حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره دوجداره ویستا بست چه ویژگی هایی دارد؟قیمت پنجره دوجداره ویستا بست چقدر است؟پنجره دوجداره ویستا بست چند نوع دارد؟مزیت استفاده از پنجره دوجداره ویستا بست چیست؟

"<yoastmark

دلایل انتخاب و استفاده از پنجره های دوجداره ویستابست

یکی از سوالات عمده خریداران پنجره دو جداره این است که چرا امروزه بیشتر ویندوزهای دوجداره ویستا بست جایگزین ویندوزهای معمولی شده است؟

باید گفت به دلایلی همچون:

البته باید گفت که پنجره های دوجداره ماندگاری و دوام بیشتری دارند.

و همین باعث می شود از نظر قیمت به نفع مشتری باشد.

"<yoastmark

پروفیل ویستابست |پنجره دوجداره ویستا بست

ویستابست یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید در و پنجره upvc براساس استانداردهای بین المللی و همچنین دارای گواهینامه ral آلمان در سطح کشور است.

از مهم ترین پروفیل هایی که در شرکت ویستابست ارائه می شود می توان گفت:

 

مزیت های پنجره دوجداره ویستابست

این موارد تنها بخشی از مزیت های این نوع از پنجره است.دلیل شناخته شدن این برند به خاطر استفاده از پروفیل ویستابست است.این شرکت، یکی از شرکت های بزرگ در تولید درب و پنجره دوجداره بوده که فعالیتی طولانی در این زمینه دارد.تجربه ی بالا و همچنین کادر کارآزموده ای که این شرکت دارد باعث شده تا محصولاتی را به بازار عرضه کنند که هم کیفیت بالایی دارند و هم از نظر قیمت بسیار مناسب اند.

 

بررسی در و پنجره upvc |پنجره دوجداره ویستا بست

در و پنجره دوجداره upvc دارای مزایا و همچنین ویژگی هایی کم نظیر است.پروفیلی که در پنجره دوجداره به کار می رود از جنس پلاستیک قابل بازیافت upvc و متریالی مقاوم در برابر آب و رطوبت است.که همین باعث بهبود عملکرد و همچنین گسترش کارایی نسبت به فریم های فلزی می شود.

پلاستیک upvc ، پلاستیکی محکم، بادوام و همچنین سبک بوده که باعث می شود وزن کلی ساختمان کم شود.

ظرافتی که در تولید در و پنجره های upvc به کار گرفته شده باعث میشود تا از لحاظ زیبایی در مقایسه با پنجره های آهنی بیشتر به چشم بیاید.نکته ای که برای خریداران و همچنین افراد سخت پسند قابل توجه است این است که:به دلیل تنوع در یراق آلات و همچنین  ساخت فریم های متنوع، در و پنجره های دوجداره از نظر طرح و انواع بازشو بسیار متنوع هستند.و افراد می توانند طبق سلیقه خود پنجره مورد نظر خود را خریداری کنند.

مقاومتی که پروفیل های upvc در برابر اب و زنگ زدگی دارند و در کنار این نحوه ی تولید پنجره دوجداره upvc به گونه ای است که دیگر نیازی به سرویس و ترمیم رنگ پروفیل ندارند.به دلیل دوجداره بودن پنجره ها و البته درزبندی کاملی که پروفیل های upvc دارند مانع از ورود گردوغبار به محیط داخلی می شوند.

"<yoastmark

آیا نوع یراق آلات در قیمت پنجره دوجداره ویستابست تاثیر می گذارد؟

بله، هنگامی که نصاب برای نصب می اید انواعی از یراق آلات را به عنوان نمونه در اختیار شما قرار می دهد.این یراق آلات در نمونه های داخلی و خارجی است که می توان گفت که نمونه های داخلی قیمت بالاتری دارند.

 

انواع در و پنجره upvc

قیمت پنجره دوجداره ویستا بست

قیمت پنجره دو جداره بر اساس معیار هایی صورت می گیرد که چند مورد از آن عبارت است از:

البته ناگفته نماند که پنجره های ویستا بست به دلیل ماندگاری و طول عمر بالایی که دارند قییمت بسیار مناسبی هم دارند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *