حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

آیا شیشه های هوشمند با برق شهری کار می کند؟ اگر به خانه های مدرن و هوشمند مراجعه کرده باشید، با تجهیزات هوشمند و اینترنت اشیا مواجه می شوید. یکی از موارد مهم در هوشمند سازی منازل، پنجره هوشمند است. در ادامه بیشتر در مورد شیشه های هوشمند صحبت می کنیم.

معرفی شیشه های هوشمند با برقی شهری

شیشه های هوشمند امروزه محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و با توجه به کاربرد و مزایای آن که می‌ توان به حالت مات یا شفاف استفاده کرد. شیشه های هوشمند در بسیاری از واحد های تجاری، اقامتی و منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

در زمان مات شدن هیچگونه نور از شیشه عبور نکرده و می توانید به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. در زمان خرید پنجره های هوشمند باید به موارد مختلفی از جمله مصرف برق، جنس پروفیل های پنجره، عمر و ماندگاری تجهیزات دقت نمایید که پس از مدتی دچار مشکل نشوید. اگر قصد خرید پنجره هافمن و پنجره وین تک را دارید، به سایت پروما نویین مراجعه نمایید.

 

 

معرفی شیشه هوشمند

کنترل حریم خصوصی با شیشه هوشمند با برقی شهری

 

با نصب شیشه هوشمند می توانید حریم خصوصی خود را تحت کنترل داشته باشید. به وسیله یک دکمه یا ریموت پنجره را شفاف یا مات نمایید. این شیشه در محیط های دیگر منازل نیز کاربرد داشته و می توانیم به پارتیشن بندی در حمام و سرویس بهداشتی اشاره نماییم. همچنین می توانید حدفاصله اوپن و پذیرایی را از شیشه های هوشمند استفاده نمایید. برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره یا تعویض پنجره دوجداره می توانید به سایت پروما نوین مراجعه نمایید.

آیا شیشه های هوشمند با برق شهری کار می کند؟

 

یکی از مهمترین سوالات کاربران در مورد مصرف برق شیشه های هوشمند یا کارکرد آن با برق شهری است. پنجره هوشمند با استفاده از یک دستگاه اینورتر در محل قرار گیری شیشه کار می کند. دستگاه اینورتر در قسمتی از شیشه هوشمند نصب شده و برق ۲۲۰ ولت را به ۴۸ ولت تبدیل می کند. اینورتر در واقع به عنوان یک آداپتور کاربرد دارد.

با توجه به ولتاژ پایین شیشه های هوشمند، ولتاژ برق ۲۲۰ ولت باعث آسیب به قطعات داخلی شیشه های هوشمند می شود. دستگاه اینورتر را در محل اتصال شیشه هوشمند قرار دهید. در نظر داشته باشید مصرف برق شیشه های هوشمند بسیار پایین بوده و می توانید از حالت اتومات آن نیز خریداری نمایید که در زمان تاریک شدن هوا شیشه اتوماتیک شفاف تر شود.

 

آسیب ها و خطرات مختلف در زمان استفاده پنجره دوجداره هوشمند با برق شهری

 

با توجه به اینکه شیشه های هوشمند با برق ولتاژ پایین کار می کند، خطر بر گرفتگی و موارد این چنینی وجود ندارد. در نتیجه نگران برق گرفتگی شیشه های هوشمند نباشید. اگر قصد خرید یا تعویض پنجره های معمولی به پنجره های هوشمند دوجداره را دارید، در اولین مرحله به شرکت پروما نوین مراجعه نمایید. این مجموعه از بهترین متریال های با کیفیت برای ساخت پنجره های دوجداره استفاده می کند.

قیمت هوشمند سازی پنجره دو جداره

 

قیمت شیشه هوشمند با توجه به تکنولوژی ساخت و استفاده از قطعات هوشمند باکیفیت می تواند متفاوت باشد. باید در زمان خرید به تمامی موارد توجه کرده و نسبت به استعلام قیمت نهایی محصول به کارشناسان سایت پروما نوین مراجعه نمایید. همچنین می توانید شیشه هوشمند را با توجه به طرح درخواستی خود سفارش دهید.

 

قیمت هوشمند سازی پنجره دو جداره

تمیز کردن پنجره دوجداره

 

در نظر داشته باشید فیلم های پنجره های هوشمند آسیب پذیر بوده و برای تمیز کردن فیلم های هوشمند باید از دستمال های مخصوص ال سی دی تلویزیون استفاده نمایید. استفاده از مواد شوینده قوی خطرناک یا محصولاتی مانند چاقوی نوک تیز باعث آسیب فیلم های پنجره هوشمند می شود.

در نظر داشته باشید گوشه های فیلم هوشمند نباید مرطوب بماند. در صورت ماندگاری رطوبت باعث آسیب به پنجره خواهد شد. با رعایت موارد گفته شده می توانید مدت طولانی از پنجره استفاده نمایید.

سخن آخر

یکی از اهداف بزرگ شیشه های هوشمند جلوگیری از تابش مستقیم نور فرابنفش خورشیدی بر پوست انسان و داخل منازل و ادارات است که بیش از ۹۹ درصد از ورود اشعه های مضر جلوگیری می کند. شیشه های هوشمند شامل گارانتی دو ساله بوده که می توانید در زمان خریدیا تعویض پنجره دوجداره و نصب آن از کارشناسان سایت نوین سوالات مورد نظر را مطرح نمایید. بحث امروز ما در مورد کارکرد شیشه های هوشمند با برق شهری بود. امیدوارم مطالب ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *