره دوجداره

 

به غیر از قفل کودک پنجره دوجداره می توانید از پنجره های بدون بازشو یا پنجره های بالا بازشو استفاده نمایید. این مدل از پنجره ها امنیت بالایی داشته و باز کردن پنجره برای کودکان سخت تر است. که ایمنی کودکان را افزایش می دهد.

سعی کنید پنجره دوجداره اتاق کودک را با توجه به دکوراسیون و چیدمان اتاق کودک و نوزاد انجام دهید که کودکان در اتاق احساس آرامش داشته و بتوانند به آسانی زندگی نمایند.


میزان ایمنی قفل کودک پنجره دوجداره

 

تنظیم اندازه باز شدن پنجره

 

با خرید قفل کودک پنجره دوجداره می توانید اندازه باز شدن پنجره را به صورت دستی تنظیم نمایید. و میزان ایمنی قفل کودک پنجره دوجداره افزایش دهید. و از باز شدن بیش از حد پنجره جلوگیری نمایید.

گاهی اوقات ممکن است بخواهید گوشه ای از پنجره را باز کرده و از باز شدن کامل آن جلوگیری نمایید. قفل کودک یکی از روش های موثر بوده که از باز شدن کامل پنجره جلوگیری می کند.

با باز شدن قسمتی از پنجره، امکان دسترسی به خارج از منزل از طریق پنجره وجود ندارد و کودکان در خطر سکوت نخواهند بود.


جمع بندی میزان ایمنی قفل کودک پنجره دوجداره UPVC

 

بحث امروز ما در مورد قفل کودک پنجره دوجداره بود. سعی کنید در زمان خرید پنجره دوجداره تمام موارد ایمنی را در نظر گرفته و پنجره ای را خریداری نمایید که ایمنی بالا تری داشته باشد.

عمر پنجره و زمان گارانتی محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و پنجره دوجداره باید توسط نیرو های متخصص نصب و تعویض شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع پنجره های دوجداره، خرید و استعلام قیمت در سایت پرومانوین همراه باشید. در صورت نیاز برای آموزش و نکات کلیدی مقالات ما را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *