حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

توری پنجره آکاردئونی یا پلیسه بهتر است؟چند نوع توری پلیسه وجود دارد؟بهترین نوع توری پلیسه چیست؟ما در این مقاله قصد داریم با بررسی توری پنجره آکاردئونی یا پلیسه و ویژگی های آن،برای پاسخ این سوالات همراه ما باشید.

توری پنجره آکاردئونی یا پلیسه

تنها زمانی که هوای بیرون دیگر به سردی زمستان نباشد و هوا آنقدر مطبوع باشد که بتوانید در و پنجره ها را باز بگذارید یا در بالکن خانه بنشینید، گروهی از حشرات وز وز به شما حمله می کنند و آرامش شما را بر هم می زنند.اما راه حل مقابله با این مشکل چیست؟! استفاده از توری پنجره یکی از بهترین راه ها برای مقابله با حشرات است.در میان انواع توری پنجره، توری پنجره پلیسه یا آکاردئون یکی از محبوب ترین ها هستند. جالب اینجاست که

استفاده از این توری ها تنها برای مقابله با حشرات نیست. توری های پنجره پلیسه یا آکاردئون نیز در جذب گرد و غبار و همچنین کاهش رنگ پریدگی فرش، مبلمان و کف بسیار موثر است.

توری پنجره آکاردئونی یا پلیسه

توری پلیسه چیست؟

توری پلیسه طرح دار درب و پنجره با نام های مختلفی مانند توری آکاردئونی و توری تاشو نیز شناخته می شود. توری معمولاً از استایروفوم ساخته می شود که نرم و منعطف است و امکان جمع شدن، باز کردن و بسته شدن تور را در یک قاب فراهم می کند.توری پلیسه دار بسیار سبک بوده و به راحتی باز و بسته می شود و کاملا در چارچوب خود جای می گیرد و مانعی برای شیشه ایجاد نمی کند. برای افزایش عمر توری، باید توری را در مواقعی که به آن نیاز ندارید بردارید.توری پلیسه دار به راحتی قابل شستشو است و توری پلیسه دار علاوه بر تنوع رنگی بسیار سریع نصب می شود.

 

انواع توری پنجره پلیسه

توری پلیسه انواع مختلفی دارد تا با هر نوع معماری ساختمانی سازگار باشد. در این قسمت به بررسی محبوب ترین انواع توری پلیسه دار می پردازیم:

 

حالت بازشوی این نوع توری قابل نصب به صورت افقی در انواع درب و پنجره های UPVC، آلومینیومی، آهنی و چوبی می باشد. تمیز کردن این توری پلیسه دار بسیار آسان است و فقط با آب قابل شستشو است.

اسپری آب به اندازه کافی با فشار مناسب روی توری ها. همچنین می توانید پیچ ​​های چهار گوشه را باز کرده و سپس بشویید.

اما راه حل دوم به دلیل احتمال شکستن پروفیل و مشکلات نصب کمتر پیشنهاد می شود. این نوع توری بیشترین سفارش را دارد.

این نوع توری پنجره دوجداره به صورت عمودی باز و بسته می شود. تمامی مشخصات آن همانند توری پلیسه افقی

می باشد و تنها تفاوت آن در زمان باز شدن این محصول می باشد. این نوع توری پلیسه طرفداران کمتری دارد.

 

توری پلیسه دو فریم، پشت قاب یا قاب پنجره ها و درها تا می شود. این توری ظاهر در و پنجره ها را از حالت اولیه خارج نمی کند و جلوی دید و نور را نمی گیرد.

تفاوت توری دو فریم پلیسه دار با تک فریم در این است که در توری پلیسه دار دو فریم قابلیت جداسازی توری

از روی قاب وجود دارد، این ویژگی منحصر به فرد به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را جدا کرده و جدا کنید.

 استعلام قیمت پنجره دوجداره

توری پنجره آکاردئونی یا پلیسه

تنوع رنگ توری های پلیسه

در و پنجره ها معمولا در رنگ های مختلف ساخته می شوند تا با معماری ساختمان هماهنگی داشته باشند.بنابراین، هر قطعه یا لوازم جانبی که به این عناصر اضافه می شود نباید باعث ناهماهنگی در این قانون شود.قاب های آکاردئونی پلیسه نیز در رنگ های متنوعی ۳مدل توری  پنجره upvc تولید می شوند تا با نمای ساختمان مطابقت داشته باشند.رنگ توری این محصول عمدتاً خاکستری است اما توری های پلیسه دار چاپ شده با رنگ های مختلف نیز در بازاریافت می شود.

 

ویژگی های توری پلیسه

 

موارد مهم در مورد توری پنجره پلیسه یا آکاردئونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *