حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

قیمت پنجره دوجداره وین تک در تهران چقدر است؟مزیت پنجره دوجداره وین تک چیست؟انواع محصولات وین تک؟انواع پنجره وین تک چه ویژگی هایی دارند؟بررسی پنجره دوجداره وین تک؟قیمت پنجره وین تک به چه مواردی بستگی دارد؟ برای پاسخ به این سوالات همراه ما باشید تا با انتخاب یک پنجره مناسب آرامش را به خانه خود بیاورید.

قیمت پنجره دوجداره وین تک در تهران

قیمت پنجره دوجداره وین تک

قیمت نهایی پنجره دوجداره وین تک به عوامل مختلفی وابسته است.از جمله عواملی که به طور مستقیم تاثیرگذار است، ساختار پنجره است.همچنین پروفیل upvc، از آنجایی که جزو اصلی ترین قطعه تشکیل دهنده پنجره دوجداره وین تک است.بنابراین میزان استفاده ای که از پروفیل میشود روی قیمت نهایی پنجره تاثیر دارد.

از عوامل دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای پنجره وین تک

 

انواع مدل های پنجره دوجداره وین تک

قیمت پنجره دوجداره وین تک در تهران

مزایای استفاده از پنجره دوجداره وین تک

 

قیمت درب و پنجره وین تک

برای تعیین دقیق قیمت باید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید تا انواع پنجره ها با تمام ویژگی های پنجره دو جداره وین تک  وقیمت را به شما مشتریان به اشتراک بگذارند.

شرکت المان، شامل تیمی از افرادی متخصص و کارآزموده که در تلاش اند انواعی از خدمات مربوط به پنجره دوجداره وین تک ارا انجام دهند.و همچنین محصولاتی باکیفیت که از بهترین متریال ها ساخته شده است را به فروش می رسانند.

علاوه بر این، این شرکت دارای کارشناسان نخبه ای است که خریداران را هنگام خرید راهنمایی می کنند تا محصولی با کیفیت و همچنین متناسب با موقعیت ساختمانی خود خریداری کنند.

 

قیمت پنجره سه جداره وین تک

از خصوصیات این نوع پنجره استفاده از دو یا چند لایه شیشه کنار هم به صورت موازی است.که فضای بین لایه ها با گاز پر شده است.این نوع از پنجره برای ساختمان هایی به کار گرفته می شود که در خیابان های شلوغ و یا مناطق سرد قرار دارند استفاده می شود.قیمت پنجره سه جداره نسبت به پنجره دوجداره تا 50 درصد بیشتر است. برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره کلیک نمایید.

مزایای شیشه سه جداره

یکی از مهم ترین مزیت های شیشه سه جداره صرفه جویی در مصرف انرژی است.از مزیت های دیگر آن:

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره وین تک بدون تخریب

یکی از دغدغه ی بسیاری از افراد تعویض پنجره های قدیمی خود به پنجره های مدرن است.اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که هنگام تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره وین تک هیچ تخریبی صورت نمی گیرد و این کار در زمانی کوتاه انجام پذیر است.

 

گارانتی وین تک شامل چه مواردی می شود؟

با توجه به این که وین تک تنها پروفیل بین المللی در ایران است.این پروفایل به چندین کشور از جمله اروپا، آسیای شرقی و آمریکای لاتین صادر می شود.که طی سال های قبل با سرمایه گذاری هایی که شرکت های خارجی کردند پروفیل وین تک در ایران و آذربایجان در رده باکیفیت ترین و پرفروش ترین پروفیل های دنیاست.

همه ی این عوامل باعث میشود تا خدمات پس از فروش وین تک برای مشتریان بسیار مناسب باشد.قیمت پنجره دوجداره وین تک در تهران د رسایت پروما نوین بسیار مناسب می باشد.و ناگفته نماند که خدمات پس از فروش و گارانتی وین تک از استانداردترین های دنیا است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *