حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

صداگیری پنجره دوجداره upvc اصطلاحاً به گرفتن صدا های اضافه و کاهش لرزش ‌ها و تکان‌ های پنجره گفته می ‌شود. اگر پنجره شما هم دچار این مشکلات شده ‌است.احتمالاً با تعویض و تنظیم برخی از قطعات که تاثیر گذارند می‌.توان این مشکل را حل کرد.

یکی از ویژگی ‌های پنجره دو جداره جلوگیری از ورود صدا های بیرون به داخل خانه است. این‌ موضوع باعث می .شود تا در دنیای امروز که معمولاً افراد در بیرون از خانه مشغله‌ های بسیاری دارند، در داخل خانه احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

عوامل زیادی وجود دارند.که باعث می‌ شوند پنجره شما دیگر یک عایق صوتی خوب نباشد. اما باید به شما بگوییم که در این مواقع معمولاً نیازی به تعویض پنجره نیست.و تنها با تعویض برخی از قطعات و رفع ایرادات مکانیکی پنجره می.توان آن را درست کرد. به معنای دیگر وجود هر نوع مشکلی به معنای نشانه‌ های زمان تعویض پنجره نمی باشد.

البته در برخی از مواقع مشکل نبود عایق صوتی نمی.باشد بلکه خود پنجره امکان دارد صدا های ناهنجاری از خود ساطع کند.که باز هم در این ‌صورت با یک رگلاژ ساده می.توان این ‌موضوع را حل کرد. جهت خرید و استعلام قیمت پنجره دوجداره اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد می ‌کنیم اگر عایق صوتی پنجره شما از بین رفته ‌است.و یا آن که در حین باز و بسته کردن پنجره صدایی می.شنوید با مجموعه پروما نوین جهت ریشه‌ یابی این ‌موضوع و برطرف کردن آن تماس بگیرید. چرا که صداگیری پنجره ‌ها کاری فنی است.و نیازمند دانش و مهارت بالایی می.باشد تا پنجره شما دوباره استاندارد های لازم را به دست بیاورد.

صداگیری پنجره
صداگیری پنجره

چرا صداگیری پنجره دوجداره upvc اهمیت دارد؟

همان‌ طور که می‌ دانید امروز از این نوع پنجره ‌ها نسبت ‌به پنجره‌ های تک‌ جداره بیشتر استفاده می ‌شود چرا که این پنجره ها در کم کردن مصرف انرژی خانه ‌ها می ‌توانند تاثیر به سزایی داشته باشند و همچنین دارای عایق صوتی و حرارتی نیز هستند. به نوعی می ‌توان گفت تمامی استاندارد های لازم یک پنجره در رابطه با ساختمان‌ سازی را دارند.

درست عمل نکردن این پنجره ها باعث می ‌شود تا دیگر از مزایای آن برخوردار نشوید. برای مثال اگر با استفاده از پنجره ‌های تک‌ جداره آلودگی ‌های صوتی بیرون از خانه به داخل خانه درز پیدا کنند و همچنین پنجره‌ های دو جداره شما هم دچار این مشکل شوند پس دیگر چیزی به نام پنجره دو جداره وجود ندارد.

چرا که پنجره شما ویژگی‌ های اصلی و متمایز بودنش را از دست داده ‌است این ‌موضوع برای افرادی که می ‌خواهند در خانه آرامش بیشتری را حس کنند و همچنین سرو صدا های اضافی مزاحم استراحت آن ‌ها نشود.

به ‌همین دلیل جلوگیری از ورود صدا های اضافی و یا رگلاژ کردن پنجره به ‌منظور حذف صدا ها، لرزش و تکان‌ های آن امری مهم برای افرادی که پنجره‌ های دوجداره دارند می ‌باشد.

عدم عملکرد دقیق قطعات و لولا و عایق ‌بندی نامناسب پنجره باعث از بین رفتن عایق صوتی آن و همچنین ایجاد صدا در حین حرکت می‌ شود. اگر در همان ابتدا ایرادات فنی پنجره شما گرفته نشود می ‌تواند در آینده مشکلات بیشتری ایجاد کنند.

بنابراین پیشنهاد می ‌کنیم در صورت دیدن هر گونه مشکل کوچکی در همان ابتدا نسبت ‌به رگلاژ پنجره و استاندارد سازی دوباره آن اقدام کنید تا در آینده هزینه ‌های تعمیر آن بیشتر نشود و یا مجبور به تعویض پنجره دو جداره نشوید.

پنجره دو جداره
پنجره دو جداره

عوامل ایجاد صدا در پنجره

همان‌ طور که گفتیم عوامل زیادی می.توانند باعث ایجاد صدا های اضافی شوند.که نسبت ‌به صداگیری پنجره دوجداره upvc به شما هشدار می‌ دهند. این عوامل و روش‌ های رفع آن شامل موارد زیر می ‌شوند:

در آخر باید بگوییم که علاوه‌ بر مشکلات عنوان‌ شده باید نسبت فوت‌ و فن نگهداری از پروفیل و همچنین کیفیت آن آگاه باشید تا عایق صوتی پنجره شما از بین نرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *