حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره دو جداره دست دوم در تهران با چه قیمتی به فروش میرسد؟چگونه میتوان بهترین پنجره دوجداره را با قیمت مناسب خرید؟پنجره دوجداره دارای چه مدل هایی است؟ قیمت پنجره دوجداره چقدر است؟ و هزاران سوال مشابه در رابطه با پنجره های دوجداره وجود دارد. پس جهت کسب اطلاعات کامل در رابطه با موارد بیان شده همراه ما باشید.

بررسی پنجره دو جداره

پنجره دوجداره هم به صورت یو پی وی سی و هم به صورت آلومینیومی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. UPVC در بازار موجود هستند ولی این نوع پنجره ها به دلیل ساختار ویژه ای که دارند تا حد زیادی در کاهش مصرف انرژی موثرند و از ورود گرد و غبار، آلودگی، سر و صدا، سرما و گرما جلوگیری می کنند.اجزای سازنده ی در و پنجره ی دوجداره از شیشه، قاب، یراق آلات و لاستیک آب بندی است. شیشه ی این پنجره ها چهار میل و شش میل است و در فضای بین آن ها گاز آرگون تزریق می شود.

پنجره دو جداره دست دوم در تهران

مزیت استفاده از پنجره های دوجداره

 

نکاتی در ارتباط با خرید پنجره دو جداره

ابتدا با کمک کارشناسان محل مورد نظر را به دقت اندازه گیری کنید. اگر فضای زیادی برای در و پنجره ندارید، در و پنجره ی ریلی و کشویی بهترین گزینه هستند. اگر باز شدن پنجره به صورت قدی شما را نگران می کند از پنجره های چند تکه که فقط قسمت بالایی آن ها باز میشوند استفاده کنید.

 

انواع پنجره های دوجداره

قیمت پنجره دو جداره دست دوم در تهران

امروزه به دلیل قیمت بالای پنجره های دوجداره افراد بیشتری ترجیح می دهند تا پنجره های دوجداره دست دوم را خریداری کنند و با توجه به اینکه اکثر محصولات توسط مراکز فروش غیر معتبر عرضه می شوند به همین دلیل اکثر افراد مجبور به خریدی اشتباه می شوند.

اگر افراد به مجموعه ها و عرضه کنندگان معتبر مراجعه کنند به راحتی می توانند پنجره های نو را به قیمت پنجره های دست دوم و بسیار مناسب و همراه با گارانتی خریداری کنند.وجود فروشگاه ها و عرضه کنندگان معتبری مانند پروما نوین باعث شده است که امکان خرید پنجره های دوجداره و سه جداره با قیمت های بسیار مناسبی در حد قیمت های دست دوم فراهم شود.در واقع وجود پرومانوین سبب شده تا بتوانید محصولات عالی را با قیمت پنجره دو جداره دست دوم در تهران، خرید کنید.

پنجره دو جداره دست دوم در تهران

 

در ادامه عوامل موثر بر قیمت این پنجره ها را اشاره خواهیم کرد.

هم تعداد یراق به کار رفته مهم است و هم نوع و کیفیت آنها و با توجه به اینکه باید از یراق با کیفیت خوب و استاندارد در ساختار پنجره به کار برود تا طول عمر پنجره زیاد شود قیمت هم بالا می رود.

چندین لایه شیشه در ساخت این پنجره ها به کار رفته است که کیفیت آن ها تاثیر بر روی قیمت می گذارد. میزان لاستیک مصرفی هم باعث تفاوت قیمت می شود.

هر چه تعداد پنجره ی به کار رفته در محل بیشتر و اندازه ی آن بزرگ تر باشد. هزینه ها هم بیشتر می شوند. همچنین میزان پروفیل مصرفی بر کیفیت و قیمت تاثیر می گذارند.

 

خرید پنجره دوجداره دست دوم

در هنگام خرید پنجره ی دوجداره ی دست دوم توجه داشته باشید که پنجره استاندارد های یک پنجره ی دوجداره را داشته باشد.در واقع پنجره ی ارزان پنجره ای است که علاوه بر قیمت مناسب با مواد اولیه ی استاندارد ساخته شده باشد. و از کیفیت خوبی هم برخوردار باشد.

پنجره ی ارزانی که فقط قیمت پایین داشته باشد و در طول زمان پرتی از دست رفتن انرژی بالا باشد. و بعد از چند سال نیاز به تعویض مجدد داشته باشد مناسب نیست و شما می توانید با جستجو از فروشگاه های معتبر و یا خرید پنجره های دست دوم ولی با کیفیت و همراه با استاندارد ها هزینه ها را جبران کنید.قبل از خرید پنجره دو جداره دست دوم در تهران می توانید با استعلام آنلاین قیمت پنجره دو جداره ، تفاوت قیمت را احساس کنید.

 

مزیت خرید اینترنتی پنجره دو جداره دست دوم در تهران

خرید اینترنتی پنجره دو جداره دست دوم در تهران باعث می شود تمام هزینه های جانبی و همه ی واسطه ها بین تولید کننده و مشتری حذف شود و تمام افراد و تمام مشتریان به راحتی و بدون محدودیت زمانی و مکانی به انواع محصولات مورد نیاز در عرض چند دقیقه دسترسی پیدا کنند و یک شرایط مناسب برای خرید اینترنتی ایجاد می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *