حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

نکاتی راجع به تعمیر توری پنجره می تواند بسیاری از مشکلات شما را برطرف کرده و دیگر نیازی به خرید توری پنجره نباشد. پس برای کسب اطلاعات کامل در مورد تعمیر توری پنجره تا انتهای متن هماره ما باشید.

 تعمیر توری پنجره |چگونه توری پنجره را عوض کنیم؟

نصب و تعمیر توری پنجره در فصول گرم سال به خصوص در تابستان مشکل بسیاری از خانواده هاست. بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای کولر یا سایر وسایل تبرید از هوای طبیعی استفاده کنند یا مجبورند برای تعویض هوا پنجره ها را باز کنند.

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد از آن شکایت دارند ورود جانوران موزی و حشرات هنگام باز شدن پنجره است که با گذاشتن توری یا تعمیر توری پنجره حل می شود. در اینجا نحوه نصب و تعمیر توری پنجره را به شما آموزش می دهیم.

تعمیر توری پنجره

انواع توری پنجره

ابتدا به توضیح انواع توری پنجره می پردازیم:

توری های آلومینیومی ضد زنگ و دارای انعطاف پذیری بالا و وزن سبک هستند. برش و کار با توری در حین ساخت بسیار آسان است. توری آلومینیومی به راحتی قابل شستشو است.

توری گالوانیزه در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. جنس این توری بسیار محکم و بادوام است. توری گالوانیزه قابل شستشو بوده و در برابر تغییرات دما بسیار مقاوم است.

توری های ثابت متحرک نیستند و کاملاً در چارچوب قرار می گیرند. این توری ها معمولا برای پنجره هایی که فضایی برای ریل ندارند استفاده می شود.

توری های فایبرگلاس بسیار مقرون به صرفه هستند. توری فایبرگلاس در برابر نور خورشید و حرارت زیاد مقاوم بوده و طول عمر خوبی دارد.

یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین توری های امروزی توری پلیسه دار است که بسیار پرطرفدار می باشد. این توری از قاب ثابت و توری متحرک ساخته شده است.

توری پنجره چسبی یکی از ساده ترین و ارزان ترین توری های پنجره است و نوار چسب به کار رفته در آن مانند درزگیر است که در چهارچوب در قرار می گیرد.

درب توری های مغناطیسی به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی باز شوند و حرکت را تسهیل کنند. و بلافاصله پس از عبور با تعداد زیادی آهنربای قوی بسته می شود. این درب ها در اندازه های مختلف موجود هستند.

تعمیر توری پنجره

تعمیر توری فلزی پنجره

تعدادی کیت چسبی در بازار وجود دارد که می توان از آن ها برای پنجره های فایبرگلاس و فلزی استفاده کرد و این کیت ها حرارتی هستند و به راحتی با سشوار نصب می شوند، اما گران هستند و معمولا کمیاب هستند. اگر کیت در دسترس شما نیست، می توانید از همان توری استفاده کرده و با دقت زیادی آن را به محل پارگی بچسبانید. این یکی از رایج ترین روش های تعمیر توری پنجره است.

روش تعمیر توری پنجره

ابتدا توری را از پنجره باز می کنیم تا فوکوس بیشتر شود سپس میزان پارگی را اندازه می گیریم و دور آن مستطیل می کشیم.

دقت کنید که مستطیل 2.5 سانتی متر از پارگی بزرگتر باشد سپس آن را ببرید و با موچین توری و پارچه توری را چند بار از بالا به پایین جدا کنید (حدود 1 سانتی متر) سپس ریشه ها را 90 درجه خم کنید.

و این مستطیل را در وسط پارگی قرار دهید.ریشه های توری را با احتیاط دور پارگی قرار دهید تا کاملاً به پارگی بچسبد. ریشه هایی را که از پشت پارگی بیرون زده اند به داخل توری اصلی خم کرده و ریشه ها را به قسمت اصلی بچسبانید. توری که انگار قطعه جابجا شده است. تعمیر توری پنجره به راحتی در منزل با این روش انجام می شود.

تعمیر توری پلیسه

این بدان معناست که می توانید توری را در مواقعی که نیاز دارید باز کنید و در صورت عدم نیاز یا زمانی که از کولرها استفاده می شود و درها و پنجره ها بسته هستند، توری پلیسه دار نیز بسته می شود.بیشتر بخوانید.برای اطلاعات درمورد نحوه خرید توری پلیسه کلیک نمایید.

تعمیر توری پنجره آهنربایی در نتیجه دائماً در معرض نور خورشید، باران یا گرد و غبار قرار نمی گیرد که باعث افزایش طول عمر توری های پلیسه ای می شود.

نصب و استفاده از این توری ها آسان است. این توری ها ممکن است به مرور زمان خراب شوند یا به دلیل آهنربایی که دارند به درستی کار نکنند. بنابراین آهنربای آن باید تعویض شود.

قیمت هر متر توری فلزی پنجره

یکی از عواملی که باعث می‌شود خانواده‌ها تمایل بیشتری به تعمیر توری پنجره نسبت به تعویض آن‌ها داشته باشند، قیمت آن است که تعمیر آن بسیار ارزان‌تر است. اما اگر تصمیم به تعویض توری فلزی خود دارید،می توانیدبه صورت آنلاین قیمت پنجره دو جداره را محاسبه نمایید.باید بدانید که این قیمت ها بسته به نوع پرده متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *