حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

شرکت هافمن به دلایلی که در محصولات خود رعایت کرده است نسبت به شرکت های دیگر محبوبیت بیشتری دارد. در ادامه در لیست زیر مزایا های پنجره های این شرکت قرار گرفته است.در ادامه اطلاعاتی در مورد پنجره های دوجداره هافمن شرکت هافمن و نحوه ساخت پنجره هافمن توضیح خواهیم داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

چرا  پنجره هافمن بهتر است؟

بدنه پنجره های هافمن از مشتقات نفتی تولید شده است. به همین علت پنجره های هافمن بر خلاف پنجره های قدیمی مقاومت بیشتری در طول زمان بر رطوبت باد و باران دارد. همچنین پنجره های هافمن دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی نمی شود. در تولید پنجرهاگر از پروفیل بیشتری استفاده شود، کیفیت بهتری خواهند داشت. هافمن توانسته با تولید پروفیل های با کیفیت و استفاده بهینه از آن ها، توانسته پنجره های بسیار با کیفیت و خوبی داشته باشد. که این موضوع سبب محبوبیت شرکت هافمن شده است.

پنجره هافمن

انواع پنجره های هافمن

پنجره های هافمن مدل های بسیار متنوع و با کیفیتی دارد. در لیست بهترین نوع از پنجره های هافمن قرار گرفته شده است.

 

مزایا های پنجره های هافمن

همان طور که در لیست مشاهده کردید پنجره های این شرکت نسبت به شرکت های دیگر مزایا های بسیار زیادی دارد.

انواع پروفیل های هافمن

هافمن از تنوع بسیار زیادی برای ساخت پروفیل ها طرح های مختلف استفاده می کند. به همین علت افراد بسیار زیادی از هافمن پنجره های خود را خریداری می کنند. با توجه به امتیازتی که شرکت هافمن در خرید ارائه می کند. به همین علت افراد بسیار زیادی از این شرکت خرید می کنند. در لیست زیر انواع پروفیل هایی که شرکت هافمن تولید می کنند قرار گرفته است.

این سه مدل اصلی پروفیل هایی است که شرکت هافمن از آنها استفاده می کند. در هر سه مدل از این پروفیل ها طرح ها و قالب و مدل های مختلفی هافمن عرضه می کند.

پروفیل های 60 :

این نوع از پروفیل ها را بیشتر می توانید در بازار کشاهده کنید. که پروفیل های 60 در بازار 3 کاناله هستند. که برای شرکت هافمن 4 کاناله است.

نکته ای که باید بدانیم این است که هر چه تعداد کانال استفاده شده در پروفیل بیشتر باشد میزان مقاومت پنجره در مقابل ضربه بیشتر می شود.

این پروفایل از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در لیست زیر قابل مشاهده است.

البته شاید این موارد کمی برای ما ناشناس باشد. ولی برای افرادی که در این زمینه فعالیت دارند کاملا آشنا است.

پروفیل های 70:

این دسته از پروفیل های هافمن 5 کاناله هستند. که این دسته از پروفیل هارا شرکت هافمن برای اولین بار وارد بازار کرد. این دسته از پروفیل ها مقاوم ترین پروفیل در ایران است. که این پروفیل به علت پهنای زیادش 60 برابر مقاوم تر از پنجره های 4 کاناله است.

اجزای سازنده این پروفایل هم در لیست زیر قرار گرفته است.

پروفیل های سری کشویی:

این دسته از پروفیل ها به 4 دسته تقسیم می شوند. که هر کدام از این 4 دسته باز به مدل های مختلف تقسیم می شود. که هر کدام از این مدل ها طرح های مختلفی دارد که نسبت به خواست مشتری تولید می کنند. در لیست زیر چهار دسته از پروفیل های کشویی قرار داده شده است.این چهار مورد اصلی ترین و موجود ترین مدل های پروفیل کشویی در بازار است.

 

جهت خرید پنجره هافمن و استعلام قیمت پنجره هافمن و همچنین تعویض پنجره هافمن با کارشناسان ما و شماره های درج شده درارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *