حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

برترین پنجره های دو جداره ایران کدام مدل ها هستند؟در این متن به بررسی چند پنجره دوجداره که بیشترین فروش را داشته اند و جزو بهترین پنجره ها به حساب می آیند خواهیم پرداخت.پرومانوین  خدمات مرتبط برترین پنجره های دو جداره ایران از جمله پنجره دو جداره هافمن ، پنجره وین تک و پروفیل هایupvc سی فور در کمترین زمان و بهترین کیفیت را می پذیرد.

برترین پنجره های دو جداره ایران | پنجره دوجداره ثابت

یکی از ارزان ترین، ساده ترین و پرکاربردترین مدل های پنجره، پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت می باشد. این پنجره نه تنها به دلیل ارزان بودن و سادگی، بلکه به دلیل استحکام این مدل پنجره نسبت به سایر انواع پنجره های دوجداره دارای کارایی بالاتر و بهتری است. این مدل پنجره نیازی به مکانیزم باز و بسته شدن ندارد.بنابراین فرآیندهای عایق صدا، گرما و گرد و غبار را به خوبی انجام می دهد.

برترین پنجره های دو جداره ایران

پنجره های دوجداره (پنجره های upvc کج و لولایی):

قاب پنجره منحنی و لولایی upvc از پلاستیک سخت ساخته شده و با چرخش به سمت داخل باز می شود، به طوری که قسمت بالای پنجره به سمت داخل متمایل شده و ظاهر پنجره را دارد.

مزایای پنجره دوجداره منحنی و لولایی upvc:

پنجره دوجداره منحنی و لولایی از upvc ساخته شده و در واقع یک مزیت بزرگ است.

امروزه پنجره‌های upvc به قدری محبوب شده‌اند که بزرگترین دلیل آن این است که پنجره‌های upvc ترک نمی‌خورند، خم نمی‌شوند، زنگ نمی‌زنند، پوسیده نمی‌شوند یا محو نمی‌شوند که همه این‌ها در هر شرایط آب و هوایی قابل اجرا هستند.

این ویژگی پنجره upvc آن را در بدترین شرایط آب و هوایی بهترین انتخاب می کند و می توانید در مناطق ساحلی و کویری و سایر شرایط آب و هوایی بین دو حالت از آن استفاده کنید.

پنجره های UPVC (پنجره های upvc) نیز در برابر نفوذ حشرات و آتش کاملا مقاوم هستند.

تنها کاری که برای نگهداری پنجره پی وی سی باید انجام شود گردگیری و نظافت منظم است.

پنجره روکشی (پنجره دوجداره تک جداره):

پنجره‌های دو جداره به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تا حد امکان نور طبیعی را وارد بدن خود کنند.با پنجره های پی وی سی با سبک مناسب، اتاق های تاریک به سرعت روشن می شوند، بنابراین این مدل در اندازه های بزرگتر مفید است.

این نوع پنجره را می توان به روش های مختلفی باز کرد، به عنوان مثال لولای پایین در یک طرف، لولا در بالا، پنجره هایی که به سمت ملک باز می شوند یا به بیرون باز می شوند، نوع آن بستگی به انتخاب شما دارد.

زیبایی پنجره های دوجداره Cassement ساده بودن و در نتیجه یکی از ارزان ترین سبک های موجود در بازار است. شیشه روکش مقاوم در برابر خوردگی است و انعطاف پذیری خوب، عملکرد بهتر و عایق خوبی دارد.این مدل نیز همه کاره و مقرون به صرفه است.

وقتی بعد از یک روز کاری شلوغ به خانه می آییم، مخصوصا اگر فصل بهار یا پاییز باشد، ممکن است بخواهیم پنجره خانه را باز کنیم و از هوا لذت ببریم، در این صورت دیگر از شیشه دوجداره ثابت استفاده نمی کنیم. درست است که ما پول کمتری برای تهیه یک پنجره دوجداره ثابت صرف کردیم اما حالا می خواهیم آنها را باز کنیم تا حال و هوای خانه را عوض کنیم، نمی توانیم.

روند کارپنجره های دو جداره تک جداره به این صورت است. می تواند در محور افقی باز شود و خانه شما را رنگ کند و مقرون به صرفه است. پنجره دوجداره تک جداره به راحتی به پنجره دوجداره تبدیل می شود.

برترین پنجره های دو جداره ایران

پنجره دوجداره خلیجی

این مدل که بیشتر در پذیرایی های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، نه تنها زیبایی ظاهری و داخلی منحصر به فردی به خانه شما می بخشد، بلکه به بزرگتر نشان دادن فضای داخلی خانه نیز کمک می کند.

پنجره های دوجداره ترکیبی از پنجره های ثابت و پاپ آپ را تشکیل می دهند. این پنجره ها در کنار هم فضای قوسی چند ضلعی بسیار زیبایی را تشکیل می دهند.

پنجره دوجداره قوسی

پنجره دوجداره قوسی نیز جلوه زیباتری به ساختمان شما می دهد. پنجره های قوسی یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین انواع پنجره های دوجداره در جهان امروزی هستند. این مدل پنجره دارای افق قوسی است.پنجره خلیجی که با ایجاد زوایای مختلف سعی در ایجاد حالت دایره ای در پنجره دارد. پنجره های قوسی دارای این قوس هستند. این پنجره ها را می توان به صورت تکی یا ترکیبی طراحی، ساخت و نصب کرد.کاربرد این مدل پنجره برای ایجاد نمای بیرونی بسیار چشم نواز مانند پنجره خلیجی و نشان دادن فضای داخلی بزرگتر است.

خرید برترین پنجره های دو جداره ایران

همان طور که اشاره کردیم برند های هافمن، وین تک و سی فور بهترین و برترین پنجره های دو جداره ایران هستند. اگر تمایل به خرید و یا تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید پرومانوین درکنار شماست. جهت استعلام قیمت اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *