حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره دو جداره تک حالته چه مزیت هایی دارد؟قیمت پنجره دو جداره تک حالته چقدر است؟چرا پنجره دو جداره تک حالته در دسته ی محصولات پرفروش قرار دارد؟جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنجره دو جداره تک حالته همراه ما باشید.

پنجره دو جداره تک حالته

پنجره دو جداره تک حالته

به دلیل وجود انواعی از بازشوها در پنجره دوجداره upvc باعث می شود تا بسیاری از افراد با شرایط ها و سلیقه های مختلف از این پنجره ها استفاده کنند.و این امر باعث شده تا پنجره های قدیمی جای خود را به این نوع از پنجره ها بدهند.از پرکاربردترین و رایج ترین انواع پنجره های upvc، پنجره دوجداره تک حالته است.این نوع از پنجره در کنار این که ساده بوده جزو بهترین انواع پنجره است.پنجره تک حالته دارای بازشو بر روی محور افقی خود است، که این ویژگی باعث می شود تا پنجره ها تا 180 درجه باز شوند.

ساختار و مکانیزم پنجره دوجداره تک حالته

پنجره تک حالته upvc جزو پنجره های لولایی  به حساب می آید. باید گفت که لولای آن از بهترین یراق آلات این پنجره است.برای فهم بیشتر باید گفت که لولا به قاب و لنگه متصل است، و این باعث می شود تا لنگه حرکت کند و درب پنجره باز و بسته شود.

از ویژگی های قابل توجه این است که می توان با تنظیمات بازشو از راست به چپ یا از چپ به راست تنظیم کرد، و این کار با تعویض لولا انجام پذیر است.این نوع از پنجره دارای یک یا دو لنگه است ک آن هم بسته به سلیقه خریدار و ابعاد ساخته می شود.در پنجره های تک حالته می توان از انواعی از لولا ها استفاده کرد مانند:

نکته ای که باید به آن توجه کرد آن است که هرچه ابعاد و اندازه بزرگ تر باشد بهتر است از انواع لولاهای تنظیمی استفاده کرد، چرا که این نوع از لولا مقاومت وزن بیشتری را دارند.

پنجره دو جداره تک حالته

یراق آلات پنجره تک جداره

از یراق آلاتی که در پنجره تک حاته استفاده می شود می توان گفت:

البته این ها بخشی از یراق آلات مورد استفاده در پنجره های تک حالته  upvc است که نام برده شد.باید گفت هرچه کیفیت یراق آلات بیشتر باشد عملکرد و طول عمر پنجره نیز بیشتر خواهد بود.بنابراین توصیه می شود از یراق آلات با برندهای شناخته شده خریداری کرد.

از ویژگی های مثبت این نوع پنجره این است که با به کار بردن تعداد کمتری از یراق آلات نسبت به انواع پنجره های دوحالته قیمت بسیار مناسب تری نسبت به بقیه دارد.

عایق بندی پنجره تک حالته

از مهم ترین ویژگی های پنجره های دوجداره وسه جداره در همه انواع آن باید عایق بندی مناسب داشته باشند.در بین پنجره های دوجداره upvc به جز پنجره ثابت که بازشو ندارد، فقط پنجره دو حالته است که عایق بندی بهتری نسبت به پنجره تک حالته دارد.پس می توان گفت که پنجره دوجداره تک حالته از لحاظ عایق بندی صوتی و حرارتی از بهترین پنجره ها محسوب می شود.

این که لنگه بر روی قاب چفت می شود، همچنین داشتن یراق آلاتی مانند زاماک و اسپانیولت باعث می شود تا درزها کاملا کیپ شوند.البته باید گفت که پروفیل های upvc خود به تنهایی عایق صدا و حرارت هستند.

و وجود شیشه دوجداره و سه جداره بر عایق بودن آنها می افزاید.البته نوع بازشو در عایق بندی تاثیر گذار است که پنجره تک حالته لولایی از انواع خوب پنجره از نظر عایق بندی محسوب می شود.

مزایای پنجره دوجداره تک حالته

این نوع از پنجره ها ویژگی های خاصی دارند که عبارت است از:

 

معایب پنجره لولایی تک حالته

از معایب این نوع پنجره این است که در شرایطی که فضای کافی برای باز شدن لنگه نباشد نصب آن دچار محدودیت می شود.در کنار این اگر پرده نصب شود، باز شدن کامل بازشو دچار مشکل می شود.البته هنگام نصب پرده باید توجه کرد که چوب پرده جوری نصب شود که جلوی باز شدن لنگه را نگیرد.البته این معایب زیاد چشم گیر نیستند و می توان گفت که مزایای آن از معایب بیشتر است.برای بررسی بیشتر مقایسه پنجره دو جداره کشویی و لولایی کلیک نمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *