حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

ارزانترین پنجره دوجداره

برای اینکه بتوانید ارزانترین قیمت پنجره دوجداره را به دست آورید باید صبر و حوصله داشته باشید. اول از همه به دنبال شرکت معتبری در این زمینه باشید.

مجموعه پروما نوین سالیان زیادی است که در این زمینه تخصص داشته و دارای کارشناسان و نصابان حرفه ای در زمینه در و پنجره دوجداره می باشد.

بهتر است ابتدا کمی در مورد پنجره های دوجداره توضیح دهیم.

در و پنجره های دوجداره نسل جدیدی از پنجره ها هستند که با توجه متریال و ساختاری که دارند، امروزه به شدت مورد توجه قرار گرفته و تقریبا در تمامی ساختمان ها مخصوصا ساختمان های نوساز مورد استفاده قرار می گیرند.

ساختار دو یا چند جداره ای بودن این پنجره ها باعث شده است که مزیت استفاده از این پنجره ها زیاد شود.

اول از همه اینکه پنجره های دوجداره مانع ورود صدا به داخل منزل شما شده و میتوانید با خیال راحت استراحت کنید حتی اگر منزل شما در مرکز شهر و یا نزدیک به ایستگاه های مترو که ازدحام جمعیت زیاد است، باشد.

مورد بعدی اینکه این پنجره ها مانع ورود گرد و غبار و آلودگی به منزل می شوند. چون از پروفیل ساخته شده و مواد تشکیل دهنده آن به گونه ای است که در برابر گرد و غبار ها مانع بسیار خوبی است.

ارزانترین پنجره دوجداره promanovin.com
ارزانترین پنجره دوجداره promanovin.com

مورد سوم اینکه این پنجره ها در رنگ های متنوعی ساخته می شوند و با خیالی آسوده می توانید طبق سلیقه ودتان رنگ پنجره دلخواهتان را انتخاب کنید.

با مراجعه به نمایندگی هافمن یا نمایندگی ویستا بست و … با توجه به انتخاب پروفیل مورد نظرتان، می توانید رنگبندی پروفیل ها را از نزدیک دیده و انتخاب نمایید.

مزیت چهارم برای انتخاب درو پنجره های دوجداره اینکه عایق سرما و گرما هستند و شما در فصل زمستان خانه ای گرم خواهید داشت و نیازی نیست سیستم گرمایشی خود را زیاد کنید و بالعکس در تابستان نیز مانع از ورود هوای گرم و هدر رفت سرمای داخل به خارج از منزل می شود.

این موضوع باعث می شود که در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرده باشید. این  موضوع را می توانید آخر هر ماه و با دیدن قبض های مصرفی برق و یا گاز متوجه شوید.

مزیت بعدی این اس که این پنجره های دوجداره با ساختار متفاوت نسبت به پنجره های قدیمی و استاندارد بودن آن ها، در فصل های پر بارش مانع از ورود آب ناشی ازبارش باران و یا برف به داخل ساختمان می شوند.

همچنین در و پنجره های دوجداره با ظاهر زیبایی که دارند بر ارزش ملک شما می افزایند.

برعکس پنجره های آهنی قدیمی، در و پنجره های دو جداره احتیاجی به رنگ کردن ندارند زیرا به راحتی خورده و پوسیده نمیشوند.

دوام بسیار بالا و پایداری این پنجره ها با شرایط آب و هوایی مختلف یکی از مزیت های این پنجره ها می باشد.

پنجره های دوجداره در انواع مختلفی ساخته می شوند که عوامل مختلفی در قیمت آنها تاثیر گذار است.

برخی از این موارد عبارت اند از:

  1. تعداد باز شو ها و شکل پنجره در قیمت تاثیر دارد. پنجره های ثابت ارزانترین پنجره دوجداره می باشد که هزینه کمی برای شما دارد.
  2. مورد بعدی که در قیمت تاثیر گذار است، طول و عرض پنجره یا درب مورد نظر شما می باشد.

هرچه طول و عرض بزرگتر باشد پروفیل و شیشه مصرفی و در نتیجه قیمت نهایی بیشتر می شود.

  1. یراق آلات انتخابی در فاکتور نهایی در و پنجره شما تاثیر زیادی دارد. اگر از یراق آلات خارجی استفاده کنید نسبت به یراق آلات ایرانی قیمت بالاتری دارند.
  2. همچنین برای بدست آوردن قیمت حدودی در و پنجره دوجداره باید هزینه های مربوط به حمل و نصب را نیز در نظر داشته باشید.
  3. نوع پنجره در قیمت تاثیر دارد. مثلا پنجره های دو لنگه باز شو نسبت به پنجره ثابت قیمت بالاتری دارد و یا اینکه پنجره های دایره ای نسبت به پنجره ریلی گرانتر و خاص تر بوده و نمای بهتری به منزل شما می دهند.
  4. رنگ پروفیل مورد نظرتان بر قیمت نهایی پنجره بی تاثیر نیست.
  5. نوع پروفیل انتخابی شما روی قیمت تاثیر دارد. زیرا کارخانه های متعددی با برند های مختلف تولید کننده پروفیل هستند. مانند پنجره هافمن، پنجره ویستابست، پنجره وین تک و … که این پروفیل ها با توجه به کیفیت و مواد اولیه ای که استفاده می کنند قیمت های متفاوتی دارند.
  6. تعداد جداره های شیشه و کیفیت و نوع شیشه مصرفی نیز بر قیمت تاثیر دارد.
ارزانترین پنجره دوجداره promanovin.com
ارزانترین پنجره دوجداره promanovin.com

ارزانترین پنجره دوجداره مربوط به پروفیل هایی با کیفیت پایین تر و یا پروفیل های دارای رتبه دوم  می باشد. این پروفیل ها به دلیل کیفیت پایین موارد اولیه شان قیمت پایین تری دارند.البته توجه داشته باشید کیفیت پروفیل انتخابی شما  به قدری پایین نباشد که پنجره دوجداره کارایی خود را از دست بدهد و دیگر مزایای پنجره های دوجداره را نداشته باشد.

بعد از این مورد اگر بخواهیم ارزانترین پنجره دوجداره را داشته باشیم باید از یراق آلات ارزانتر و با کیفیت پایینتر استفاده کنیم. همچنین نوع پنجره را طوری انتخاب کنیم که کمترین متریال ، کمترین تعداد باز شو ها و همچنین کمترین یراق آلات را استفاده کند یا اینکه اصلا نیازی به استفاده از یراق آلات نباشد. مثلا میتوانید در صورت لزوم از یراق آلات تک حالته استفاده کنید.

 

پنجره های ثابت به دلیل اینکه هیچ بازشویی ندارند برای فردی که بخواد پنجره دوجداره ارزان تهیه کند، مناسب است. اما باز هم هنگام سفارش فضای منزل را در نظر بگیرید. پنجره انتخابی شما باید با فضای منزل شما سازگار بوده و همخوانی داشته باشد.

بعد از پنجره های ثابت، پنجره های تک لنگه بازشو قیمت بهتری دارند. در اینگونه پنجره ها، فقط یک لنگه پنجره باز می شود.

برای کاهش هزینه های خرید پنجره باید تمامی موارد را در نظر بگیریم. اگر فردی بخواهد از پنجره های دوجداره در ساختمان خود استفاده کند و همچنان هزینه ها را نیز در نظر دارد تا پنجره های با قیمت مناسب تهیه کند، نمیتواند به سراغ پنجره های خاص برود مثلا پنجره های دایره ای یکی از خاص ترین و در عین حال گرانترین پنجره های دو جداره است.

ارزانترین پنجره دوجداره promanovin.com
ارزانترین پنجره دوجداره promanovin.com

به جای پنجره های سه جداره از دوجداره استفاده کنید تا هزینه هایتان کمتر شود.

شیشه ها را سعی کنید حتی الامکان از کارخانه تهیه کنید.

از مجموعه ای سفارش و خرید پنجره های دوجداره را انجام دهید که هزینه هایشان پایین باشد و قیمت های مناسب تری نسبت به همکاران خود داشته باشند.

با همه این توضیحات، اگر منزلتان در یک محیط شلوغ و پر رفت و آمد قرار دارد و سروصدای اتومبیل ها به راحتی وارد منزل شما می شود، بهتر است از پنجره های دوجداره بهتری استفاده کنید و بحث ارزانی پنجره را تا حدودی نادیده بگیرید. زیرا اگر به محل قرار داشتن منزلتان توجه نداشته باشید، همان هزینه ای که برای ساخت در و پنجره دوجداره ارزان پرداخت کرده اید را نیز دور ریخته اید.

زیرا کارایی این پنجره که شما در نظر گرفته اید در یک مکان شلوغ و پر سروصدا ممکن است کارایی بالایی برای شما نداشته باشد.

برای اینکه انتخاب درست و خوبی برای دروپنجره های دوجداره داشته باشید با مجموعه پروما نوین تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *