حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

آیا پنجره های دوجداره نیاز به نصب حفاظ دارند؟ امنیت خانه یا محل کار، مهم ترین عامل برای خرید یا فروش بوده و جزء شاخص های مهم و ارزنده در زمان معامله است. با ما همراه باشید تا در مورد نصب حفاظ پنجره های دوجداره صحبت کنیم. برای استعلام قیمت اینجا کلیک کنید و یا برای مشاوره با شماره 02144856812 تماس بگیرید.

 

حفاظ پنجره چیست؟

 

حفاظ پنجره، نرده هایی هستند که روی پنجره نصب می شوند. احتمالا بارها ساختمان هایی را دیده اید که با حفاظ هایی مراقبت می شوند و البته که زیبایی خاص خودشان را نیز دارند.

تنها راه ورودی و خروجی خانه ها درب ها و پنجره ها هستند. با ایجاد حفاظ برای پنجره ها و درب ها می توان امنیت خانه را تا سطح خیلی بالای افزایش داد.

جنس این حفاظ ها می تواند از آهن یا فلزهای دیگر همچون استیل یا آلومینیوم باشد که بسته به نوع مکان و ساختمان می توانید از انواع آن استفاده کرد.

علت اصلی استفاده از این حفاظ ها اگرچه گاهی اوقات مختلف است مثلا خانواده های بچه دار، برای مراقبت بیشتر از فرزندانشان از حفاظ ها استفاده می کنند. و یا برای اینکه از ورود حیوانات جلوگیری کنند و یا از همه مهمتر برای جلوگیری از ورود افراد غریبه و دزد کاربرد دارد. در نتیجه هدف مشترک همه کسانی که قصد استفاده از حفاظ ها را دارند ایجاد حس امنیت و ارامش بیشتر است.

 

امنیت و حفاظت پنجره های UPVC

 

پنجره های یو پی وی سی از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و خاصیت انعطاف پذیری دارد. اگر به وسیله دیلم یا پیچ گوشتی قوی فشار بیاورید، باعث باز شدن پنجره می شود. بدون داشتن نرده آهنی یا حفاظ، پنجره امنیت ندارد. می توانید پس از نصب پنجره upvc، حفاظ مناسب را انتخاب و نصب نمایید.

 

بیشتر بخوانید: نحوه نگهداری پنجره های UPVC

 

امنیت و حفاظت پنجره های UPVC

 

مقاومت پنجره های آلومینیومی UPVC

 

در پنجره های آلومینیومی دوجداره از یراق آلات سبک آلومینیوم استفاده می شود. گرچه در مقابل باد، سرما گرد و خاک از حفاظت بالایی برخوردار بوده، اما به آسانی خم شده و لنگه پنجره دوجداره باز می شود.

در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره آلومینیومی از امنیت بالا تری نسبت به درب های یو پی وی سی دارد. سعی کنید از محافظ فلزی برای امنیت بیشتر استفاده نمایید.

 

تفاوت حفاظ های آهنی و استیلی در پنجره دوجداره

 

همان طور که از اسم آن هم معلوم است حفاظ های آهنی بسیار مقاوم تر از حفاظ های استیلی هستند اما ناگفته نماند که این برتری تنها در مقاومت است و حفاظ های آهنی در برخورد با تغییرات آب و هوایی و باران دچار زنگ زدگی می شوند درنتیجه نیازمند مراقبت و نگهداری بیشتری هستند.

از طرف دیگر حفاظ های استیلی تغییر رنگ نمی دهند و دچار اکسید آهن هم نمی شوند. درنتیجه در طول زمان شاهد افت کیفیت و کارایی آنها نخواهید بود.

حفاظ های آهنی بیشتر در سایزهای بزرگ استفاده می شود مثل درب خانه های خارج از شهر و یا ویلا ها و حفاظ های استیلی در مناطق مرطوب، ساختمان های اداری و بانک ها استفاده می شود.

 

راه های افزایش امنیت پنجره

 

یکی از روش های افزایش امنیت خانه استفاده از شیشه های نشکن یا ضد سرقت است. برای اینکه بتوانید امنیت درب و پنجره های دوجداره را افزایش دهید، می توانید از شیشه های نشکن که مقاومت بسیار بالاتری از شیشه های معمولی دارند، استفاده نمایید. شیشه های نشکن قابل شکستگی نبوده و به هیچ عنوان با دیلم و سایر ابزار های سنگین شکسته نمی شوند.

 

انواع حفاظ برای درب UPVC و آلومینیومی

 
  • حفاظ فلزی

حفاظ فلزی به عنوان مقاوم ترین حفاظ در بین سایر متریال های ساخته شده، شناخته می شود. می توانید در انواع طرح ها و رنگ ها حفاظ مورد نظر را خریداری نمایید که متناسب با پنجره دوجداره شما باشد. برای خرید و نصب حفاظ پنجره دوجداره با سایت پروما نوین همراه باشید.

  • حفاظ استیل

برای زیبا تر کردن منازل و محل کار می توان از نرده های استیل نیز استفاده نمایید. نرده های استیل در مقابل حفاظ فلزی از قدرت کمتری برخوردار بوده ولی می تواند باعث زیبا تر شدن درب و پنجره دوجداره شود.

  • حفاظ کرکره ای

یکی دیگر از بهترین حفاظ های مورد استفاده برای پنجره های دوجداره، کرکره های برقی بوده که در کنار افزایش امنیت، عایق بوده و از عبور سر و صدا نیز جلوگیری می کند.

 

بیشتر بخوانید: توری پلیسه چیست و چه مزایایی دارد؟

 

نصب حفاظ پنجره دوجداره

 

کاربرد انواع حفاظ برای پنجره

 
  • حفاظ شبه چوبی

اگر قصد خرید و نصب حفاظ پنجره دوجداره را دارید که در مقابل رطوبت و آتش سوزی مقاوم باشد، به شما حفاظ شبه چوب را پیشنهاد می کنیم. این حفاظت در برابر پوسیدگی و آسیب دیدگی مقاوم است. به دلیل این که گرد و غبار هوا را جذب می کند، باید به صورت مرتب تمیز نمایید.

 

  • کاربرد حفاظ استیلی

حفاظ های استیلی از مقاومت کمتری نسبت به فلزی و شبه چوب برخوردار بوده اما به دلیل زیبایی آن مورد توجه معماران و طراحان داخلی قرار گرفته است. حفاظ های استیلی ثابت رنگ بوده و دچار پوسیدگی نمی شود. اگر در مناطق مرطوب مانند شمال ایران زندگی می کنید، می ‌توانید با خرید و یا نصب حفاظ پنجره دوجداره استیلی یک تیر و دو نشان زده، هم مقاومت بالایی داشته باشید و هم زیبایی انکار ناپذیری برای شما به ارمغان می آورد.

 

بیشتر بخوانید: چند راهکار ساده و ارزان برای عایق کردن خانه

 

قیمت حفاظ پنجره دوجداره

 
 

قیمت حفاظ پنجره دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل تاثیرگذار می توان به جنس حفاظ ، نوع مدلی که انتخاب کرده اید و طرح آن بستگی دارد.

سایز پنجره: مسلما با افزایش سایز پنجره، سایز و ابعاد حفاظ نیز افزایش می یابد.

جنس حفاظ: با توجه به اینکه چه جنسی را انتخاب می کنید هزینه آن نیز تغییر می کند.

طرح و مدل: حفاظ های پنجره در طرح های مختلفی موجود است، هرچه طرح ساده تر باشد هزینه ان نیز کمتر می شود و برعکس، افرادی که به دنبال طرح هایی هستند که علاوه بر کیفیت زیبایی هم را پوشش دهد ، هزینه های بیشتری نیز متحمل می شوند.

برای استعلام قیمت و یا مشاوره می توانید با مشاوران پرومانوین با شماره 02144856812 تماس بگیرید.

سخن پایانی در ارتباط با حفاظ پنجره های دوجداره

 

پس از انتخاب پنجره دوجداره می توانید برای نصب حفاظ پنجره دو جداره با شرکت پرومانوین در ارتباط باشید. متخصصان و مشاوران این شرکت شما را در انتخاب محافظ درب و پنجره راهنمایی می نمایند.

حفاظ ها با توجه به نوع پنجره ها، جایگاه قرارگیری و غیره در اندازه ها و انواع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان انتخاب به جنس رنگ و طرح تولیدی دقت نمایید. برای اطلاع از انواع حفاظ پنجره دوجداره با کارشناسان 02144856812 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *