حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پس از پوسیدگی درب و پنجره، نیاز به تعویض پنجره خواهید داشت. پنجره های تک جداره عایق صدا و حرارت نبوده و برای آرامش بیشتر می توانید از پنجره دوجداره استفاده نمایید. همراه ما باشید تا در مورد نکات کلیدی در تعویض پنجره دوجداره صحبت نماییم.

کاهش مصرف انرژی و نکات کلیدی تعویض پنجره

روز به روز هزینه های مصرف انرژی در ساختمان ها در حال افزایش است و برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی بهتر است از راه های مختلفی برای عایق بندی پنجره ها استفاده نمایید. یکی از راه ها استفاده از پنجره های دوجداره، عایق بندی اصولی آنها است. عایق بندی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. پنجره های دوجداره عایق بندی شده برای فصل بهار، تابستانف پاییز و زمستان مناسب بوده و حتی در فصل تابستان از هدر رفتن دمای خنک منازل نیز جلوگیری می کند.

 

کاهش مصرف انرژی

انتخاب پروفیل با کیفیت

نوع پروفیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از نکات کلیدی در تعویض پنجره دوجداره محسوب می شود. برای این کار باید از پروفیل های استاندارد ساخت پنجره های دوجداره خریداری نمایید. پروفیل های مرغوب از تجهیزات به روز جهان برای ساخت پروفیل استفاده می کنند که در جریان ساخت پنجره مقاومت در برابر فشار اهمیت بالایی داشته تا دچار خمیدگی یا تغییر شکل یا شکستن شیشه نشود.

برخی از کارخانجات تولید پروفیل و پنجره های دوجداره از محصولات نامرغوب و بی کیفیت استفاده می کنند که در نگاه اول محصول نهایی باکیفیت بوده ولی در زمان استفاده متوجه کیفیت بسیار پایین پروفیل‌ها خواهید شد.

هزینه سفارش و نصب پنجره دو جداره

ملاک هزینه یکی از اصلی ترین ملاک های خرید و تعویض پنجره دوجداره محسوب می شود. برخی از افراد به دلیل نامرغوب بودن پنجره از قیمت ‌های بسیار پایین برای شما پیشنهاد می دهند. در صورت خرید در طولانی مدت متوجه کیفیت پایین پنجره خواهید شد. می‌توانید با کمی هزینه و خرید متریال و پنجره دوجداره با کیفیت، طولانی مدت استفاده کرده و پنجره مد نظر طول عمر بیشتری برای شما خواهد داشت. برخی از سودجویان با ارائه قیمت های پایین تر سعی می کنند محصولات بی کیفیت را معرفی و به فروش برسانند.

انتخاب پروفیل بر اساس معماری منازل

نمای ساختمان یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب رنگ پنجره دوجداره محسوب می شود. پنجره دوجداره تولید شده باید از لحاظ شکل کلی و رنگ ظاهری مطابق با نمای اصلی ساختمان باشد. برای این کار می توانید از کارشناسان و نصاب پنجره دوجداره استفاده نمایید.

انتخاب پروفیل بر اساس معماری منازل

اندازه گیری دقیق

اندازه گیری در محل نصب پنجره دوجداره در زمان تعویض پنجره دوجداره اهمیت فوق العاده بالایی دارد. در صورت اینکه اندازه محل نصب با اندازه پنجره مطابقت نداشته باشد، مشکلات بسیاری برای شما خواهد داشت. در صورت کوچکتر بودن ابعاد پنجره ممکن است درزگیری آن به شکل کامل انجام نشود. در صورت بزرگ بودن نیاز به برش یا سایر تکنیک ها وجود دارد که کیفیت و عایق بندی پنجره را از بین می برد.

پس از سفارش خود از طریق شرکت پروما نوین تیم اندازه گیری و پشتیبانی برای اندازه تغییر محل نصب پنجره به محل ارسال می شود. در نتیجه شما بتوانید پنجره با کیفیت و با اندازه دقیق ای را نصب نمایید.

بازسازی صحیح محل نصب پنجره دو جداره

اگر در منازل قدیمی زندگی می ‌کنید و قصد تعویض پنجره های فلزی یا چوبی را دارید، باید پس از خارج کردن پنجره چوبی محل نصب پنجره را با مصالح ساختمانی کامل نمایید. در صورت اینکه محل نصب پنجره به درستی بازسازی نشود، امکان نصب پنجره وجود ندارد. در صورت نصب و درزگیری غیر استاندارد، پنجره شما عایق بندی نمی شود.

توجه به تجهیزات عایق بندی و نکات کلیدی در تعویض پنجره دوجداره

به طور معمول از چسب های مخصوصی برای عایق بندی در زمان تعویض پنجره دوجداره استفاده می شود. اگر پنجره از استاندارد های لازم در جهت تولید پنجره دوجداره برخوردار باشد، عایق‌ بندی به آسان ترین شکل ممکن انجام گرفته و باعث عایق صدا و حرارت، انرژی و آلودگی های هوا می شود.

اگر قصد خرید یا تعویض پنجره دوجداره را دارید، به سایت پروما نویین مراجعه کرده و با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان و متخصصان این شرکت می توانید پنجره مورد نیاز را خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر در ازتباط با خرید و قیمت پنجره های دوجداره آن ها با شرکت پرومانوین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *