حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

جدید ترین پنجره های دو جداره چه ویژگی هایی دارد؟قیمت جدیدترین مدل پنجره های دوجداره چقدر است؟جهت خرید بهترین نوع پنجره های دوجداره چه باید کرد؟

جدید ترین پنجره های دو جداره
جدید ترین پنجره های دو جداره

پنجره دوجداره چیست؟

در زیباتر شدن فضای یک محیط نور نقش بسیار زیادی در آن محیط دارد. برای داشتن نور مناسب باید به پنجره و محل قرارگیری آن توجه کنیم. علاوه بر عبور نور، پنجره به عنوان محافظ در برابر باد، باران، گرما، سرما و تهویه هوای محیط عمل می کند.

اندازه، شکل و محل قرارگیری پنجره‌ها بر زیبایی و طرح کلی خانه بسیار تاثیر می گذارد به همین علت حتما باید در انتخاب نوع پنجره بسیار دقت کنیم.به علت نصب زیاد پنجره های دوجداره شرکت های تولید کننده از طرح ها و مدل های مختلفی برای تولید استفاده کرده است تا مشتریان با هر سلیقه ای که دارند بتوانند از طرح ها پنجره ها استفاده کنند.

یکی دیگر از عواملی که باعث تولید پنجره های دوجداره شد عایق بندی مناسب و مصرف کمتر انرژی بود. که تمامی پنجره های دوجداره در بازار این قابلیت ها را دارند.یکی از عواملی که باعث شده است که بسیاری از افراد به استفاده از این پنجره ها سوق ببرند مقاومت آنها است. یعنی سالیان بسیار زیادی شما می توانید از این پنجره ها استفاده کنید.

پنجره دوجداره از جنس UPVC ساخته می شود.PVC از مشتقات نفت خام تولید می شود. واژه UPVC مخفف شده Unplasticised Poly Vinyl Chlorid  است.

جدید ترین پنجره های دو جداره
جدید ترین پنجره های دو جداره

پنجره دوجداره چند نوع است؟

پنجر های دوجداره مدل های مختلفی دارند که در لیست زیر تمامی مدل های پنجره های دوجداره قرار گرفته است.

بهترین پنجره دوجداره برای منزل چیست؟

نسبت به موقعیت جغرافیای که قرار دارید می توانید پنجره مدنظر خود را انتخاب کنید. و باید این را هم در نظر بگیرید که تولید کنندگان پنجره دوجداره هر طرحی که بخواهید می توانند برای شما انجام دهند. به عنوان مثال اگر شما در منطقه سرد قرار دارید نمی توانید از پنجره آکاردئونی استفاده کنید چون هیچ گونه استفاده ای از قابلیت آکاردئونی بودن آن نخواهید داشت.برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت پنجره دوجداره به صورت آنلاین کلیک نمایید.

مزایا و معایب پنجره دوجداره چیست؟

در لیست زیر مزایای پنجره‌های دو جداره را با توضیحات کامل می توانید مشاهده کنید.

پنجره های دوجداره از پروفیل گالوانیزه ساخته شده اند. این پروفیل باعث می‌شود پنجره در برابر تغییر شکل، مقاومت بالایی داشته باشد. همچنین در پنجره‌های دوجداره می توان قفل روی پروفیل آن نصب کرد. که با نصب قفل امنیت خانه بسیار بالا می رود.

برای نصب کردن پنجره های دوجداره نیاز به تخصص بسیار بالایی دارد. هر فرد بدون تخصص هم می‌تواند پنجره ها را در جای خودش نصب کند. البته ایمن بودن پنجره باید مورد توجه قرار گیرد. و در نصب نباید بی‌دقتی صورت گیرد. معمولا افراد ماهر در نصب موقعیتی که پنجره در آن قرار است نصب شود را در نظر می گیرد سپس پنجره را در چهار چوب نصب می کند.برای تعویض پنجره های دو جداره خود کافیست کلیک نمایید تا متخصصان گروه پرومانوین به صورت عالی این کار را برای شما انجام دهند.

 

 

جدید ترین پنجره های دو جداره
جدید ترین پنجره های دو جداره

معایب جدیدتر ترین پنجره‌های دوجداره

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *