حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره‌ها به روش‌های متفاوت ایمن سازی می‌شوند. با این وجود در بسیاری از خانه‌ها پنجره‌های خانه از نظر امنیت در وضعیت خوبی قرار ندارند و ایمن سازی پنجره ها رعایت نشده است .و در مواردی منجر به بروز حادثه یا حوادث کوچک و بزرگی شده است. با وجود پنجره‌های دوجداره به راحتی می‌توان امنیت پنجره‌ها را به راحتی تامین کرد. همچنین جهت استعلام قیمپ پنجره دوجداره اینجا کلیک کنید.

پنجره های دو جداره به چه روشی ایمن می شوند؟

پنجره‌های دوجداره نیز به روش‌های مختلفی ایمنی می‌یابند. برخی از آن‌ها از دو یا چند لایه شیشه تشکیل شده‌اند ، در نتیجه با وجود پنجره‌های دوجداره باز هم در معرض خطر آسیب ، شکستن شیشه‌ها ، نفوذ آب و گرد و خاک به داخل منزل هستند.

به همین دلیل بسیاری از افراد به این باور رسیده اند که با وجود پنجره‌های دوجداره باز هم خطرات بالقوه ای برای این نوع پنجره‌ها وجود دارد.

در این مطلب به بررسی انواع روش‌های ایمن سازی پنجره می‌پردازیم. بنابراین اگر در مورد روش‌های ایمن سازی پنجره‌های دوجداره مردد هستید بهتر است مطالب این مقاله را مطالعه نمایید.

مقاوم سازی پنجره در مقابل آتش سوزی و ورود گرد و غبار

برخی از پنجره‌ها در برابر آتش سوزی مقاوم هستند، برخی عایق صوتی و حرارتی هستند و برخی دیگر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار ، حشرات و …. به داخل اتاق مورد استفاده قرار می‌گیرند. همه این موارد بسته به کیفیت شیشه‌های پنجره و جنس پنجره‌ها متفاوت است. با این حال شما می‌توانید روش‌های متفاوتی برای ایمن سازی اتخاذ کنید.

پنجره‌های دوجداره UPVC به دلیل استفاده از پروفیل بسیار ایمن تر از سایر پنجره‌ها هستند. به همین دلیل نیاز به ایمن سازی ندارند. بنابراین استفاده از این نوع پنجره‌ها از نظر فنی بسیار مطمین تر می‌باشد. یکی از مهم ترین روش هایی که باید اتخاذ کنید، مقاوم سازی پنجره‌ها در مقابل آتش سوزی است.

نصب حفاظ پنجره

با نصب حفاظ پنجره می‌توان از ورود سارقان به خانه جلوگیری کرد. پنجره‌ها و نرده‌ها از رایج ترین انواع حفاظ برای محافظت از پنجره هستند. این حفاظ‌ها به اشکال گوناگون ساخته و عرضه می شوند.

انواع نرده‌ها برای محافظت از پنجره و جلوگیری از ورود سارقان به خانه استفاده می‌شود. نرده‌ها از متریال‌های مختلف ساخته می‌شوند . انواع مختلفی از حفاظ‌های پنجره وجود دارد که هرکدام کاربرد مخصوص به خود را دارند.

برای مثال حفاظ پنجره‌های آهنی از انواع مختلفی از حفاظ‌ها است. برای جلوگیری از ورود سارقان باید در زمان مناسب از آن‌ها استفاده کرد. به عبارتی لازم است تا راه های مختلف برای ایمن سازی پنجره ها را بدانید.

پنجره‌های آلومینیومی و شیشه‌ای در برابر رطوبت عایق بندی می‌شوند. در غیر این صورت لازم است تا عایق بندی صورت گیرد. شیشه‌ها و درها نیز در برابر رطوبت و آلودگی هوا عایق می‌شوند. برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی پنجره‌های خود می‌توانید از مواد عایق صوتی و حرارتی استفاده کنید.

عایق سازی پنجره ها

این عایق‌ها باید توسط یک متخصص در این زمینه انجام شود. عایق‌های حرارتی را می‌توانید از طریق پنجره‌های قدیمی یا پنجره‌های دوجداره انجام دهید. همچنین می‌توانید با عایق‌های قدیمی‌تر و از طریق چسب مخصوص این کار را انجام دهید.

پنجر های دو جداره  همچنین نسبت به شیشه و درها ، وزن کمتری دارند و مقاومت بیشتری در برابر شرایط نامساعد محیطی دارند. این یکی از راه های مختلف برای ایمن سازی پنجره ها است.

یکی از نکات مهم که باید به آن توجه کنید ، حفاظت از پنجره دوجداره در برابر ضربه است. اگر این محافظت انجام نشود، پنجره شما نمی‌تواند با وجود شیشه‌های دوجداره در کنار هم از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار شود. به همین دلیل ، باید به نحوه و نحوه ایمن سازی پنجره‌های خود دقت کنید.

ضد ضربه کردن پنجره ها

پنجره‌ها از نظر امنیتی باید به روش‌های مختلفی ایمن شوند تا در برابر ضربه ایمن‌تر باشند در واقع به همین دلیل است که باید از پنجره‌های دوجداره در برابر ضربه محافظت کرد.

بهتر است که شما با راه های مختلف برای ایمن سازی پنجره ها آشنا شوید. در این صورت می توانید با بهره گیری از هر کدام از این روش ها، با اطمینان خاطر از امنیت پنجره خود مطمئن باشید.

در این صورت می توانید با خیال راحت پنجره خود را باز و بسته کرده و مشاهده کنید که این پنجره ها تا مدت های طولانی می توانند کارکرد خود را حفظ کرده و شما را به اهدافی که دارید، برسانند.

 

بیشتر بخوانید:

نحوه نصب حفاظ پنجره

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *