حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

برای عایق بندی درب و پنجره از انواع چسب و درزگیر استفاده می شود. اگر در و پنجره شما نیاز به عایق بندی دارد، اهمیت درزگیر در و پنجره مورد توجه قرار می گیرد.با معرفی انواع چسب درزگیر در و پنجره همراه سایت پروما نوین باشید.

اهمیت درزگیر در و پنجره

یکی از موارد پرکاربرد در صنعت پنجره های دوجداره، استفاده از چسب برای درزگیری پنجره ها است. چسب درزگیر برای درزگیری پنجره ها ساخته نشده ولی می ‌تواند در این زمینه کاربرد بسیاری برای صاحبان منازل داشته باشد. هدف از خرید و استفاده از چسب درزگیر در و پنجره کاهش سر و صدا آلودگی جلوگیری از ورود آلاینده های شهری به داخل منازل است.

 

استعلام قیمت پنجره دوجداره

بهترین چسب درزگیر پنجره

انواع چسب درزگیر در و پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد  که باید در زمان خرید، جنس پنجره، پروفیل ها، حفاظ و غیره را در نظر داشته باشید.  چسبی را استفاده کنید که به سبب نوع جنس و متریال پنجره در برابر باد و باران مقاوم باشد. انواع چسب درزگیر در و پنجره را می توانید برای پنجره های فلزی، آلومینیومی، upvc و غیره مورد استفاده قرار دهید.برای اطلاعات بیشتر معرفی انواع چسب درزگیر در و پنجره کلیک نمایید.

بهترین چسب درزگیر پنجره

 

چسب سیلیکونی مقاوم

یکی از متداول ترین روش های درزگیری، استفاده از چسب های سیلیکونی است. با توجه به حالت ژله ای چسپ برای چسباندن و درزگیری آسان مورد استفاده قرار می گیرد. چسب های سیلیکونی یکی از انواع چسب درزگیر در و پنجره است که در مدل های مختلفی تولید می شود. پیشنهاد می کنیم نوع عایق حرارتی چسب را تهیه نمایید و همچنین برخی از چسب ها دارای خاصیت ضد آنتی باکتریالی است. چسب های سیلیکونی دوام و قابلیت زیادی داشته که بیشتر از چسب های دیگر در صنعت در و پنجره های دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی از چسب ها کاملاً خشک شده و قابلیت کشسانی و انعطاف ندارد. چسب سیلیکونی حالت لاستیکی خود را حفظ کرده و بدون تغییر در مقابل حرارت رطوبت و بارش باران مقاوم است.

چسب ماستیک پنجره

چسب ماستیک را با نام چسب بتونه درزگیر نیز می شناسیم که یکی از انواع چسب درزگیر در و پنجره است. این چسب در انواع مصارف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. برای درزگیری انواع درب و پنجره، نصب سرامیک، کاشی و دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. چسب های ماستیک از انتقال حرارت جلوگیری کرده و به عنوان عایق رطوبت و حرارت شناخته می شود.

چسب ماستیک تمام حفره های موجود در ساختمان را پر کرده و از انتقال هرگونه صدا جلوگیری می کند. می توانید برای نتیجه گیری بهتر چسب ماستیک را به همراه چسب آکواریوم استفاده نمایید. این چسب ها در تغییرات دمایی مقاومت کمتری داشته و سعی کنید در فضای داخلی ساختمان استفاده نمایید.

چسب نواری در و پنجره

یکی دیگر از انواع چسب درزگیر در و پنجره، چسب نواری است. چسب نواری به عنوان یک درزگیر موقت برای فصل پاییز یا زمستان مورد استفاده قرار می گیرد. اگر پنجره ها به درستی عایق بندی نشود، استفاده از این چسب ها برای شما بسیار مناسب خواهد بود. درزگیری با استفاده از نوار چسب ها نیاز به تخصص نداشته و شما می توانید شخصاً درزگیری پنجره ها را انجام دهید.

نوار چسب در واقع نوار ضخیم پلاستیکی بوده که بر روی چهارچوب پنجره ها نصب می شود. با افزایش رطوبت، مقاومت چسب ها کمتر شده و قدرت لازم برای عایق پنجره را نخواهد داشت. اگر به دنبال راهکار کوتاه مدت برای درزگیری پنجره هستید، استفاده از نوار چسب در و پنجره مناسب شما خواهد بود.

چسب نواری در و پنجره

چسب درزگیر در و پنجره فلزی

ساختار پنجره های فلزی طوری است که نیاز مبرم درزگیری دارید و می توانید از انواع چسب درزگیر در و پنجره استفاده نمایید. یکی از بهترین روش ها برای پنجره فلزی استفاده از چسب نواری است. قسمت داخلی پنجره را سعی کنید با چسب نواری پنجره به صورت کامل بپوشانید تا عایق بندی شود.

پنجره آلومینیومی

برای پنجره های آلومینیومی می توانید از چسب فوم استفاده نمایید که دوام و قیمت مقرون به صرفه ای برای شما دارد.

جمع بندی

پس از نصب پنجره دوجداره از نصاب پنجره در مورد درگیری درب و پنجره مشاوره های لازم را دریافت نمایید. درزگیری درب و پنجره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از ورود گرد و خاک آلاینده های شهری آب و هوای آلوده به داخل خانه جلوگیری می‌ کند. امروز با معرفی انواع چسب درزگیر در و پنجره همراه شما بودیم. امیدواریم مطالب ارائه شده از سایت پرومانوین مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *