حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

عمر مفید پنجره دو جداره چقدر است؟ یکی از اهداف خرید پنجره دو جداره، کاهش مصرف انرژی و عدم ورود گرد و خاک به داخل خانه است. برای بررسی طول عمر و ماندگاری پنجره دو جداره با ما همراه باشید.

پنجره دوجداره از لحاظ کیفیت ساخت و قیمت نسبت به سایر درب ها مقرون به صرفه بوده و رقابتی با پنجره های دیگر از نظر کیفیت ندارد. این پنجره ها از متریال بادوام و تکنولوژی جدیدتری ساخته شده که در برابر نفوذ حشرات و رطوبت مقاوم باشد.

عوامل موثر بر طول عمر و ماندگاری پنجره دو جداره

کیفیت ساخت و متریال پنجره ها، نقش مهمی در طول عمر پنجره دو جداره دارد. برخی پنجره ها فاقد نماد استاندارد داخلی بوده و کارایی خود را خیلی زود از دست می دهند. پنجره ای را خریداری نمایید که دارای علائم استاندارد ساخت بوده و چندین سال بدون خرابی و آسیب دیدگی بتوانید استفاده نمایید. برند های معتبری در کشور مانند پروما نوین وجود دارد که محصولات خود را با گارانتی و ضمانت ارائه می کند. اگر دنبال محصولات غیر اصل و با کیفیت پایین هستید، درب مورد نظر کارایی آنچنانی برای شما نخواهد داشت.

عوامل موثر بر طول عمر و ماندگاری پنجره دو جداره

گرمای شدید یا سرمای شدید هوا در طول عمر و ماندگاری پنجره دو جداره تاثیر دارد. اگر در مناطقی با شرایط آب و هوایی مرطوب یا گرمسیری زندگی می کنید، پنجره های upvc دوام بیشتری نسبت به پنجره های فایبرگلاس چوبی یا فلزی دارند. پنجره های فلزی، چوبی برای مناطقی استفاده می شود که آب و هوای معتدل تری دارند.

پنجره دوجداره باید به صورت کاملاً صحیح و استاندارد نصب شود که کارایی صحیحی برای کاربران داشته باشد. اگر پنجره بهترین کیفیت ساخت را داشته اما به صورت استاندارد نصب نشود، کارایی خود را در کوتاه ترین زمان از دست می‌ دهد. در نتیجه عمر و دوام پنجره به شدت کاهش می یابد. نصب پنجره دوجداره باید زیر نظر افراد ماهر و نمایندگان شرکت مربوطه نصب شود.

هزینه نگهداری از پنجره دو جداره در مقایسه با سایر پنجره ها کمتر است. با رعایت نکات فنی در زمان استفاده می توانید طول عمر پنجره خود را افزایش دهید. بهتر است تمام یراق آلات پنجره ها را به موقع روغن کاری کرده و به صورت دوره پنجره ها را رگلاژ نمایید که باز و بسته شدن پنجره بدون فشار ایجاد شود.

اگر بخار بین لایه های شیشه پنجره دو جداره وجود داشته باشد، باعث تفاوت دمایی بین قالب درونی و بیرونی شیشه می شود. در نهایت باعث شکستن شیشه می شود. سعی کنید در اولین فرصت پنجره مورد نظر را تعمیر نمایید.

حداکثر طول عمر و ماندگاری پنجره دو جداره

حداکثر طول عمر و ماندگاری پنجره دو جداره

طول عمر پنجره یو پی وی سی بین ۱۰ الی ۳۵ سال بوده و به صورت میانگین ۲۲ سال عمر می کند. نصب اولین پنجره های upvc از دهه ۹۰ آغاز شده و نمونه های امروزی طول عمر بیشتری با توجه به کیفیت ساخت دارند. پس از گذشت چندین سال، نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات پنجره خواهید داشت. با نگهداری و تعمیرات پنجره می توانید سالیان سال استفاده نمایید. کیفیت پنجره یو پی وی سی دو جداره بیشتر از پنجره های آهنی است.

نکات مهم در طول عمر و ماندگاری پنجره دو جداره

پنجره های دوجداره نیاز به شستشو داشته و هرگز از شوینده های شیمیایی مانند بنزین و الکل استفاده نفرمایید که باعث خوردگی upvc می شود. می توانید برای افزایش عمر پنجره در زاویه های  30، 90، 180 قرار دهید. اگر نیاز به جوشکاری دارید، حتماً شیشه های پنجره دوجداره را بپوشانید.

درز پنجره دائماً در حال مواجه شدن با گرد و غبار بوده و بهتر است هر ۶ ماه یکبار درز پنجره را با آب و صابون شستشو نمایید. در آخر نیز بهتر است پنجره را روغن کاری نمایید. بحث امروز ما در مورد بررسی طول عمر و ماندگاری پنجره دوجداره بود. برای خرید، سفارش و مشاهده قیمت انواع پنجره دوجداره به سایت پروما نوین مراجعه نمایید. برای استعلام قیمت، برخورداری از تخفیفات ویژه سایت پروما نوین و نکات مهم در مورد طول عمر و ماندگاری پنجره دو جداره با شماره تلفن های شرکت پرومانوین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *