حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

حس آرامش با پنجره های سی فور را با پرومانوین تجربه کنید. استفاده از پنجره های دوجداره من جمله پنجره های سی فور مزیت های بی شماری را برای کاربران دارد. اگاهی و اطلاعات بسیاری از افراد در زمینه ی پنجره های دوجداره مربوط به عایق بودن آن ها است.در برابر اتلاف گرما و انژی ساختمان است.

بیان این نکته ضروری است که درب و پنجره های دو جداره علاوه بر عایق بودن در برابر انرژی˓ در برابر صوت نیز عایق هستند.به بیان دقیق تر این نوع از در و پنجر ها مانع از خروج صدای داخل منزل به بیرون و برعکس˓ یعنی ورود صدای بیرون به داخل خانه می شوند.

حس آرامش با پنجره های سی فورلذا استفاده از این نوع در و پنجره در خانه سبب ایجاد آسودگی می گردد . مجموعه ی سی فور نیز به عنوان بزرگترین و برترین تولید کننده ی در و پنجره ی دوجداره در ایران˓ با کیفیت ترین محصولات را می سازد. که باعث می شود افراد تجربه ی حس ارامش با پنجره های سی فور را داشته باشند.پرومانوین نمایندگی انحصاری پروفیل سی فور در کنار شماست تا با خریدی مطمئن آسوده خاطر شوید.

 

نقش عایق بودن در و پنجره های دوجداره به چه علت است؟

در طراحی پنجره های دوجداره فاصله ای به اندازه ی تقریبا 5 تا 20 میلی متر در بین دو شیششه ایجاد می کنند. البته شایان به ذکر است که میزان استاندارد این فاصله عموما 12 میلی متر در نظر گرفته می شود.این فضا توسط گاز مناسب پر می شود˓. همان گونه که می دانید هوا عایق صدا و حرارت است. و مانع انتقال حرارت می شود.

البته برای ایجاد ویژگی هایی مانند عایق رطوبت بودن˓ از مواد جاذب الرطوبه نیز در بین فاصله ی دوشیشه استفاده می شود.( در قسمت لاستیک های نگهدارنده ی شیشه ها) این عامل سبب می شود. تا شیشه بخار نزند.عدم بخار گرفتتگی پنجره های دوجداره سبب می شود. تا در فصول سرد سال هنگام بارش برف و باران˓ ساکنان خانه به راحتی بتوانند محیط بیرون از خانه را مشاهده کرده و از تماشای ان لذت برند.که خود این امر زمینه ساز ایجاد حس ارامش با پنجره های سی فور است.

نقش عایق بودن این محصولات محدود به طراحی و تولید شیشه های آن ها نیست˓ بلکه اب بندی و درز بندی  مناسب قطعات و ابزار الات در و پنجره های دو جداره نیز نقش بسیار مهمی را در این زمینه ایفا می کند.

 

امنیت و حس ارامش با پنجره های سی فور

اگر بخواهیم درب و پنجره های دو جداره را از لحاظ امنیت و ایمنی خانه ها بررسی کنیم˓ .باید بگوییم که ایمنی این نوع از در و پنجره ها نسبت به در و پنجره های معمولی بسیار بالا تر است.دو عامل اساسی در این ویژگی ممتاز نقش دارند. که در این بخش به اختصار به ان ها اشاره شده است:

اول ان که نوع ابزار الات و یراق مصرفی در این نوع از در و پنجره ها کیفیت بالایی را دارد .و از علم و فنون نوین در طراحی آن ها استفاده شده است. نظیر قفل های این در و پنجره ها که نسبت به انواع محصولات قدیمی˓ پیچیدگی های بیشتری در باز و بسته شدن دارند.

دلیل دوم امنیت و ایمنی بالا این است. که این پنجره ها یه صورت دو جداره و حتی سه جداره طراحی و تولید می شوند.˓ مسلم است که در ورود های غیر مجاز به حریم خانه شکستن دو یا سه لایه شیشه نسبت به یک لایه شیشه سخت تر و دشوار تر است.

علاوه بر تعداد لایه˓ ضخامت و قطر شیشه های استفاده شده در ساخت پنجره ها دو جداره و یا سه جداره به مراتب بیشتر از انواع پنجره های معمولی است.ایجاد محیطی امن و مطمئن در خانه و محیط ساختمان نیز باعث آرامش و آسودگی ساکنان می گردد.

حس آرامش با پنجره های سی فور

سخن پایانی

همان گونه که در بخش های بالا اشاره شده است. مجموعه ی سی فور بهترین پنجره های دوجدراه را با اجرای کامل استاندارد های جهانی در طی مراحل ساخت محصول˓ به بازار عرضه کرده است.

برای استعلام از قیمت های درب و پنجره های سی فور در سایت و صفحه های رسمی شرکت سی فور به جداول قیمت ارائه شده توسط آن ها یا قیمت پنجره دو جداره پرو مانوین  مراجعه نمایید.با خرید در و پنجره های دو جداره از مجموعه ی سی فور، حس آرامش با پنجره های سی فور را برای خود و افراد خانواده فراهم نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *