حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

قیمت پنجره دو جداره مارک خوب چقدر است؟ چگونه میتوان انواع پنجره دوجداره را با قیمت مناسب خرید؟سریع ترین روش خرید پنجره دوجداره ارزان با کیفیت عالی چیست؟ هدف ما در این مقاله ارائه ارزش پنجره های دوجداره در زمستان  1400 می باشد.

اما برای اینکه بتوانید قیمت ها را ارائه دهید باید به عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره توجه کرد.  جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام آنلاین قیمت پنجره دوجداره  در رابطه با قیمت پنجره دوجداره مارک خوب تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پنجره دو جداره مارک خوب
قیمت پنجره دو جداره مارک خوب

پنجره دو جداره مارک خوب مناسب منزل شما درسال 1400

پنجره های دو جداره می توانند گرما، ایمنی و حتی کمی راحتی را فراهم کنند. آنها اخیرا دریافتند که 51٪ از افرادی که پنجره های دوجداره خریداری کرده اند، گفته اند که آنها را برای گرم کردن خانه خریداری کرده اند (پنجره های دو جداره به عنوان عایق در داخل و خارج خانه عمل می کنند، گرم یا سرد هستند.

عبور و مرور را کاهش می دهد). این بدان معنی است که هوای اتاق گرمتر و طولانی تر می شود. 44 درصد دیگر این کار را برای کاهش قیمت انرژی انجام دادند.امروزه استفاده از آن در صنعت ساختمان برای صرفه جویی در مصرف انرژی، وزن سبک و مقاومت بالا بسیار مهم است.

 

به چه مدل پنجره ای میگن پنجره دوجداره؟

در حال حاضر ویژگی های اصلی پنجره های دوجداره عایق حرارتی و عایق صدا می باشد. وقتی از پنجره های دوجداره صحبت می کنیم، اولین انتظار ما این است که عایق باشند.برای عایق کاری پنجره ها به جزئیات خاصی نیاز است. به عنوان مثال، این پنجره ها دارای دو یا سه لایه شیشه هستند (بله، ممکن است سه جداره باشند،اما این نوع پنجره ها معمولاً به عنوان شیشه دو جداره شناخته می شوند). این دیوارها (پنجره ها) بر روی قاب هایی از مواد مختلف نصب می شوند و فضای بین دیوارها با گاز مخصوصی پر می شود تا در برابر گرما عایق شود.

قیمت پنجره دو جداره مارک خوب
قیمت پنجره دو جداره مارک خوب

جنس قاب (پروفیل) پنجره های دوجداره

رایج ترین و متداول ترین پروفیل ها برای پنجره های دوجداره یا سه جداره PVC یا UPVC می باشد.البته می توانید شیشه را به یک قاب ساخته شده از مواد مختلفی مانند آهن، چوب و آلومینیوم نیز متصل کنید.با این حال، این مواد متفرقه عایق خوبی برای گرما و صدا نیستند.علاوه بر PVC و UPVC، ترمال بریک های آلومینیومی با کیفیت خوب نیز وجود دارند که اتفاقاً در دسترس هستند، اما گران هستند.

 

قیمت پنجره دوجداره چطور محاسبه می شود؟

همانطور که قبلاً بیان شد، هیچ محدوده قیمتی برای  پنجره دوجداره وجود ندارد. این به این دلیل است، که فاصله زمانی بسیار زیاد است که واقعاً نمی تواند کمک کند.بنابراین اولین قدم برای درک تمام این نوسانات در قیمت پنجره دوجداره، درک پارامترهایی است که در قیمت نهایی پنجره ظاهر می شود.

قیمت پنجره دو جداره مارک خوب
قیمت پنجره دو جداره مارک خوب

انتخاب بهترین پنجره دوجداره (Upvc)

یکی از بزرگترین و مهم ترین سوالات در هنگام جستجوی پنجره دوجداره این است: کدام پنجره برای خانه من بهترین است؟ خبر خوب این است، که سازندگان پنجره دوجداره طیف وسیعی از سبک های مختلف را ارائه می دهند، پنجره های upvc در انواع و اشکال مختلف ساخته می شوند. و شما می توانید مدل های مربع، مستطیل و قوسی و شکل های مختلف پنجره را با همان قیمت سفارش دهید.

 

معرفی مواد اولیه پنجره دوجداره

همانطور که گفته شد پنجره upvc از سه متریال اصلی به نام های پروفیل upvc، شیشه دوجداره و  یراق آلات تشکیل شده است. در ادامه به توضیح هر یک از این مطالب می پردازیم تا به طور کامل متوجه آن ها شوید.

پروفیل upvc

مواد اولیه پروفیل upvc شامل 57 درصد نمک و 48 درصد نفت خام است. با توجه به نسبت کم روغن در upvc، این ماده کمتر از سایر پلاستیک ها ذخایر نفتی کوچکی را در طبیعت به خود اختصاص می دهد. از طرفی منابع نمک نامحدودی در دنیا وجود دارد و همین موارد upvc را عالی می کند.

شیشه دوجداره

یکی از لایه های کلیدی عایق پنجره دوجداره، یکی از لایه های کلیدی آب بندی و عایق پنجره است. و می توان گفت از دو لایه شیشه تشکیل شده است که توسط اسپیسرهای آلومینیومی از هم جدا شده اند.داخل این اسپیسرها با یک مانع رطوبتی پر شده و گاز آرگون بین دو لایه شیشه تزریق می شود.در واقع این دو لایه و گاز باعث ایجاد عایق در شیشه دوجداره شده و انتقال حرارت از طریق شیشه را کاهش داده و از اتلاف انرژی از طریق شیشه می کاهد.

یراق آلات

برندها بر حسب نوع بازشو متفاوت هستند، اما ممکن است حتی کاربرد و عملکرد یراق آلات دوجداره و نحوه باز و بسته کردن پنجره ها را ندانید، اما یکی از مهمترین کاربردهای یراق آلات کاربردی بودن و زیبایی است.

برندهای ایرانی، ترکی و آلمانی در بازار ایران موجود است که بیشتر مورد استفاده برندهای ترک است. البته برند عراقی را هم می توانید بر اساس قیمت انتخاب کنید.بنابراین قیمت پنجره upvc به سه عامل فوق به خصوص نوع برند پروفیل upvc بستگی دارد.

سخن پایانی قیمت پنجره دو جداره مارک خوب

همانطور که در این مقاله ذکر شما چنانچه قصد داشتید از قیمت های درب و پنجره برای اونواع مارک و برندها از جمله وین تک، هامن، سی فور با توجه به نوع درب و پنجره و سایز آن به صورت آنلاین قیمت ها را مقایسه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *