حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره دوجداره ریلی عمودی، همانطور که از نام آن پیداست، پنجره های دوجداره کشویی از دو لایه شیشه ساخته شده اند. این دو شیشه توسط یک حفره از هم جدا می شوند که می تواند با گاز بی اثر پر شود یا در خلاء باقی بماند.

پنجره دو جداره ریلی عمودی،در حالی که شیشه های دو جداره در درجه اول برای عایق کاری بهتر برای خانه ها طراحی شده است، اما چیزهای زیادی برای ارائه دارد. برای بررسی مزایای پنجره دو جداره ریلی عمودی همراه ما باشید.

و همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر پنجره دوجداره ریلی کشویی را بخوانید و قیمت پنجره دوجداره را با تماس با کارشناسان از پرومانوین استعلام کنید.    ۴۴۰۱۹۷۸۷ – ۰۲۱     ۴۴۸۵۶۸۱۲ – ۰۲۱ 

 

پنجره دوجداره ریلی عمودی و مزایای آن

 

اکنون ما به مزایای مختلفی که می توانید ارائه دهید و اینکه چرا درها و پنجره های شما باید دو جداره باشند را بررسی خواهیم کرد. پنجره های دو جداره برای ایجاد عایق بهتر نسبت به شیشه های معمولی ساخته شده اند.

پنجره های دو جداره مانع بهتری ایجاد می کنند، بنابراین انتقال حرارت از خانه شما به هوای بیرون را کاهش می دهند. به این ترتیب بهتر است خانه شما گرمای خورشید را در طول روز حفظ کند.

در طول ماه های گرم تابستان، پنجره ها گرما را از بین می برند. عایق بهتر ارائه شده توسط پنجره های دوجداره ریلی عمودی اکنون به شما امکان می دهد از زمستان های گرم تر و تابستان های خنک تر لذت ببرید.

 

پنجره دوجداره ریلی عمودی

 

پنجره دوجداره ریلی عمودی به پنجره دوجداره کشویی نیز گفته می شود. این مدل پنجره مزایا و کارکردهای زیادی دارد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.این مدل یکی از مدرن ترین انواع پنجره ها می باشد. پنجره دوجداره ریلی عمودی همیشه یک قدم جلوتر از پنجره های دیگر هستند.

 

پنجره دوجداره ریلی عمودی
پنجره دوجداره ریلی عمودی

 

قاب پنجره به گونه ای است که کل سیستم پنجره را احاطه کرده و از آن پشتیبانی می کند. این شامل سر، میله و آستانه است.

سر قسمت اصلی افقی است که قسمت بالای قاب پنجره را تشکیل می دهد. Splashes Splashها قطعات عمودی اصلی هستند که کناره های یک قاب پنجره را تشکیل می دهند و طاقچه قسمت افقی اصلی است که پایین پنجره را تشکیل می دهد.

 

دوجداره ریلی عمودی آلومینیومی

 

پنجره ریلی  کاربردها و فواید زیادی دارد. رایج ترین آنها باز و بسته شدن آسان است. این پنجره ها نسبت به پنجره های لولایی فضای کمتری را برای باز و بسته شدن اشغال می کنند.

به همین دلیل است که معمولاً بهترین انتخاب برای پنجره های بزرگ استفاده از پنجره دوجداره کشویی است.

البته پنجره های ریلی نیز برای پنجره های کوچک مفید هستند. زیرا استفاده از این پنجره ها باعث می شود که پرده های منزل شما همیشه سالم باشند. همچنین فضای بیشتری را ذخیره کنید.

 

پنجره دوجداره ریلی عمودی

 

دوجداره پنجره های آهنگ ممکن است یک یا چند باند اجرا داشته باشند یا با پنجره های دیگر ترکیب شوند. این بدان معنی است که می توانید از یک پنجره مسیر و یک ترکیب پنجره ثابت برای فضای داخلی خود استفاده کنید.

این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا با تبادل هوای پنجره های باز، از منظره ای زیبا و بدون ایجاد مزاحمت در قاب پنجره ها لذت ببرید. اغلب این مدل ها به عنوان پنجره های دو جداره شناخته می شوند.

قاب های عملیاتی روی پنجره های مسیر را می توان به راحتی تمیز کرد، چرخاند یا جدا کرد تا به راحتی هر دو طرف شیشه تمیز شود.

 

صرفه جویی در انرژی با دوجداره ریلی عمودی

 

برای دستیابی به بالاترین راندمان و عملکرد حرارتی که گرمای بیشتری را در ملک شما حفظ می کند. کیفیت تضمین شده: خطوط باریک حداکثر نور طبیعی را فراهم می کند و پنجره های دوجداره مسیر را جذاب تر می کند.

پنجره های کاملاً بدون سرب: تمام پروفیل ها با استفاده از مواد 100% بدون سرب اکسترود می شوند. خدمات با تخصص برتر: یک تیم دوستانه و متمایز خدمات بی نظیری را به شما ارائه می دهد.

قیمت پایین: تضمین قیمت پایین برای پنجره های دوجداره در تمام طول سال. تضمین شده: تمامی قاب ها حداقل به مدت 10 سال ضمانت دارند که تاب نخورند، خرد نشوند یا تغییر رنگ ندهند.

قیمت پنجره دوجداره کشویی عوامل مختلفی وجود دارد که قیمت پنجره دوجداره کشویی را متفاوت می کند معایب پنجره دو جداره ریلی چیست؟ برای کسب اطلاعات در زمینه معایبپنجره ریلی کلیک کنید.

نوع پنجره ای که شما نیاز دارید و سبکی که مناسب خانه شما است باید به آن توجه کنید. علاوه بر این، مواد قاب و نوع شیشه به تعیین قیمت پنجره دوجداره کشویی کمک می کند، زیرا مواد و انواع شیشه های مختلف دارای ارزش های متفاوتی هستند، استفاده شده است.

قالب های آلومینیومی و چوبی گران تر هستند و جایگزین مناسبی نیستند. پنجره ها بخش ضروری هر ساختمانی هستند و انتخاب پنجره های مناسب می تواند تفاوت زیادی در نحوه کار و راحتی آنها ایجاد کند. پنجره های دوجداره می توانند سبک های مختلفی داشته باشند،

 

مقالات مرتبط:
کدام مدل پنجره  دو جداره مناسب منزل شماست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *