حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پروفیل رنگی پنجره دو جداره upvc سی فور چه رنج قیمتی دارد؟برای خرید انواع پروفیل رنگی پنجره دو جداره upvc سی فور چه باید کرد؟

پروفیل رنگی پنجره دوجداره upvc

استفاده از پروفیل های رنگی در ساخت پنجره های دوجداره و سه جداره سبب می شود تا محصول ظاهری بسیار شیک و جذاب داشته باشد.شایان به ذکر است که پروفیل های ساخته شده از پلیمر یو پی وی سی قابلیت رنگ گرفتن بسیار خوبی را از خود نشان داده اند˓. همین عامل سبب شده است تا نسل جدیدی از پروفیل های رنگی به بازار عرضه شوند.

پروفیل رنگی پنجره دوجداره upvc سی فور از جمله محبوب ترین پروفیل های مصرفی برای ساخت انواع درب و پنجره های دوجداره در نظر گرفته می شود.

رعایت و اجرای استاندارد های ملی و بین المللی در کلیه ی مراحل ساخت و تولید انواع پروفیل های سی فور من جمله پروفیل های رنگی یو پی وی سی سی فور الزامی بوده است.و توسط مهنسان حرفه ای و متخصص این مجموعه کنترل می شوند.

پروفیل رنگی پنجره دو جداره upvc سی فور

نقاط قوت و مزیت های  کاربرد پروفیل رنگی پنجره دوجداره upvc سی فور در ساختمان ها چیست؟

در این بخش به برخی از مزیت های مهم این نوع پروفیل ها اشاره شده که به اختصار زیر است:

 

چگونگی روند تولید پروفیل رنگی پنجره دوجداره upvc سی فور

رنگ های مورد استفاده برای رنگ آمیزی این پروفیل ها از نوع استاتیک سلوکو است. این رنگ ها دوام و پایداری بسیار بالایی را دارند و در طول استفاده دچار رنگ پریدگی یا تغییر رنگ نمی شوند.

شایان به ذکر است که در رنگ آمیزی پروفیل های یو پی وی سی می توان طرفین پروفیل را ( قسمت های قرار گرفته در محیط داخل منزل و بیرون منزل) با رنگ های متفاوت˓ رنگ کرد.

فراید رنگ کردن پروفیل ها بعد از تولید و ساخت ان ها انجام می شود. پروفیل های ساخته شده ی یو پی وی سی در ابتدا سفید رنگ هستند. و بعد از تولید بنابه سلیقه ی خریدار رنگ کردن ان ها صورت می گیرد.

پروفیل رنگی پنجره دو جداره upvc سی فور

انواع رنگ های بکار رفته برای رنگ امیزی پروفیل یو پی وی سی سی فور شامل چه مواردی است؟

در این بخش به محبوب ترین رنگ های مورد استفاده اشاره شده است:

 

قیمت خرید پروفیل رنگی پنجره دوجداره upvc سی فور چقدر است؟

قیمت نهایی خرید این نوع پنجره های دوجداره  upvc به عواما متعددی وابسته است. کیفیت پروفیل یو پی وی سی˓ نوع و کیفیت رنگ های مورد استفاده˓کیفیت و جنس ادوات و یراق الات مصرفی و … از عمده عوامل موثر روی قیمت نهایی خرید و فروش در نظر گرفته می شوند.

درخشندگی و شفاف بودن پروفیل های یو پی وی سی استفاده شده در تولید و ساخت پنجره های دوجداره˓ به کیفیت مواد اولیه و خام مصرفی در تولید و هم چنین برند شرکت تولیدی بستگی دارد˓ .که این عامل نیز روی قیمت نخایی خرید و فروش تاثیر گذار است.

هم چنین شایان به ذکر است که برخی از سازندگان پروفیل های رنگی درب و پنجره دوجداره˓ از رنگ های خاص با مقاومت بسیار بالا استفاده می نمایند. که خود این امر سبب افزایش قیمت تمام شده ی تولید محصول نهایی می گردد.

مجموعه ی سی فور با سابقه ی طولانی در زمینه ی فعالیت در تولید درب و پنجره های دوجداره˓ بهترین و باکیفیت ترین پروفیل های رنگی را طراحی و تولید می کند. جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره اینجا کلیک کنید.

اگر قصد خرید انواع درب و پنجره ی دوجداره من جمله پنجره های دوجداره ی یو پی وی سی با پروفیل رنگی را دارید˓. از طریق تماس با کارشناسان شرکت نسبت به ثبت سفارش کالا های مورد نظر اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید:

کاربرد درب و پنجره upvc در ساختمان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *