حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

معایب پنجره یو پی وی سی چیست؟ هنگام خرید پنجره یو پی وی سی باید به چه مواردی دقت کنیم؟محدودیت های کاربردی پنجره یو پی وی سی چیست؟

معایب پنجره یو پی وی سی چیست؟

پنجره های یو پی وی سی انواعی از پنجره های دوجداره هستند. که کاربرد و استفاده از آن ها به دلیل مزیت های بی شمار از جمله قیمت پایین تر نسبت به پنجره های آلومینیومی˓ گسترش چشم گیری را داشته است.

با این حال این پنجره ها اگر به طور غیر استاندارد طراحی و ساخته شده باشند.˓ دارای نقطه ضعف و عیب هایی هستند. در این مقاله قصد داریم. شما را با مهم ترین معایب پنجره یو پی وی سی آشنا کنیم .تا با اگاهی کامل اقدام به خرید پنجره دوجداره نمایید. همچنین جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره اینجا کلیک کنید.

معایب پنجره یو پی وی سی

مهم ترین نقطه ضعف و معایب پنجره یو پی وی سی چیست؟

همان گونه که در بالا اشاره کردیم در صورتی که ساخت این نوع از پنجره ها با رعایت مقررات و استاندارد های لازم صورت نگیرد˓.ایراداتی در محصول نهایی بوجود می اید که در زیر به مهم ترین آن ها اشاره شده است:

 

متاسفانه قریب به اکثریت سازندگان ساختمان ها در خرید درب و پنجره های دوجداره به کیفیت و مرغوبیت آن ها برای کاهش هزینه های خود˓ توجه چندانی ندارند. همین عامل نیز سبب بروز مشکلات عمده پس از ساخت می شود.

شایان به ذکر است که برای تمیز کردن و نظافت پنجره های یو پی وی سی هرگز از مواد شوینده ی شیمیایی استفاده نکنید.چرا که منجر به واکنش با متریال پنجره ها می شود .که بسیار سمی و خطرناک برای سلامتی انسان است. و علاوه بر ان سبب افت کیفیت پنجره نیز می شود.

معایب پنجره یو پی وی سی

محدودیت های کاربرد و معایب پنجره یو پی وی سی چیست؟

استفاده در ابعاد بزرگ؛ توصیه می شود. برای ابعاد و اندازه های بزرگ پنجره˓ از این نوع پنجره ها استفاده نشود. چرا که مقاومت و استحکام پایینی را دارند( در ابعاد بزرگ پنجره های الومینیومی توصیه می شوند).

در طبقه های بالای ساختمان های بلند؛ در طبقات بالایی ساختمان با توجه به این که نیروی ورزش باد شدید تر حس می شود. لذا این پنجره ها مناسب نیستند چرا که ممکن است دچار تغییر شکل و خمیدگی شوند.

مناطقی با اب و هوای گرم و خشک؛ توصیه می شود. در مناطقی که تابش مستقیم نور خورشید بر پنجره وجود دارد.حدالامکان از این نوع پنجره ها استفاده نشود. چرا که حرارت خورشید را به خود جذب می کنند و به مرور زمان دچار تغییر رنگ نیز می شوند.

 

توجه به چه مواردی هنگام خرید پنجره یو پی وی سی ضرورت دارد؟

در بخش های قبل معایب پنجره یو پی وی سی مورد بررسی قرار گرفت. توجه داشته باشید که اگر جنس بدنه ی پنجره نا مرغوب باشد و تغییر رنگ دهد .˓ اقدام تعمیری برای این مورد وجود ندارد.  تغییر فرم و خمیدگی از چارپوب پنجره نیز تعمیری ندارد.

لذا اگر قصد خرید پنجره های یو پی وی سی را دارید. حتما از مراکز و فروشگاه های معتبر اقدام به خرید کنید. کالای بی کیفیت گرچه قیمت پایین تری دارد. ولی هزینه های مربوط به تعویض آن ها مسلما بیشتر از قیمت خرید محصول باکیفیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *