حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

امروزه بیشتر ساختمان های جدید از در و پنجره های دو جداره استفاده می کنند. پنجره های دیواری از مواد مختلفی ساخته می شوند. پروفیل های PVC یا UPVC بیشتر از سایر مواد در تولید پنجره های دوجداره استفاده می شود. گاهی اوقات به نظر می رسد که مشتری تفاوت این دو پروفیل را نمی داند یا فکر می کند که هر دوی این مواد یکسان هستند. سوال اینجاست که آیا پنجره های دوجداره upvc کیفیت بهتری دارند یا پنجره ها از پروفیل پی وی سی؟ کدام سازه دوام بیشتری دارد؟ در زیر به بررسی UPVC و PVC خواهیم پرداخت تا بتوانید با آشنایی نسبی انتخاب آگاهانه تری داشته باشید. و همینطور به این سوال که تفاوت پنجره های دو جداره در چیست پاسخ خواهیم داد.

لازم به ذکر است که درب و پنجره های پی وی سی و درب و پنجره های پی وی سی از یک نوع ماده اولیه ساخته نمی شوند. شاید در ظاهر تفاوتی بین پروفیل های پنجره دوجداره وجود نداشته باشد اما این دو پروفیل از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره اینجا کلیک کنید.

 

تفاوت پنجره های دوجداره PVC و UPVC چیست؟

تفاوت درب و پنجره های دوجداره UPVC و PVC در پروفیل ساخت است. با توجه به رشد سریع بخش ساختمان، هر روز شاهد ظهور محصولات جدیدی در این زمینه هستیم. صنعت در و پنجره همراه با صنعت ساختمان توسعه یافته است و انواع درب و پنجره دوجداره UPVC نمونه ای از این ابتکارات است. پنجره های دوجداره پی وی سی نسبت به درب و پنجره های پی وی سی تکنولوژی پیشرفته تری دارند.

پروفیل های پی وی سی مورد استفاده در ساخت پنجره های دوجداره با کمبود زیادی روبرو هستند، پی وی سی در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش خیلی سریع تغییر رنگ می دهد. تغییر رنگ قاب پنجره یو پی وی سی یک مشکل جدی و ناخوشایند است. این امر بر دکوراسیون نمای ساختمان تأثیر منفی می گذارد. این احتمالاً دلیل اصلی استفاده از درب و پنجره دوجداره UPVC است.

تفاوت پنجره های دو جداره در چیست؟

درب و پنجره های دو جداره UPVC بهتر است یا PVC؟

پنجره ها چشم های ساختمان هستند و اغلب در معرض نور خورشید و تغییرات دما هستند. با توجه به شرایط آب و هوایی شهرهای مختلف، ترجیحاً از سازه هایی استفاده شود که در برابر نور خورشید مقاومت بیشتری دارند. پروفیل درب و پنجره دوجداره آوان از متریال مرغوب و upvc تولید می شود و هرگز در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید تغییر رنگ نمی دهد و محو می شود.

ایران در اکثر روزهای سال کشوری آفتابی است و باید در ساخت و ساز به این موضوع توجه کرد. به همین دلیل بدون شک UPVC گزینه مناسب تری نسبت به PVC در ساخت درب و پنجره دو جداره است. البته همچنان می توان از پی وی سی در فریم هایی که در داخل ساختمان فرآوری می شوند و در معرض نور مستقیم خورشید نیستند، استفاده کرد.

 

تفاوت در قیمت پنجره های دو جداره UPVC و PVC

PVC vs. uPVC ،پروفیل UPVC بسیار انعطاف پذیرتر از PVC است. این پروفیل در برابر شکستگی مقاوم تر است، دارای خواص مقاومت در برابر ضربه و فشار بالاتری است. قاب پنجره پی وی سی کاملاً مقاوم در برابر آتش و نور خورشید ساخته شده است. جالب است بدانید قاب پنجره دوجداره یو پی وی سی به لطف اکسید تیتانیوم همچنان کیفیت خود را در برابر تغییرات آب و هوایی و بارندگی های شدید حفظ کرده است. با توجه به ویژگی های بسیار خوب و تفاوت پنجره های دو جداره UPVC نسبت به PVC، پرداخت کمی بیشتر برای آن منطقی است. که جهت خرید مطمان می توانید به نمایندگی های ما مراجعه نمایید.

 

مقایسه پنجره های یو پی وی سی و پنجره آلومینیومی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *