حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره دو جداره دو حالته چه ویژگی هایی دارد؟ قیمت پنجره دوجداره دوحالته چقدر است؟مزایای پنجره دوجداره دو حالته چیست؟بهترین روش خرید پنجره دوجداره دو حالته چیست؟

بررسی پنجره دو جداره دو حالته

پنجره های دو حالته نسبتا زمان کمی از به بازار آمدن آن می گذرد. این قابلیت حدود 10 سال است که برند های مختلف تولید کننده از پنجره های دو حالته تولید می کنند.

در ادامه این مطلب اطلاعاتی از قبیل پنجره دو حالته،مزایا و معایب پنجره دو حالته،کاربرد و کارکرد پنجره دو حالته سخن خواهیم گفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

پنجره دو جداره دو حالته
پنجره دو جداره دو حالته

مفهوم پنجره دو حالته

این گونه قابلیت پنجره ها از نوع پنجره های اروپا گرفته شده است که به منظور امنیت بالا و قابلیت جریان هوا این نوع از پنجره ها را ساخته اند. که در یک حالت به صورت کامل باز که در پنجره های معمولی امکان پذیر است. در حالت دوم هم قسمت بالای پنجره دو جداره به سمت جلو خم می شود و از قسمت بالایی پنجره هوای تازه وارد محیط می شود.

انواع پنجره دوجداره دوحالته

پنجره های دو حالته مدل ها مختلفی دارد که با سفارش خود مشتری آن مدل ها را در پنجره ها پیاده می کنند. در لیست زیر مدل های مختلف پنجره های دو حالته قابل مشاهده است.

تمامی این مدل ها را می توان در طرح ها و رنگ های مختلف از برند مد نظر سفارش داد. البته باید نسبت به محل نصب در ساختمان و موقعیت ساختمان این پنجره ها را نصب کرد. که بهترین راه مشاوره از برندی است که مد نظر دارید از آن خرید کنید.

پنجره دو جداره دو حالته
پنجره دو جداره دو حالته

پنجره UPVC دو حالته همراه با کتیبه

کتیبه دار بودن پنجره های دو حالته UPVC مزایا و کاربرد های بسیار زیادی دارد. به صورت خلاصه بیشترین و مهمترین کاربرد کتیبه دار بودن پنجره دو حالته مقاومت آن نسبت به موارد دیگر از پنجره های دو حالته است.

حالت های باز شونده پنجره دو جداره UPVC

به صورت این پنجره ها باز می شوند که در یک حالت به حالت بسیار ساده و عادی که مانند پنجره های دیگر عمل می کند، این پنجره هم عمل می کند. یکی دیگر از حالت های این پنجره ها که تفاوت زیادی نسبت به پنجره های دیگر دارد. که این قابلیت باز شدن از قسمت بالایی پنجره در همین حال که هوا جریان پیدا می کند مانع از هوای نامناسب می شود.

مزایای دو حالته بودن پنجره

پنجره های دو حالته در بسیاری از زمان ها مفید واقع شده است. که این قابلیت دو حالته بودن مزایا های بسیار زیادی دارد که در لیست زیر مزایا های پنجره دو حالته قرار داده شده است.

پنجره دو جداره دو حالته
پنجره دو جداره دو حالته

معایب دو حالته بودن پنجره

شاید به نظر برسد که معایبی برای این قابلیت وجود ندارد. درسته می توان گفت که تقریبا این قابلیت هیچ گونه ایرادی ندارد. ولی یک مورد هست که میتوان آنها را معایب دو حالته بودن پنجره ها دانست.

آن عیب نحوه استفاده از این پنجره هاست. در نگاه اول ساده به نظر می رسد ولی با مرور زمان نجوه باز و بسته کردن درست آلت ها عادت خواهید کرد.

کاربرد پنجره دو جداره دو حالته

این قابلیت برای مکان هایی است که نیاز زیادی به جریان هوا دارد. از پنجره دو حالته در مکان های بسیار زیادی استفاده می شود که در لیست زیر قابل مشاهده است.

همان طور که در لیست فوق مشاهده کردید در محیط های بسیار زیادی از آن استفاده می شود.

نگهداری از پنجره های دو حالته

به علت اینکه استفاده از این پنجره ها نسبتا دشوار است و به علت جدید بودن این قابلیت نیاز به دقت در استفاده صحیح آن داریم. که در لیست زیر به نکات مهمی که باید رعایت شود اشاره شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *