حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره های دو جداره ی وین تک یکی از بهترین و با کیفیت ترین پنجره های دو جداره می باشند که اعتبار زیادی را کسب کرده اند و تحت لیسانس کشورهای پیشرفته می باشند.وین تک یک برند ترکیه ای می باشد که در ایران هم تولید می شود. این برند تنوع محصولات بالایی دارد و در 43 قالب عرضه می گردد و برای تولید آن تمامی استاندارد های بین المللی رعایت می شود.نصب پنجره دوجداره وین تک در پروما نوین د رسریع ترین زمان امکان پذیر می باشد.

نصب پنجره دوجداره وین تک
نصب پنجره دوجداره وین تک

نصب پنجره دوجداره وین تک چه مزایایی دارد؟

 

پنجره های وین تک در مدل های مختلف عرضه شده که چند مورد را اشاره خواهیم کرد:

  1. پنجره دو جداره ثابت یا فیکس
  2. یک لنگه بازشو تک حالته و دو حالته
  3. دو لنگه بازشو تک حالته و دو حالته
  4. دو جداره ی سه تیکه با دو لنگه بازشو تک حالته و کتیبه بالا
  5. دو جداره ی کشویی تک ریلی و دو ریلی

 

نمایه ی به کار رفته در پنجره ی وین تک

در کارخانه های ایرانی و در کارخانه های خارج از ایران UPVC پروفیل های تولید می شود. پروفیل های تولید شده در کارخانه های ایرانی با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی و نیاز ها ساخته شده است و پروفیل های تولید شده در این کارخانه ها از کیفیت و دوام بالاتری برخوردارند.

پروفیل های وین تک در 8 کشور تولید و به 54 کشور صادر می شود.

نصب پنجره دوجداره وین تک

پروفیل های وین تک

این پروفایل از پروفیل های قدیمی پنجره های دو جداره در ایران است. معمولا رنگ سفید دارند و دارای کیفیت خوبی می باشند. این پروفایل گواهی نامه ی German Real دارد که از کیفیت و قدرت بالایی برخوردارند.

 

پروفیل های معمولی و لمینت ها

رنگ پروفیل های معمولی سفید است اما ممکن است شما به رنگ دیگری نیاز داشته باشید برای نمای ساختمان تان، پنجره های لمینت این نیاز را برطرف کرده اند که قیمت پنجره لمینت یک لایه بیشتر از سفید است.

 

بدون تخریب پنجره های قدیمی تان را با پنجره های وین تک تعویض کنید!

تخریب یکی از دلایلی می باشد برای کسانی که تمایل به تعویض پنجره های خود دارند اما این کار را انجام نمی دهند.

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های وین تک بدون هیچ گونه تخریب و در کوتاهترین زمان انجام می شود اما توجه داشته باشید که به دست افراد متخصص انجام شود.

ضمانت پنجره ی وین تک

وین تک تنها نمایه ی بین المللی در ایران است و ضمانت نامه ی کتبی پس از نصب به شما ارائه می شود و دارای خدمات پس از فروش گارانتی است. در نظر داشته باشید که تنها نمایندگان رسمی قادر به ارائه ی ضمانت نامه یا خدمات پس از فروش هستند.

قیمت پنجره ی دوجداره ی وین تک

قیمت این پنجره ها به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند ساختار پنجره و میزان استفاده از پروفیل که از بخش های مهم و اصلی قطعات به کار رفته در این پنجره ها است. به طور مثال اگر طول پروفیل به کار رفته در پنجره زیادتر باشد، وزن پنجره بیشتر شده و در نهایت قیمت افزایش می یابد.

قیمت پنجره ها به عوامل دیگری مثل ابعاد پنجره، تعداد بازشوها، طول و مقدار شیشه ی به کار رفته هم بستگی دارد.همه این عوامل در کیفیت و قیمت پنجره وین تک تاثیر خواهد داشت.

وین تک، دوستدار محیط زیست

پنجره های وین تک باعث آسیب به محیط زیست نمی شوند زیرا قابل بازیافت هستند.

تمام اقلام ارائه شده در پروفیل های پی وی سی در کارخانه های وین تک ایران مطابق با آخرین قوانین زیست محیطی اتحادیه ی اروپا تهیه می شوند.

آسایش بیشتر با نصب پنجره دوجداره وین تک

بیش از 33 درصد انرژی ساختمان از طریق پنجره های ساختمان از بین می رود. این پنجره ها اضافه بر زیبایی و ظرافت با پروفیل های به کار رفته در خودشان باعث راحتی بیش ترشما می شوند و در کشور بسیار محبوب است. با نصب پنجره دوجداره وین تکو کاهش صدا آرامش بیشتری را احساس خواهید کرد.

مقالات مرتبط:

قیمت پنجره دوجداره

پنجره دو جداره وین تک

قیمت پنجره وین تک در غرب تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *