حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

اگر به دنبال نمایندگی پنجره دو جداره هافمن در تهران هستید،پروما نوین به عنوان نمایندگی پنجره دو جداره هافمن در تهران می باشد. تا محصولات هافمن را با کیفیت و قیمت عالی ارائه دهد و با انجام خدمات درب و و پنجره همراه شما باشد. تیم هافمن به عنوان تولید کننده پروفیل های لاستیکی و اولین سری 70 در ایران، متعهد به تامین آسایش و ایمنی خانه های مدرن ایرانی با استفاده از مدرن ترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی است.

هافمن تولید کننده پروفیل UPVC با استانداردهای جهانی و تکنولوژی روز در سال 1386 در تبریز با خط تولید 6000 متر مربع و چهار خط اکسترودر فعالیت خود را آغاز کرد.اگرچه ظرفیت اولیه تولید هافمن 7200 تن بود، اما با اجرای برنامه های توسعه این شرکت در سال های 1393 و 1394، پنج خط اکسترودر جدید به خط تولید اضافه شد و ظرفیت سالانه به 17000 تن افزایش یافت.

نمایندگی پنجره دو جداره هافمن در تهران

نمایندگی پنجره دو جداره هافمن در تهران| نکات مهم پنجره دوجداره 

پرو مانوین به عنوان نمایندگی هافمن،یکی از شناخته شده ترین و مشهورترین برند ساخت درب و پنجره می باشد. لازم به ذکر است یکی از صادر کنندگان پروفیل های مرغوب نیز می باشد که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید می نماید.

متخصصان ابتدا باید موقعیت مکانی شما را به خوبی و با دقت اندازه گیری کنند. اندازه گیری دقیق به محصول کمک می کند تا به خوبی روی دیوار قرار بگیرد و فضای اضافی باقی نماند.

مطمئن شوید که می دانید به کدام پنجره نیاز دارید. بدیهی است که پنجره های سه جداره پی وی سی قیمت بیشتری دارند، بنابراین باید مطمئن شوید که به این نوع پنجره نیاز دارید.

اگر دیوارها ضعیف هستند و نمی توانند وزن این نوع پنجره ها را تحمل کنند و یا حتی پنجره دوجداره و سه جداره تفاوتی در میزان صدای محیط ایجاد نمی کند، باید ایده اساسی تری در نظر گرفت.

یکی از مواردی که در انتخاب درب و پنجره دوجداره و سه جداره باید به آن توجه کرد، انتخاب نوع مناسب پنجره است.

تفاوت در و پنجره دوجداره و سه جداره upvc

پس از طراحی و اجرای درب و پنجره های UPVC، درب و پنجره ها سه جداره شده و وارد بازار ساختمان شدند.درب ها و پنجره های سه جداره به دلیل ساختار و ویژگی هایشان عایق های بادوام تر و بهتری هستند.در واقع باید بدانید که در شرایط فعلی ما درب و پنجره دوجداره می توانند نقش کیفیت و کارایی را ایفا کنند.اگر سطح سر و صدا معمول است، مانند محل کار یا کارخانه، پنجره عایق صدا به عایق قوی تری نسبت به پنجره های UPVC دوجداره نیاز دارد و باید از پنجره های UPVC سه جداره استفاده شود.

نمایندگی درب و پنجره هافمن در تهران

نمایندگی های درب و پنجره هافمن

در واقع هافمن یکی از شرکت های معتبر است که، در زمینه تولید انواع مختلف پنجره دوجداره و سایر محصولات از جمله پروفیل فریم پنجره 60 میلیمتر، پروفیل لنگه 60 میلیمتر، پروفیل میانی متحرک 60 میلیمتر، پروفیل قاب بازسازی 60 میلیمتر و…است.

همچنین این مجموعه دارای نمایندگی های مختلف در تمامی مناطق تهران است و همین نکته موجب شده تا کلیه افراد در تمام مناطق تهران به راحتی بتوانند از طریق نمایندگی های رسمی مجموعه هافمن به محصولات مورد نظرشان با قیمت بسیار مناسب دسترسی پیدا کنند.

 

مزایای استفاده از در و پنجره دوجداره یا در و پنجره سه جداره

درب ها و پنجره های دو و سه جداره می توانند در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی کنند.

این مدل پنجره از خروج هوای گرم و ورود سرما در زمستان و هوای سرد در تابستان امسال جلوگیری می کند.

با پرداخت هزینه پنجره های دو جداره و سه جداره، به یکباره در هزینه های انرژی صرفه جویی می کنید.

در و پنجره های سه جداره و دوجداره از ورود گرد و غبار و آلودگی به محیط جلوگیری می کند. به این ترتیب درب و پنجره های دوجداره و سه جداره نیز در حفظ سلامتی ما موثر است.

مقاومت در برابر آب و هوای مختلف

این محصول به دلیل ساختار خاص و مواد اولیه به کار رفته در این محصول در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است. بادوام است و نیازی به سرویس مداوم ندارد.

در و پنجره های سه جداره و دوجداره می توانند عایق های صوتی خوبی باشند.

 

تاثیر یراق آلات بر قیمت پنجره دوجداره

تعداد یراق آلات استفاده شده در قیمت پنجره های دوجداره و سه جداره و همچنین نوع و کیفیت یراق آلات استفاده شده برای تغییر قیمت تفاوت ایجاد می کند.

یکی از عواملی که در کیفیت و کارایی درب و پنجره ها تاثیر بسزایی دارد، کیفیت نورپردازی است، بنابراین در ساخت درب و پنجره ها باید از چراغ های با کیفیت و استاندارد استفاده کرد تا محصول نهایی طول عمر مطلوبی داشته باشد

نمایندگی پنجره دو جداره هافمن در تهران

شرکت هافمن نمایندگی های متفاوتی را در سراسر کشور دارا می باشد. شما به راحتی با بررسی کیفیت درب و پنجره  ها و قیمت محصولات این شرکت می توانید اقدام نمایید.و البته چنانچه قصد تعویض پنجره دوجداره و یا استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره و درب پنجره سه جداره را داشتید با کارشناسان پرومانوین درتماس باشید تا مشاوره لازم را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *