حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پروفیل درب و پنجره رنگی برند “CFOUR”، پروفیل رنگی شامپاینی، پروفیل پنجره مشکی، پروفیل نقره ای رنگ و پروفیل طرح چوبی و پروفیل طرح چوبی در رنگهای متنوع به صورت مغزی سفید متالیک و روکش مخصوص و پروفیل روکش مخصوص تولید می شود.پرومانوین نمایندگی انحصاری پروفیل سی فور درایران می باشد. جهت استعلام قیمت اینجا کلیک کنید.

تکنولوژی به کار رفته در این محصول که برای اولین بار در دنیا در ساخت این محصول به کار گرفته شد، کاملا در اختیار این شرکت می باشد و در نتیجه سال ها تحقیق و بررسی توسط تیم مجرب تحقیق و توسعه ، با تست های مختلف آب بندی به مرحله تولید هوای داخلی و خارجی آمده است.

بهترین پروفیل یو پی وی سی ایرانی

پروفیل سی فور یکی از بهترین نمونه های پروفیل پی وی سی ایرانی می باشد.از این ماده اولیه در ساخت بسیاری از تجهیزات ساختمانی مانند درب و پنجره استفاده می شود. قیمت پروفیل سی فور به راحتی در نمایندگی های انحصاری سی فور پروفیل موجود می باشد،

یکی از این نمایندگی های انحصاری فروشگاه پروما نوین است که تمامی محصولات سی فور را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت های خرید این پروفایل در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه می توانید

به فروشگاه پروما نوین که نمایندگی انحصاری پروفیل های سی فور است، مراجعه نمایید. مطمئنا قیمت پروفیل پی وی سی سی فور با توجه به نوع خریداری شده قابل تغییر می باشد.

پرومانوین نمایندگی انحاصری پروفیل سی فور

پروفیل upvc

امروزه تجهیزات مورد نیاز در ساخت و ساز یکی از عوامل تعیین کننده کیفیت و دوام ساختمان می باشد.با توجه به پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات ساختمانی نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. یکی از این یراق آلات ساختمانی، انواع درب و پنجره است که در سال های اخیر به این مجموعه محصولات اضافه شده است. در و پنجره ها از نظر ظاهر، دوام و جنس متفاوت هستند.

هر کدام از مواد اولیه متفاوتی ساخته شده اند. یکی از این مواد اولیه مرغوب که انواع در و پنجره های مستحکم از آن ساخته می شود، پروفیل پی وی سی ایرانی است.درب و پنجره های ساخته شده از پروفیل پی وی سی ایرانی دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر تغییرات محیطی، ضربه و آسیب می باشد.

 

جدیدترین پنجره های دوجداره

با پیشرفت تکنولوژی و آخرین فناوری روز دنیا، تجهیزات ساختمانی نیز از این پیشرفت بهره مند شده اند.کارخانجات محصولات ساختمانی، تجهیزات ساختمانی را با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید و عرضه می کنند.

یکی از مهم ترین محصولات ساختمانی درب و پنجره های مختلف است. جدیدترین پنجره های دوجداره نمونه ای از این یراق آلات ساختمانی است که با آخرین تکنولوژی طراحی و ساخته شده اند.این پنجره ها از پروفیل های پی وی سی ساخته شده اند و به آن ها پنجره های پی وی سی نیز می گویند.

 

بهترین پروفیل یو پی وی سی سی فور در بازار

پروفیل پی وی سی چیست؟ پروفیل یکی از مواد اولیه مورد استفاده در ساخت انواع در، پنجره و یراق آلات ساختمانی می باشد.یکی از بهترین نمونه های آن که در سال های اخیر در ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار گرفته است، پروفیل UPVC ایرانی است.پنجره های پی وی سی از نوع پنجره های دو جداره هستند. این پنجره ها در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند.

ایمنی و استحکام این پنجره ها دلیل استقبال مشتریان از عرضه آن هاست. آن ها همچنین به عنوان عایق صورت و حرارت با ساختارهای خود عمل می کنند.

معایب پنجره های یو پی وی سی این است که اگر در ساخت این نوع پنجره ها از پروفیل های با کیفیت و مواد اولیه استفاده نشود، می توان گفت که این پنجره ها به مرور زمان کیفیت، رنگ و ساختار خود را از دست می دهند.

 

مراکز فروش انواع پروفیل های  پی وی سی( سی فور)

انواع پروفیل پی وی سی سی فور در مراکز فروش قابل ارائه می باشد.و پرومانوین نمایندگی انحصاری پروفیل سی فور می باشد. بسته به کاربرد و محل استفاده، این تجهیزات باید خریداری شود. بنابراین مشاوره با فروشنده در این زمینه می تواند کمک کننده باشد.پروفیل پی وی سی سی فور نوعی پلاستیک بادوام است که کاربرد آن را در خواص و قابلیت های مختلف گسترش داده است.امروزه این ماده یکی از پرکاربردترین مواد صنعتی است. انواع پروفیل پی وی سی سی فور در بازار وجود دارد و در صورت نیاز خریداری می شود.

مقالات مرتبط:

نمایندگی پنجره دو جداره هافمن در تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *