حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

خرید پنجره دو جداره آشپزخانه به شما کمک می.کند تا بتوانید در میزان مصرف انرژی صرفه ‌جویی داشته باشید.و همچنین از یک پنجره با طول عمر بالا بهره‌ مند شوید. امروزه بسیاری از برند های تقلبی و بی‌کیفیت پنجره دو جداره در بازار موجود می ‌باشند. شما می‌.توانید با اطلاع داشتن از ویژگی ‌های خاصی که یک پنجره دو جداره باید داشته باشد انتخاب مناسبی داشته باشید.

یکی از فضا های خانه که انرژی زیادی در آن‌ جا استفاده می‌.شود آشپزخانه‌ ها می ‌باشند. استفاده از پنجره ‌های قدیمی و تک جداره به دلیل عایق نبودن می‌.تواند بسیاری از انرژی تشکیل ‌شده در محیط را از بین ببرد. ما در این مقاله چند مورد از نکاتی که باید در زمان خرید و انتخاب پنجره برای آشپزخانه به آن توجه داشته.باشید را برای شما شرح می‌ دهیم.

پروفیل‌ پنجره دو جداره آشپزخانه

یکی از موضوعاتی که در تشخیص اصل بودن پنجره‌ های دو جداره مهم است.پروفیل‌ های به ‌کار رفته در آن می باشد. همان‌ طور که قبلاً گفتیم در بازار بسیاری از برند های متفرقه و بی‌کیفیتی وجود دارد.که کارایی اصلی پنجره ‌های upvc را ندارند.

یکی از مزایای استفاده از پنجره دو جداره عایق بودن آن می.باشد این ‌موضوع می.تواند به جلوگیری از هدر رفتن انرژی کمک بسیاری کند. همان‌ طور که می.دانید عایق بودن این دسته از پنجره ‌ها به گاز آرگون موجود بین فضای دو شیشه و همچنین پروفیل استفاده ‌شده در ساخت پنجره مربوط می ‌باشد.

حال اگر کیفیت ساخت پروفیل ‌ها بالا نباشد پنجره عایق بودن خودش را از دست می‌ دهد. برخی از تولید کنندگان به دلیل کم کردن هزینه ‌های تولید و بیشتر کردن سود خود از متریال بی‌کیفیت و نامرغوب در طراحی و ساخت پنجره استفاده می‌ کنند و حتی برخی از آن ‌ها متریال ‌های مهم برای پروفیل را به‌ طورکلی حذف می‌ کنند.

به این صورت شما برای خرید قیمت پنجره دو جداره را پرداخت می ‌کنید اما محصول باکیفیت به شما داده نمی‌ شود. استفاده کردن از متریال نامرغوب برای تولید و ساخت پنجره علاوه‌ بر پایین آوردن کیفیت آن باعث می ‌شود که پنجره ‌ها طول عمر کمتری داشته باشند. بنابراین پیشنهاد می ‌کنیم از برند های معتبری مانند پنجره وین تک خرید خود را انجام دهید. جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره اینجا کلیک کنید.

خرید پنجره دو جداره آشپزخانه
خرید پنجره دو جداره آشپزخانه

اهمیت نوع شیشه نصب ‌شده

شیشه پنجره‌ های دو جداره رنگ ‌بندی ‌های متنوعی دارند این ‌موضوع می ‌تواند برای داشتن دکوراسیونی به سبک و سلیقه خودتان کمک زیادی کند. اما یک موضوع مهم در رابطه با شیشه ‌های پنجره دو جداره، کیفیت آن ‌ها می ‌باشد.

برخی از افراد تصور می‌ کنند ضخامت تمامی شیشه‌ های پنجره‌ های دو جداره ماننده یکدیگر هستند. باید به شما بگوییم این یک تصور اشتباه است، چرا که بسته به نوع پنجره ‌ای که شما انتخاب می ‌کنید ضخامت شیشه‌ ها می ‌تواند متفاوت باشد. بنابراین این ‌موضوع در کیفیت آن تأثیری ندارد. همچنین این پنجره ‌ها می ‌توانند به‌ صورت سکوریت و یا ساده باشند.

پنجره upvc آشپزخانه
پنجره upvc آشپزخانه

توجه به رتبه‌بندی انرژی پنجره های upvc

یکی از معیار های مهمی که باید پنجره‌ دو جداره داشته باشند عایق بودن آن ‌ها در برابر هدر رفتن انرژی می ‌باشد. به ‌طور کلی اساس و پایه تولید این پنجره‌ ها برای کم کردن میزان مصرف انرژی خانه‌ها بوده ‌است.

بنابراین پیشنهاد می ‌کنیم در هنگام خرید پنجره دو جداره آشپزخانه به صرفه‌ جویی در انرژی آن دقت کافی داشته باشید، چرا که این‌ موضوع می‌ تواند در کاهش مصرف انرژی تاثیر به سزایی داشته باشد. آشپزخانه‌ ها فضا هایی هستند برای پخت ‌و پز غذا به ‌همین دلیل میزان مصرف انرژی در این محیط نسبت ‌به دیگر فضا های خانه معمولاً بیشتر می‌ باشد.

استفاده از پنجره‌ های upvc با کیفیت بالا و رتبه‌ بندی بالا در میزان صرفه‌ جویی انرژی می ‌تواند در کاهش هزینه ‌های شما برای پرداخت قبوض آب و برق و همچنین کمتر کار کردن وسایل سرمایشی و گرمایشی در خانه کمک کند.

بنابراین پیشنهاد می ‌کنیم با خرید یک پنجره upvc با کیفیت هزینه ‌های مصرفی و ماهانه خودتان را کاهش دهید. برای خرید این دسته از پنجره ‌ها ممکن است که هزینه بیشتری نسبت ‌به پنجره عادی بپردازید، اما اگر دقت کنیم این کار مانند یک سرمایه ‌گذاری است. چرا که در آینده هزینه ‌های ماهانه‌ شما به‌ شدت کاهش پیدا می‌ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *