حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

تفاوت لولای ثابت و تنظیمی جزو دسته سوالاتی است که زیاد از ما پرسیده می‌.شود. اطلاعات داشتن از این‌ موضوع برای افرادی که از درب و پنجره‌ های دوجداره استفاده می‌.کنند یک نکته بسیار مهم است.

چرا که کیفیت این قطعه می.تواند به طول عمر بیشتر در و پنجره دو جداره کمک کند. ما در این مقاله برای شما به‌ صورت کامل و جامع در رابطه با تفاوت این دو مدل صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

در ابتدا خوب است بدانید لولا ها در پنجره ‌های دو جداره به دو دسته ثابت یا معمولی و تنظیمی یا قابل رگلاژ تقسیم می.شوند. همان ‌طور که می.دانید این قطعه در باز و بسته شدن پنجره‌ ها و همچنین تحمل وزن شیشه‌ ها اصلی ‌ترین نقش را بازی می.کند. بنابراین اهمیت آن ‌ها برای راحتی استفاده ما از پنجره بسیار مهم می.باشد.

هر زمان که این قطعه دچار اشکال شود باید در اسرع وقت نسبت ‌به رفع ایراد آن اقدام کنید. چرا که در ابتدا ممکن است تنها با یک رگلاژ ساده مشکل برطرف شود، اما اگر این موضوع را به تعویق بیندازید مجبور به تعویض لولای پنجره دوجداره خود می.شوید.

کیفیت بالای این قطعه باعث می.شود که پنجره شما در صورت استفاده مداوم، از رگلاژ خارج نشود. بنابراین توصیه می.کنیم از مدل ‌های با کیفیت این محصول استفاده کنید، تا در مدت‌ زمان کم مجبور به تعویض و پرداخت هزینه های اضافی نشوید.

استعلام قیمت پنجره دوجداره

معرفی انواع لولا
معرفی انواع لولا

معرفی انواع لولا ‌های معمولی و قابل رگلاژ

قبل از آن که درباره تفاوت لولای ثابت و تنظیمی پنجره دو جداره بدانید خوب است که با انواع مدل‌ های آن آشنا شوید. لولا های معمولی و یا ثابت همان ‌طور که از نامشان پیدا است ساده‌ ترین و معمولی ‌ترین نوع هستند.

این مدل از ۳ قطعه تشکیل می.شود که به وسیله یک پین به ‌هم متصل می.گردند. نام‌ های این دسته با توجه به‌ اندازه شان شناخته می.شوند و به لولا ‌های ۷۰ ، ۸۰ و ۱۰۰ تقسیم می.شوند. منظور از این اعداد ابعاد آن‌ها به میلی‌ متر می.باشد. یعنی لولا ‌های ۱۰۰ همان لولای ۱۰ سانتی‌ متری هستند.

دسته دیگر لولا های قابل رگلاژ و یا تنظیمی می.باشند این دسته هم از نامشان مشخص است که قابلیت تنظیم شدن دارند و به ‌آسانی می‌ توان آن ‌ها را رگلاژ کرد. برای رگلاژ کردن این مدل‌ ها بهتر است از تکنسین ‌هایی که تجربه و مهارت بالایی دارند کمک بگیرید، اما اگر خودتان بخواهید این کار را انجام دهید باز هم موردی وجود ندارد. چرا که رگلاژ کردن آن ها بسیار آسان است.

یکی از نکاتی که باید در رابطه با استفاده از این قطعات بدانید این است که در زمان استفاده از پنجره ‌های دو جداره تک حالته می ‌توانید از هر دو مدل لولای معمولی و قابل رگلاژ استفاده کنید، اما زمانی ‌که پنجره شما دو حالته باشد تنها می ‌توانید از لولا ‌های قابل‌ رگلاژ استفاده کنید.

لولای معمولا و قابل رگلاژ
لولای معمولا و قابل رگلاژ

تفاوت لولای ثابت و تنظیمی

در قسمت قبلی شما را با انواع لولا ها و کاربرد هر کدام از آن ‌ها آشنا کردیم. در این قسمت قصد داریم در رابطه با تفاوت هر کدام با یکدیگر و ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد آن ‌ها صحبت کنیم. تفاوت های این دو مدل عبارتند از:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *