حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

قیمت پنجره دوجداره بر چه اساس مشخص می‌شود؟

در زمان انتخاب درب و پنجره دوجداره، مهم‌ترین موضوعی که ذهن مشتریان را درگیر می‌کند، قیمت و هزینه تمام شده پنجره است. به طور یقین پیش از اقدام برای خرید و نصب درب و پنجره دوجداره، این سوال در ذهن شما به وجود می‌آید که قیمت پنجره دوجداره بر چه اساس مشخص می‌شود؟ شما نیز می توانید با آگاهی از قیمت‌های مختلف درب و پنجره دوجداره UPVC و عوامل موثر بر آن، انتخاب دقیقی انجام دهید.

عوامل مختلفی بر قیمت درب و پنجره دوجداره موثر است. البته به طور کلی، قیمت پایه آن براساس اصولی ثابت مشخص می‌شود. زمانی که مشتری‌ها از روند و شیوه دقیق قیمت‌گذاری آگاهی کامل داشته باشند، حس اعتماد بیشتری نسبت به خرید خود پیدا خواهند کرد و همین موضوع باعث جلب رضایت مشتریان می‌شود.

 

قیمت پنجره دوجداره بر چه اساس مشخص می‌شود؟

 

قیمت پنجره دوجداره چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت پنجره دوجداره معمولا به طور میانگین به سادگی قابل محاسبه است. اما برای رسیدن به قیمت واقعی پنجره دوجداره به طور دقیق، لازم است که ابعاد دقیق پنجره را داشته باشیم. علاوه بر این‌ تعداد بازشوها، فیکس و نوع باز شدن پنجره براساس تک حالته، دو جهته یا کشویی بودن، برای تشخیص قیمت دقیق پنجره، موثر است. قیمت پایه درب و پنجره دوجداره براساس میانگین هر مترمربع از فضای مورد نظر مشخص می‌شود.

 

قیمت پنجره دوجداره بر چه اساس مشخص می‌شود؟

 

تاثیر جنس پروفیل بر قیمت پنجره دوجداره

پروفیل‌ها دارای برندهای مختلفی هستند و با توجه به میزان کیفیت، رنگ‌دانه‌ها و برند تولیدکننده‌شان قیمت‌های مختلفی دارند. به علاوه پروفیل پنجره دوجداره از لحاظ سری (عرض پروفیل)، تعداد حفره یا چمبر، رنگ پروفیل و نوع کاربردی آن در درب و پنجره‌های UPVC براساس دسته‌بندی‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شود:

براساس ابعاد

پروفیل درب و پنجره‌های دوجداره، از نظر عرض و سری، در سه نوع مختلف سری ۶۰ با عرض ۶۰ میلی‌متر، سری ۷۰۰ و سری ۸۰ دسته‌بندی می‌شود. پروفیل‌ها از نظر ظاهری نیز در دو نوع ساده و دکوراتیو در بازار وجود دارد.

براساس تعداد حفره داخل پروفیل (چمبر)

فضاهای داخلی در عرض پروفیل را که با استفاده از دیواره‌های UPVC ایجاد می‌شوند، چمبر می‌نامند. در اغلب برندهای درب و پنجره دوجداره، تعداد چمبرها از ۳ تا ۷ حفره قابل شمارش است. این تعداد بر قیمت تمام شده تاثیرگذار است.

براساس شکل کاربردی پروفیل

پروفیل‌های درب و پنجره‌های دوجداره، چهار کاربرد دارند. برخی پروفیل‌ها مخصوص فریم‌ها هستند و به عنوان چارچوب در درب و پنجره استفاده می‌شوند. نوع دیگر آن‌ها که به پروفیل ساش یا لنگه معروف هستند، در بازشوی درب و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پروفیل‌های مولیون با استفاده از بست مولیون، در داخل چارچوب و به عنوان ستون افقی یا عمودی به کار می‌روند. نوع آخر پروفیل‌ها، پروفیل‌های جانبی هستند که طیف گسترده‌ای را شامل می‌شوند. این پروفیل‌ها شامل، زوار شیشه‌های دوجداره و سه جداره، پروفیل ۹۰ درجه، ارتفاع‌دهنده، کانکتورها، پنل‌های UPVC و سایر موارد مشابه می‌باشند.

 

قیمت پنجره دوجداره بر چه اساس مشخص می‌شود؟

 

آیا پروفیل با رنگ‌های مختلف، قیمت متفاوتی دارد؟

پروفیل‌های رنگی و لمینت‌ها بسته به مساحتی که از رنگ برای‌شان استفاده شده است، قیمت‌های متفاوتی دارند. پروفیل‌ها در رنگ‌های مختلف وجود دارند و رنگی بودن‌ آن‌ها معمولا باعث افزایش ۳۰ درصدی قیمت نهایی فاکتور می‌شود.

هزینه نصب پنجره دوجداره

پس از خرید پنجره دوجداره و پرداخت هزینه‌های آن، فراموش نکنید که باید هزینه‌ای را برای نصب آن‌ها کنار بگذارید. نصب درب و پنجره کاری تخصصی و فنی است که نیاز به مهارت و دانش مشخصی دارد. همچنین به دلیل وزن و اندازه پنجره‌ها کاری پر زحمت است. بنابراین هزینه‌بر بودن آن بسیار منطقی به حساب می‌آید.

البته برخی تولیدکنندگان داخلی، این امکان را برای مشتریان‌شان فراهم شده‌اند که در صورت خرید، نصب را برای مشتری به صورت رایگان انجام دهند. البته باید بدانید که این به معنای بدون هزینه بودن نصب نیست، بلکه متخصصان و کارشناسانی که برای نصب رایگان مراجعه می‌کنند،‌ حق‌الزحمه خود را از شرکت تولیدکننده دریافت می‌کنند.

 

قیمت پنجره دوجداره بر چه اساس مشخص می‌شود؟

 

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره چقدر هزینه دارد؟

پنجره‌های دوجداره قیمت‌های متفاوتی دارند. تعویض پنجره های قدیمی با این پنجره‌ها بسته به برند و نوع آن‌ها مختلف است. آپند به عنوان تولیدکننده پنجره‌های دوجداره  UPVC و آلومینیومی با دریافت نمایندگی از شرکت آلوود ترکیه و همکاری با برندهای مطرح، می‌تواند راهنمای شما در خصوص خرید و نصب پنجره‌های دوجداره وارداتی و دارای برند بین‌المللی باشد.

دقت کنید که اگر تصمیم به خرید پنجره‌های دوجداره با برندهای غیر ایرانی باشید، قیمت‌ها به دلار وابسته است و در نتیجه بالا و پایین رفتن نرخ کشوری دلار کاملا روی قیمت پنجره‌های جدید موثر است و به همین دلیل ممکن است هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره با برنامه‌ریزی‌های شما متفاوت باشد. اگر قصد خرید از شرکت معتبری مانند آپند داشته باشید، مشاوران برای انتخاب بهترین نوع پنجره با مناسب‌ترین قیمت به شما کمک می‌کند.

قیمت پنجره‌های دوجداره به جنس پروفیل، نوع یراق‌آلاتی که در آن‌ها استفاده می‌شود، ابعاد پنجره، رنگی بودن یا نبودن پنجره و نوع شیشه آن بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت‌ خرید و نصب پنجره‌های دوجداره بهتر است به قیمت‌های اعلام شده در سایت‌های مختلف اتکا نکنید و با شرکتی معتبر تماس بگیرید. پروما در این زمینه، همواره آماده ارائه مشاوره به شما خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر با پروما در تماس باشید.

اطلاعات بیشتر در window price

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *