حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

قیمت محصولات هافمن چقدر است؟ پنجره های سه جداره هافمن چه ویژگی هایی دارند؟ آیا پنجره های سه جداره هافمن گزینه‌ی مناسبی برای خرید است؟ پنجره های دوجداره هافمن چه ویژگی هایی دارند؟ پنجره های هافمن از چه مزایایی برخوردارند؟

اگر شما هم میخواهید در مورد مزایا و انواع پنجره هافمن اطلاعات کسب کنید تا پایان این متن با ما همراه باشید.

پنجره هافمن و آنچه نیاز است بدانید!

پنجره های upvc هافمن از بهترین و باکیفیت ترین متریال هایی هستند که در سراسر کشور وجود داردکه پنجره های هافمن بین تولید کنندگان پنجره دوجداره جایگاه خوبی را بدست آورده و توانسته جزو بهترین دسته ی تولید کنندگان پنجره upvc در ایران قرار بگیرد.

پروفیل هافمن با بهترین استاندارد های بین المللی فعالیت خود را در سال 1386 آغاز کرد.از نظر قیمت هم این نوع پنجره ها با توجه به مدل های مختلفی که دارند متفاوت است.

همچنین از نظر کیفیت هم در چند مرحله انجام میشود و به طور مکرر تست هایی از قبیل دما و ضربه و.. بر روی پروفیل انجام میشود.این کار باعث شده بهترین نوع کیفیت را بدست مشتریان ارائه دهند˛ همچنین این نوع پروفیل ها دارای عایق مناسبی در برابر صدا و گردو غبار و.. هستند. بهتر است بدانید که پروفیل سی فور دربازار تقاضای زیادی دارد.

 

پروفیل سی فور

 

پنجره های سه جداره هافمن چه ویژگی هایی دارند؟

افراد معمولا در زمانی که قصد دارند پنجره های هافمن را خریداری کنند بین پنجره ی دوجداره و سه جداره شیشه های خود مردد هستند.

شیشه ی پنجره های هافمن به طور کل به دو نوع تقسیم میشوند:

انتخاب پنجره سه جداره برای افرادی مناسب است که ساختمانشان به خیابان نزدیک است یا به طور کل میخواهند از انواع صداهای بیرونی دور باشند.

البته انتخاب بین پنجره دوجداره و سه جداره بسیار مهم است و حتما خریدار باید اطلاعاتی در مورد تفاوت و کارایی هایی که هر نوع از پنجره ها دارند را بداند.تا بتوانید مناسب با شرایطی که دارید تصمیم بگیرید و برای خرید پنجره اقدام کنید.

"<yoastmark

آیا پنجره ی سه جداره هافمن گزینه ی مناسبی برای خرید است؟

پنجره های دوجداره و سه جداره هافمن هر کدام از آنها مزایای خود را دارا هستند و با توجه به شرایط تیتان  میتوانید گزینه ی مناسبی را انتخاب کنید.پنجره سه جداره هافمن دارای حرارت بالایی دارد و این امر موجب شده تا گرما در داخل ساختمان ماندگارتر باشد.البته نکتهی قابل توجه این است که 50 الی 60 درصد قیمت شیشه گرانتر خواهد شد و به طور کل 5 الی 10 درصد بر قیمت کل تاثیر می گذارد.

البته نکته ای که خریداران هنگام خرید باید توجه کنند این است که اگر میخواهید پنجره تان عایق حرارتی خوب و مناسبی داشته باشد میتوانید از پنجره سه جداره استفاده کنید.

اما اگر مرکز توجه تان بر روی عایق صوتی است و نمی خواهید هزینه ی پنجره سه جداره را پرداخت کنید˛ خرید پنجره ی دوجداره گزینه ی مناسبی برایتان است.

 پنجره های دوجداره کشویی هافمن چه ویژگی هایی دارند؟

پنجره های دوجداره کشویی هم از نوع محصولات هافمن است که مورد استقبال و محبوبیت خریدار است.پنجره های کشویی از نظر شکل ظاهری معمولا از یک لنگه بازشو پنجره به سمت چپ یا سمت راست باز و بسته میشوند.برای تهویه هوا بسیار مناسب است و می توانید منظره ی بیرون را به خوبی مشاهده کنید˛ اما این نوع پنجره به دلیل داشتن شکل کشویی از عایق کمتری برخوردار است.

پروفیل هافمن را میتوان به دو دسته تقسیم کرد:

تنها تفاوتی که بین پروفیل تک ریل و جفت ریل وجود دارد  این است که دارای یک ریل اضافی در این پروفایل است.

بررسی چند مورد از مزایای پنجره upvc هافمن:

که در ادامه به توضیحات هر کدام از این ویژگی می پردازیم

عایق بندی مناسب و عالی دارند:

پنجره های upvc محصولات هافمن از نظر کارکرد عایق بودن بسیار مناسب است و همچنین باعث میشود هم از نظر عایق صوتی و هم عایق حرارتی مناسب و باکیفیتی برای ساختمان خود به ارمغان بیاورید.

صرفه جویی در هزینه:

شما با خرید پنجره هافمن می توانید از جهات مختلف مانند مصرف انرژی و مبلغ های مربوط به انرژی را کاهش دهید و هم میتوانید با جایگذاری محصولات هافمن به جای پنجره های معمولی ˛ ارزش و کیفیت ساختمان خود را افزایش دهید.قیمت محصولات هافمن در سایت پرومانوین بسیار مقرون به صرفه می باشد.

نگهداری و نظافت آسان:

پنجره های یو پی وی سی محصولات هافمن نیازی به رنگ آمیزی ندارند همچنین هیچ زمان دچار زنگ زدگی نمی شوند و نظافت این نوع پنجره های هافمن بسیار ساده و روان است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *