حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

رنگ بندی پنجره دو جداره upvc چرا مهم است؟برای رنگ آمیزی پروفیل پنجره های دوجداره چه باید کرد؟مزیت رنگ بندی پنجره دوجداره چیست؟

رنگ بندی پنجره دو جداره

با توجه به رنگ ترکیبات مواد اولیه پروفیل های پنجره دوجداره UPVC، عمدتا بر اساس رنگ سفید تولید می شود، سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد اولیه استفاده شده در هر شرکت متفاوت است،بنابراین مقایسه محصولات در شرکت های مختلف، رنگ و شفافیت تفاوت ممکن است، رخ دهد.

شرکت های تولید کننده پروفیل پنجره یو پی وی سی به منظور افزایش تنوع محصول و پاسخگویی به سلیقه مشتریان و رفع نیاز معماران در طراحی داخلی و خارجی ساختمان اقدام به تولید انواع شیشه دوجداره پی وی سی و همچنین تولید پروفیل های upvc سفید رنگ نموده اند.

رنگ بندی پنجره دو جداره upvc

 

 

انواع رنگ و لمینیت پنجره دوجداره UPVC

شما می توانید با توجه به طرح ساختمان خود پروفیل های پی وی سی را به رنگ مورد نظر خود انتخاب کنید،پس از ساخت پنجره سفید، پنجره و درب را به کارخانه رنگ بفرستید، غلتک رنگ را انتخاب کنید، رنگ بزنید و مدتی برای خشک شدن و تثبیت رنگ، در کارخانه رنگ بماند.

پس از طی مراحل ویژه رنگ آمیزی پنجره های دوجداره، پنجره و درب برای جلوگیری از آسیب دیدن رنگ در حین حمل و نقل کاملا مشبک شده و درب و پنجره های پی وی سی جهت انجام مراحل مونتاژ به محل پروژه ارسال می گردد.

 

لمینت پنجره دوجداره

پروفیل های لمینت درب و پنجره دوجداره که برای ایجاد طرح های تزئینی برای نماهای طرح دار چوبی ساخته شده اند. دارای مزایایی چون ثبات رنگ، مقاومت در برابر خش، دوام و استحکام بالا در شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین زیبایی هستند و همچنین تمیز کردن آن آسان است.

4 رنگ اصلی لمینت Wintech:

در بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود و بسیار شبیه به پنجره های چوبی است.

رنگ بندی پنجره دو جداره upvc

رنگ آمیزی پروفیل و رنگ بندی پنجره دو جداره upvc

همانطور که مشاهده کردید، هر یک از برندهای درب و پنجره روکش هایی را طراحی کرده اند.که با سلیقه مشتری می توان روی پروفیل اعمال کرد.با این حال، طرح های موجود ممکن است برای همه سلیقه ها نباشد. بنابراین می توانید درخواست رنگ آمیزی سفارشی کنید. در این سیستم پنجره پس از تولید و مونتاژ به کارخانه رنگ فرستاده می شود. تا رنگ مورد نظر روی آن رنگ آمیزی شود.

لازم به ذکر است که در این نوع نقاشی می توانید هر رنگی را که می خواهید در پنجره دوجداره درست کنید .حالی که در حالت لمینت نمی توانید بسیاری از رنگ ها را تغییر دهید.همچنین از جنس و نوع این رنگ می توان برای ساخت و ساز، خودرو و … استفاده کرد.

 

رنگ بندی پروفیل یو پی وی سی

رنگ آمیزی پروفیل پنجره دوجداره UPVC و لمینیت پنجره دوجداره upvc رنگ آمیزی پروفیل پنجره دوجداره UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر اساس رنگ سفید تولید می شود که این سفیدی و شفافیت نیز به دلیل فرمولاسیون و مواد اولیه است.

این سفید بودن و شفافیت متفاوت است زیرا مواد مورد استفاده در هر شرکت متغیر نسبت به محصولات شرکت های دیگر، تفاوت های رنگ و شفافیت دیده می شود.

 

قیمت پنجره دوجداره UPVC رنگی

قیمت پنجره دوجداره UPVC رنگی بسته به نوع پروفیل UPVC و نوع رنگ و ترکیب مواد اولیه آن متفاوت است. اما پنجره های دوجداره به رنگ سفید تولید می شوند.

سفیدی و شفافیت رنگ پنجره دوجداره با توجه به برند سازنده و همچنین فرمولاسیون و مواد اولیه به کار رفته در آن متفاوت است.و می تواند عاملی در تعیین قیمت پنجره باشد.

تولیدکنندگان پروفیل پنجره یو پی وی سی قیمت پنجره را به گونه ای متفاوت توضیح داده اند. تا با ایجاد تنوع بیشتر در محصولات خود نیاز و سلیقه معماران را در طراحی داخلی و خارجی ساختمان برآورده سازند.

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت پنجره دوجداره UPVC رنگی می تواند تنوع رنگ و لمینیت پنجره باشد. پروفیل پنجره دوجداره سفید با رنگ اکریلیک یا لمینت در یک طرف برای نمای داخلی یا خارجی ساختمان نیز می تواند قیمت پنجره دوجداره UPVC رنگی را افزایش دهد.

برای محاسبه قیمت پنجره پروفیل لمینت، پنجره دوجداره در طرح و رنگ، یک یا دو طرف لمینت در نظر گرفته شده است.علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت، پروفیل ها نیز با رنگ های خاص رنگ آمیزی می شوند.که با این روش تنوع رنگی بالایی ایجاد می شود. و پوشش رنگی بادوامی که در قیمت پنجره تاثیرگذار است، ایجاد می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *