حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

کاربردupvc با کیفیت چیست؟ یوپی وی سی را می توان به عنوان یکی از پرکاربردترین پلیمر در جهان شناخت.اصلی ترین ماده ی تشکیل دهنده ی یو پی وی سی پلی وینیل کلراید می باشد. این پلیمر، سازگار است و با تغییر در بافت مولکولی آن می توان به فرم های مختلف آن را تبدیل کرد. یو پی وی سی کاربرد بسیاری در صنعت ساختمان،UPVC لوله ها، قطعات برق و… دارد که در این مطلب درباره ی کاربردupvc با کیفیت توضیح خواهیم داد.

کاربردupvc با کیفیت

UPVC چه ویژگی هایی دارد؟

نام UPVCبه صورت مخفف  Unplasticised Poly Vinyl Chloride دارد. یو پی وی سی با دوام است .و در صنعت، دندانپزشکی، لوله ها و… کاربرد دارد. این ماده به صورت خنثی است و واکنش پذیری کمی دارد بنابراین برای ساخت موادی که وارد بدن می شوند و همچنین با دوام ترین مصالح ساختمانی به کار می رود.

یو پی وی سی هزینه ی کمی دارد، نمی پوسد، زنگ نمی زند و رنگ آن ثابت می باشد و در ساخت پنجره های دوجداره استفاده می شود.با اضافه کردن موادی به یو پی وی سی مانند دی اکسید تیتانیوم و کلسیم کربنات می توان خاصیت ضد ضربه، پایدارکننده و مقاومت داد.دی اکسید تیتانیوم رنگ سفید را به یو پی وی سی می دهد و کلسیم کربنات باعث پرشدن فیلتر ها می شود.

 

مزایای UPVC چیست؟

با کیفیت بسیار بالا می باشد و مزایای زیادی دارد ولی درUPVC کاربرد صورتی که کیفیت خوبی نداشته باشد می تواند معایب زیادی هم داشته باشد.برخی از مزایای یو پی وی سی به صورت زیر می باشد:

کاربردupvc با کیفیت

کاربردupvc با کیفیت ارزان

یو پی وی سی به دلیل ساختاری که دارند کاربردهای فراوانی می توانند داشته باشند که به آن ها اشاره خواهیم کرد:

روش تولید UPVC

یا همان پلی وینیل کلراید به روش های متفاوت در آزمایشگاه می تواند PVC تولید شود که به صورت زیر می باشد:80 درصد به صورت پلیمریزاسیون به روش سوسپانسیون تولید می شود.15 درصد به صورت پلیمریزاسیون به روش امولوسیون تولید می شود.10 درصد پلیمریزاسیون به روش توده ای صورت می گیرد.2 درصد پلیمریزاسیون به روش محلول تولید می شود.درصد ناچیزی پلیمریزاسیون به روش رسوبی انجام می گیرد.

پلی وینیل کلراید وقتی سخت می شود و در آن از پلاستی سایزرها یا روان کننده ها استفاده نشده باشد سو پی وی سی نام دارد.با کیفیت در تولید اتصالات، لوله ها و پروفیل درب و پنجره UPVCکاربرد می باشد.

 

 انواع UPVC

انواع یو پی وی سی می تواند وجود داشته باشد که یک نوع آن یو پی وی سی فریم است که در تولید کلاف پنجره به کار می رود.نوع دیگر یو پی وی سی، پروفیل لنگه است که در بازشو پنجره ها به کار می رود.نوع دیگر پروفیل یو پی وی سی است برای ساخت ستون پنجره ها استفاده می شود.از پروفیل لنگه درب برای تولید لنگه درب، از پروفیل یو پی وی سی درب بیرون بازشو برای تولید درب های بازشو و برای قسمت های پاخور از پروفیل یو پی وی سی پانل استفاده می شود.

 

قیمت  UPVC چقدر است؟ 

در یو پی وی سی عواملی مانند کیفیت، کارایی و نوع می تواند بر روی قیمت پنجره دو جداره  تاثیر گذار باشد. با توجه به ویژگی، کارایی و مزایایی که پروفیل های یو پی وی سی دارند، قیمت های شان مقرون به صرفه است.کیفیت یو پی وی سی بسیار مهم می باشد و در هنگام خرید باید به آن توجه داشت.با صرف یکبار هزینه می توانید از پروفیل ها جهت عایق بودن، صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده کنید و خیال خود را راحت نمایید.

بیشتر بخوانید:

ساخت و تولید پنجره upvc در پرومانوین

مقایسه پنجره آلومینیومی با پنجره upvc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *