حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

آرامش و آسایش در منازل اهمیت بسیار بالایی داشته و بعد از یک روز سخت کاری، می توان با آرامش خیال به استراحت پرداخت. برای این که منازل و یا محل کار را از آلودگی های صوتی و آلودگی هوا عایق بندی کنید، می توانید از تعویض شیشه پنجره دوجداره استفاده کنید.

 

ضرورت استفاده از پنجره های دوجداره و تعویض شیشه پنجره دوجداره

 

یکی از موارد مهم در زمان ساخت و ساز بخش های داخلی منازل، تعویض پنجره های ساختمان است که از انتقال حرارت صدا و آلودگی های هوا جلوگیری می کند. با کمترین هزینه می توان بخش های مختلف پنجره را تعویض کنید. اگر از پنجره دوجداره استفاده می کنید، در صورت نیاز می توانید شیشه های آن را نیز تعویض نمایید.

تعویض شیشه پنجره دوجداره
تعویض شیشه پنجره دوجداره

 

دلایل تعویض شیشه دوجداره

 

شیشه های دوجداره یکی از تجهیزات بادوام منازل و ساختمان ها است. با توجه به فناوری های ساخت و تولید آن، از عمر کافی برخوردار خواهد بود.

به دلیل برخی از نوسانات دمایی، بلایای طبیعی و فشار دیوار ممکن است شیشه پنجره دوجداره دچار شکستگی شود. می توان بدون تخریب شیشه پنجره را جدا کرده و تعویض نمایید. در ادامه به روش های تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب اشاره می کنیم.

 

تشخیص نیاز تعویض شیشه پنجره دوجداره

 

یکی از موارد مهم تشخیص نیاز پنجره برای تعویض بوده و با بررسی ساده می توان نیاز برای تعویض را تشخیص داد. در زمان بررسی فاصله پنجره با دیوار (درز دیوار) را دقت نمایید. علائم پارگی، شکاف، ترک و خم شدگی یکی از مواردی است که پنجره شما نیاز به تعویض خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره و تعویض پنجره دوجداره به فروشگاه مجموعه پروما نوین مراجعه نمایید. کیفیت و دوام جز موارد مهم در زمان خرید پنجره محسوب می شود.

بهره وری انرژی با تعویض پنجره

 

یکی از موارد مهم در زمان خرید خانه، توجه به نوع پنجره های ساختمان بوده که صاحب منزل بتواند آسایش و آرامش خود و خانواده را حفظ نماید. تعویض شیشه پنجره دوجداره باعث بهره وری انرژی شده در زمان تعویض شیشه پنجره موارد مختلفی را در نظر داشته باشید تا با کمترین هزینه تجهیزات بادوامی را خریداری و نصب نمایید.

اجزای ساخت پنجره دوجداره

 

پنجره های دوجداره از اجزای مختلفی از جمله شیشه دو جداره، پروفیل و سایر تجهیزات ساخته شده است. شیشه ها به صورت موازی در کنار همدیگر قرار می گیرند.

این شیشه ها بر روی پروفیل آلومینیومی ثابت نگه داشته می شود. برای ساخت شیشه های دوجداره ابتدا شیشه ها را به صورت هم اندازه برش می دهند. در بین هر لایه شیشه از رطوبت گیر و گاز آرگون استفاده می شود.

لزوم استفاده از گاز آرگون برای عایق بندی پنجره بوده که تمام حرارت و انتقال آن را بی اثر می کند. این شیشه ها را در داخل فریم پنجره و پروفیل های ساخته شده نصب و استفاده می کنند.

تعویض شیشه پنجره دوجداره
تعویض شیشه پنجره دوجداره

 

انواع شیشه ها برای نصب پنجره دوجداره

 

شیشه های پنجره دوجداره با توجه به سلیقه و انتخاب مشتری ساخته می شود. پنجره ساده و رفلکس جز محبوب ترین و پرکاربرد ترین شیشه های دوجداره محسوب می شود. در این میان می توانید از شیشه های رنگی یا دودی نیز استفاده نمایید.

شیشه های ساده با اندازه های دقیق به صورت موازی در رو به روی هم دیگر به وسیله پروفیل آلومینیومی نگه داری می شود. شیشه های رفلکس هم باعث دید یک طرفه از داخل می شود. در نتیجه از دید خارج به سمت داخل جلوگیری می کند.

جایگزینی پنجره دوجداره جدید

 

اگر به هر دلیلی از جمله مه گرفتگی پنجره دوجداره یا سایر دلایل قصد تعویض پنجره دوجداره را دارید، در اولین قدم می ‌توانید تجهیزات لازم را بیرون کشیده و پنجره را به آسانی به بیرون هدایت نمایید.

تعویض پنجره های قدیمی مانند پنجره های آهنی زنگ زده و چوبی به سختی امکان پذیر بوده و نیاز به تخریب یا برش بخش های پنجره خواهید داشت. به صورت کلی تعویض شیشه پنجره دوجداره به آسانی امکان پذیر بوده و می توانید اقدام به تعویض شیشه پنجره دوجداره نمایید.

اگر قصد خرید تجهیزات مربوط به شیشه های دوجداره پروفیل های پنجره و غیره را دارید، در اولین قدم با شرکت پروما نوین و کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. برای استعلام قیمت پنجره دوجداره با تلفن های مجموعه پروما نوین تماس حاصل نمایید.

سخن پایانی 

در این مقاله به بررسی شرایط تعویض شیشه پنجره دوجداره و عوامل موثر در آن و همچنین درباره انواع و ویژگی ها هر یک و ضرورت تعویض و اهمیت استفاه از آن را پرداختیم.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره و یا درخواست راهنمایی می توانید  به مشاوران ما در سایت پرومانوین مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *