حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

روش استعلام قیمت پنجره دوجداره

پرومانوین برای راحتی کاربران قسمتی برای استعلام قیمت آنلاین پنجره در اختیار آن ها قرار داده است.

قسمت روش استعلام قیمت پنجره که در سایت پرومانوین قرار دارد بسیار جامع و کامل بوده و برای همه کاربرانی که قصد استعلام قیمت یا خرید برای پنجره دوجداره را دارند می توانند از آن استفاده کنند. محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره موارد را باید مدنظر قرار داد.

در هنگام محاسبه قیمت دروپنجره دوجداره باید این موارد را حتما در نظر بگیرید:

  1. ابعاد پنجره را حتما باید بدانید. چون برحسب مترمربع محاسبه می شود باید طول و عرض پنجره را حتما از قبل بدانیم.
  2. نوع پروفیل مورد نظر را انتخاب کنیم. قیمت پروفیل ها با یکدیگر تفاوت دارد.
  3. نوع شیشه را انتخاب کنید. نوع شیشه و دو یا سه جداره بودن در قیمت موثر است.
  4. یراق آلات مصرفی نیز در قیمت تاثیر زیادی دارد. تعداد بازشوها و نوع یراق آلات و برند آن ها نیز در قیمت تاثیر گذار است.
  5. نوع پنجره دوجداره انتخابی شما نیز در قیمت تاثیرگذار است. برخی از مدل های پنجره بسیار کمیاب تر و گرانتر است.
  6. در برآورد هزینه قیمت در و پنجره دوجداره نیز باید هزینه های مربوط به حمل و نقل و نصب را نیز در نظر داشته باشید.
روش استعلام قیمت پنجره دوجداره promanovin.com
روش استعلام قیمت پنجره دوجداره promanovin.com

انتخاب پنجره های دوجداره به جای پنجره های قدیمی مزیت های زیادی دارد.

برخی از این مزیت ها شامل این موارد می باشد:

پنجره های دوجداره از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل منزل جلوگیری می کنند.

در و پنجره های دوجداره عایق خوبی برای گرما و سرما هستند.

به راحتی تمیز می شوند. این نوع پنجره ها هرگز دچار زنگ زدگی نمی شوند و دوام و مقاومت بالایی دارند.

به دلیل ساختاری که این پنجره های دوجداره دارند برعکس پنجره های قدیمی آب ناشی از بارندگی ها به داخل خانه راه ندارد. همچنین به علت جداره هایی که این پنجره ها دارند و به صورت دو و سه جداره هستند و همچنین مقاومت بالای آن ها، از امنیت بالاتری نسبت به پنجره های قدیمی برخوردارند.

اگر از پنجره های قدیمی استفاده می کنند حتما به فکر تعویض آن ها باشید زیرا اینکار ظاهرا برای شما هزینه بر است اما در اصل در مصرف انرژی و در نهایت پرداخت قبوص صرفه جویی می کنید.

روش استعلام قیمت پنجره دوجداره promanovin.com
روش استعلام قیمت پنجره دوجداره promanovin.com

قیمت پنجره دوجداره:

روش استعلام قیمت پنجره دوجداره مقداری سخت و دشوار می باشد. موارد زیادی در استعلام قیمت پنجره دو جداره دخالت دارند که برخی از آن ها پیش تر توضیح داده شد. اما آگاهی از همه این موارد کافی نیست. قسمت محاسبه آنلاینی که در سایت ما طراحی شده همه این موارد را در نظر گرفته است و به راحتی و با چند کلیک می توانید هزینه های مربوط به در یا پنجره و حتی توری پلیسه را برآورد کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت در و پنجره دو جداره:

ممکن است قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را داشته باشید و یا ممکن است در حال ساخت ساختمان جدید باشید . تفاوتی ندارد. می توانید با وارد کردن اطلاعاتی مانند ابعاد و نوع پروفیل، یراق آلات و نوع پنجره سریع و راحت مبلغ تمام شده را به دست آورید. کار با آیتم محاسبه قیمت پنجره بسیار راحت بوده و همچنین طراحی بسیار ساده ای دارد و کاربران می توانند دسترسی راحتی به آن داشته و با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

در ادامه به توضیح در مورد مواردی که در محاسبه آنلاین قیمت پنجره تاثیرگذار هستند خواهیم پرداخت.

اگر به قسمت استعلام قیمت سایت ما وارد شده باشید میبینید که قسمت های مختلفی برای محاسبه طراحی شده است. یک قسمت مربوط به تعیین نوع پروفیل است. پروفیل هافمن، وین تک، سی فور و …  که هرکدام با توجه به جنس و کیفیت قیمت هایشان فرق دارد. مورد بعدی که در پنل ما وجود دارد مربوط به ابعاد است. طول و عرض قسمتی که باید پنجره یا در دوجداره کار شود را وارد میکنید. سپس با توجه به تصاویری که قرار داده ایم نوع پنجره و تعداد بازشو ها را انتخاب می کنید.

بعد از آن نوع یراق آلات مشخص می گردد. اینکه یراق آلات انتخابی شما  ترک و ایرانی و… باشد در قیمت تاثیر دارد.

برای راحتی کار شما و افرادی که قصد خرید توری پلیسه را مخصوصا در فصل تابستان دارند، قسمتی نیز برای محاسبه توری پلیسه قرار داده ایم. اگر پروفیل فلزی انتخاب شود برآرود هزینه بیشتر به ابعاد بستگی دارد. امکان انتخاب رنگ بندی پروفیل نیز وجود دارد. چون پروفیل ها در رنگ های مختلف قابل تهیه هستند.

روش استعلام قیمت پنجره دوجداره promanovin.com
روش استعلام قیمت پنجره دوجداره promanovin.com

علاوه بر ابعاد انتخاب نوع و جنس دستگیره های انتخاب شده و تعداد یراق آلات مورد استفاده با توجه به نوع پنجره نیز اهمیت بالایی دارد. مانند پروفیل ها، یراق آلات نیز با توجه به جنس و نوع برندشان در قیمت نهایی تاثیر دارند مثلا یراق آلات ترک نسبت به یراق آلات چینی و یا با کیفیت پایین تر، گرانتر هستند. تعداد یراق آلات و دستگیره ها بستگی به نوع پنجره و تعداد بازشوها دارد.  پنجره های دولنگه باز شو نسبت به تک بازشو دستگیره و یراق آلات بیشتری نیاز دارد و در نتیجه گرانتر هستند. مورد دیگری که در قیمت پنجره تاثیر دارد و شاید از نظر برخی افراد پنهان بماند قابلیت شستشو می باشد. برخی از مدل ها قابلیت شستشو با بخارشو را دارند اما برخی دیگر به راحتی با آب و دستمال،  تمیز می شوند.

روش استعلام قیمت پنجره دوجداره promanovin.com
روش استعلام قیمت پنجره دوجداره promanovin.com

استعلام قیمت پنجره دوجداره به صورت آنلاین

با استفاده از مورد استعلام قیمتی که در سایت پرومانوین قرار دارد در هر ساعت از شبانه روز و هر زمانی می توانید به راحتی از آن استفاده نموده و بتوانید هزینه های مربوط به پنجره های ساختمانتان و یا تعویض را به راحتی بدست آورید.

در سایت ما این امکان وجود دارد که در هر ساعتی با کارشناسان خبره و کارآزموده ما تماس بگیرید و بتوانید پاسخ سوالات خود را به دست آورید. و بتوانید پنجره ای متناسب با ساختمان و سلیقه خود را سفارش دهید و از کیفیت پنجرهای تولید شده توسط پرومانوین مطمئن باشید.البته با توجه به نوسانات قیمت پروفیل ها و یراق آلات و در کل مصالح ساختمانی، فقط به قیمت بدست آمده از محاسبه قیمت آنلاین توجه نکنید و حتما بعد از انتخاب پروفیل ها و یراق آلات برای اطمینان از قیمت، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا بتوانید خریدی درست و آگاهانه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *