حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

این روزها استفاده از پنجره‌های دوجداره از هر زمان دیگری رایج است. چرا که این نوع پنجره‌ها علاوه‌بر افزایش امنیت منازل مانع ورود صدای محیط بیرون به فضای داخل می‌شوند. پنجره‌های دوجداره را می‌توان در قسمت‌های گوناگون منزل به ویژه آشپزخانه به کار برد. ما در این مقاله قصد داریم در مورد معیار مهم جهت پنجره دوجداره آشپزخانه توضیخاتی را بیان کنیم. در صورتی که قصد نصب انتخاب پنجره دو جداره آشپزخانه را در آشپزخانه منزل خود دارید، پیشنهاد می‌شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید.

 

آگاهی نسبت به معیارهای مهم برای انتخاب پنجره دوجداره آشپزخانه سبب شده تا شما بتوانید این محصول ساختمانی را متناسب با فضای منزل خود خریداری کنید. در این پنجره‌ها از مواد و متریال بسیار باکیفیتی استفاده می‌شود که سبب افزایش سطح ایمنی خانه شده و ماندگاری بالایی دارد.

 

 

معیارهایی که نباید برای انتخاب پنجره دوجداره از آن‌ها غافل شوید.

همانطور که گفته شد، شما برای خرید یا تعویض پنجره دو‌جداره حتما باید به معیارهای مهمی توجه داشته باشید، تا در نهایت بتوانید پنجره مناسب آشپزخانه منزل خود را درست انتخاب کنید. در واقع افزایش تقاضا برای خرید این نوع پنجره سبب شده تا این محصول در انواع مختلفی به بازار عرضه شود‌ همچنین قیمت پنجره دوجداره در هریک از مدل‌ها متفاوت بوده و ممکن است کم‌تر یا بیش‌تر باشند‌.

شناخت معیارهای مهم جهت پنجره دوجداره آشپزخانه سبب شده تا شما بتوانید نوع درجه یک این محصول را تشخیص داده و از پنجره‌های تقلبی را خریداری نکنید. از جمله مواردی که باید در زمان تعویض پنجره آشپزخانه خود به آن توجه کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پنجره دو جداره آشپزخانه

پروفیل پنجره دوجداره

لازم است بدانید که مهم‌ترین بخش پنجره‌های دوجداره، پروفیل است که نوع آن تعیین کننده کیفیت و مرغوبیت پنجره است. شما باید در ابتدا به این قسمت توجه کنید. چنانچه کیفیت پروفیل پنجره مناسب نباشد، بدون شک محصول ماندگاری نداشته و در مدت زمان کوتاهی آسیب می‌بیند.

درحقیقت این بخش از پنجره دوجداره متشکل از مواد مختلفی بوده که هریک از ویژگی‌هایی برخوردار هستند. متاسفانه برخی از سازندگان درب و پنجره‌ برای تولید پروفیل از متریال نامرغوب استفاده می‌کنند‌‌. این امر سبب شده تا مقاومت پنجره دوجداره کاهش پیدا کند و خیلی آسیب‌پذیر باشد.

 

شیشه پنجره دوجداره

از جمله دیگر معیارهای مهم جهت پنجره دوجداره آشپزخانه می‌توان به شیشه این محصولات اشاره کرد. همانطور که بهتر می‌دانید مهم‌ترین قسمتی که در پنجره وجود دارد و به آن معنا می‌دهد، شیشه است. در پنجره‌های دوجداره از دو لایه شیشه استفاده شده که میان آن ها گاز آرگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس این بخش از اهمیت بسزایی برخوردار است. بنابراین جهت تعویض پنجره آشپزخانه حتما به این بخش توجه کنید که کیفیت مناسبی داشته باشد.

 

یراق آلات برای تعویض پنجره دوجداره آشپزخانه

یراق آلات پنجره در انتخاب آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. این قطعات در انواع متنوعی تولید شده که هریک از آن ها با یک دیگر تفاوت های زیادی دارند. برای انتخاب پنجره دوجداره آشپزخانه لازم است تا حتما باید مدل پنجره را شناخته و سپس جهت سفارش یراق آلاتی که قرار است روی آن نصب شود، اقدام کنید.

شاید این سوال برای برخی پیش بیاید که یراق آلات چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یراق آلات شامل موارد زیر می شود:

در صورتی که شما نسبت به نوع پنجره دوجداره مطلع نباشید، یراق آلات نامناسب را برای آن خریداری می کنید. در نتیجه این قطعات روی پنجره قابل استفاده نبوده و شما باید جهت سفارش دوباره آن ها اقدام کنید.

 

قیمت پنجره دوجداره

در خرید و تعویض پنجره‌ دوجداره همانند خرید هر محصول دیگری، قیمت معیار بسیار مهمی بوده و برای همه خریداران اهمیت ویژه‌ای دارد. همان طور که گفتیم، این محصولات در مدل ها و انواع مختلفی وجود دارند. بنابراین قطعا قیمت هریک از آن ها براساس کیفیت و مواد استفاده شده متفاوت است. شما می توانید جهت تعویض پنجره آشپزخانه خود از افرادی که در زمینه تجربه دارند، کمک بگیرید.

 

جمع بندی انتخاب پنجره دو جداره آشپزخانه

پنجره دوجداره امروزه به یکی از قسمت های جدانشدنی از منزل تبدیل شده که می توان‌ جهت افزایش امنیت آن را در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد. اما برای خرید این محصول و نصب آن لازم است تا حتما به یک سری معیارهای مهم و کلیدی توجه کنید. جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره و یا مشاوره باشماره 02144856812 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *